Objavljeno: subota, 30.12.2006.

SUTRA JE TULUMARENJE............

E ekipo!!!!!!!!!Sutra ćemo da pijemo!!!!!!!!!
Ajmo malo o današnjim događajima...tetak mi je otišao za Njemačku,prije toga sam prošla pola Zeline s njim u potrazi za praznim CD-om(bez vozačke,bila sam prelijena otići po nju u sobuheadbang).Imam više sreće nego pameti,ali nema veze.Jel možete vjerovati da nigdje nema toga sranja za kupiti????Ma,nema veze...Onak,u međuvremenu moja stara je dobila slom živacaludzato kaj nije znala di sam...reko dobro...

A što se tiče mog DRAGOG..tako mi falinotako bih ga htjela vidjeti,dati mu pusukiss...ali neću ga nazvat,pobogu,zašto da ga molim?
Sorry,jesam zaljubljenacerekko neka glupača,ali neću se spuštati na taj nivo!

Poželjet će i on mene vidjet....nadam se!

Joj kvragu,fakat sam glupaheadbangheadbangheadbang!

Ovak i onak ću ga vidjeti sutra na tulumu,samo se nadam da će doći sambanga ne s nekom plavušom s velikim sisama i pameti veličine zrna pšenice!!!!!He he,thumbupnadam se da si to neće napravit jer toliko love na bankovnom računu nema koliko bi takve htjele...dead

Ma,boli me briga više za sve,sutra ću se napit i zabaviti kao nikad u životu!!!!!!Trenutno mi je samo to na pameti!Ah,kome nije!!

Znate kaj mene najviše baci u depru?Imam jednog frenda kojeg obožavam,a koji je zaljubljen u mene do bola.Sve bi napravio za mene,a ja glupačabang,ne mogu mu pružiti niti jednu priliku zato što volim ovoga koga volim...a mogla bi biti najsretnija cura na svijetu!
I to u doslovnom smislu riječi!Dečko je presavršen!Dobar,pametan....a tek zgodan!Cure se na njega lijepe ko muhe na šećer!!!
A ja ne želim njega!

Moje me frendice ponekad požele poslati u vrapče.Ozbiljno se čudim kak to još nisu napravile...

Ma,neke od njih bi život dale samo da im se nasmiješi,a druge ga mrze jer njihovi dečki ispadaju nule kraj njega.....

A kaj možeš,život je takav....

Ovim putem pozdravljam ekipu br 1 u ZG-u:Herc,Mrva,Špokiji i Sead,Robi i Žac....dečki,puno vas volim, najbolji ste!!!!!!!

ekipa br 2:Vale,Maggy,Maja,Sveta,Marina,Brex,Bane,Kara,Ivona i moji Askimi!!!!!!!

Te svoju ekipu z brega!!!!!!!!PUSA DEČKI!!!!!!!!

Pusa i vama,bokić

- 19:26 - Angel Pray... (0) - Print Angel Pray... - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.