Objavljeno: srijeda, 27.12.2006.

Ljudi,evo i mene...

Za sam početak samo da znatezujozovem se Petra,imam 18 godina,živim u malom mjestu pokraj Svetog Ivana Zeline...bla bla bla....maturantica sam medicinske školebang...bla bla bla....
Evo,imam mamu,tatu,brata....punoooooo frendova i frendica od kojih btw neki i nisu toliko dobri frendovi i frendicepuknucu..
a kaj da vam velim,život je takav,život je sranje,ali onak to će vam reći 95 posto ljudi koje to upitaterolleyes
Znate kak je imat mlađeg brata?E pa ja to jako dobro znam...ma dobar je mali...ma vraga mali,prerasel me!!!!Ali,nema veze,bez obzira na sve to on će uvijek biti moj mlađi brat kojeg ću moći gnjaviti...he he he
Al moram priznati da mali ima fenomenalnu ekipu...Vizo,Stevo,Jura,Krešo,Suzy(koju ovim putem lijepo pozdravljam i zovem ju da svrati na moj blog i ostavi neki, hm burninmad pozitivan komentar),Tonček i ostatak vrlo cijenjene ekipe...
Imam ja i svoju ekipu:ekipa z brega:Dudo(btw moj bivši...nadam se ne zadugo...),Banić(Kum),Čoki(iliti pelinparty),mali Banić(nije baš tak mali...),Jogo(lud...wave).........

Znate kaj?Ovaj moj mali brat bu meni popil živce,stoga je ovo za sada sve od mene!!!!!!!!!!!!!!!
Pusa!!!!!!!!!!!!

- 19:21 - Angel Pray... (0) - Print Angel Pray... - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.