Objavljeno: četvrtak, 28.12.2006.

Jooooj ljudi,da samo znate kaj sam napravila?!?deadTETOVIRALA SAM SEnaughty.......KINESKI ZNAK ZA ZMAJA(BTW ja sam zmaj po kineskom horoskopu),,na ramenu,odostraga...
Tetovaža mi se sviđa,ne boli toliko koliko sam mislila,ali je to neki čudan feeling.eekeekeekHe he he,a ovo mi je tek prva..sad dolaze na red druge.
Tetovažu sam dobila na dar u 8 mjesecu za 18. rođendan od tetka i tetke iz Njemačke.Bibi,Rajmund,HVALA.To mi je inače bila dugogodišnja želja,koju su mi oni ispunilismokinwavewavewavewave.
Ali,znate kaj je prokleto čudno?
Mislila sam da mi stara neće datirolleyes....ali ona nije ništa(previše)posebno rekla....coolfakat čudno,ali uf,dobro je i ispalo...thumbup
I još jedna promjena...buraza sam si zblajhala...ne na plavo nek na neku narančastu boju...
A reko dobro,kak hoćeš!!!!!!!!!!!!!!!!
Ajd,čujemo se...................pusamah

- 17:46 - Angel Pray... (7) - Print Angel Pray... - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.