< prosinac, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (3)
Kolovoz 2007 (4)
Srpanj 2007 (7)
Lipanj 2007 (4)
Svibanj 2007 (5)
Travanj 2007 (2)
Ožujak 2007 (4)
Veljača 2007 (3)
Siječanj 2007 (4)
Prosinac 2006 (4)
Studeni 2006 (4)
Listopad 2006 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

about me..

just me...15 god...
gimnazijsko derište
freak...uvjerit ćete se u to..
mail:miha_no1@hotmail.com
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

...

Free Site Counter
Free Site CounterFree Image Hosting at www.ImageShack.us

my friends

hany
n1k0l4
alen
toma
hans
jess..
iris
marija
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Forum.hr
Monitor.hr

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

When I find myself in times of trouble, mother Mary comes to me,
speaking words of wisdom, let it be.
And in my hour of darkness she is standing right in front of me,
speaking words of wisdom, let it be.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Let it be, let it be, let it be, let it be.
Whisper words of wisdom, let it be.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

And when the broken hearted people living in the world agree,
there will be an answer, let it be.
For though they may be parted there is still a chance that they will see,
there will be an answer. let it be.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

So hold me when I’m here,
right me when I’m wrong,
Hold me when I’m scared,
And love me when I’m gone.

Image Hosted by ImageShack.us


Theres always something different going wrong
The path I walk is in the wrong direction
There's always someone fucking hanging on
Can anybody help me make things better?

Image Hosted by ImageShack.us

ponedjeljak, 25.12.2006.

....

prvo, Sretan Božić svima!
nadam se da će vama biti jer meni definitivno nije..nije stvar u tome jesam li dobila loš poklon ili tako nešto,jer za materijalne stvari me briga nego zato što nema onoga što je bilo do par tjedana..nedavno još se sve činilo savršenim(mislim ništa ne može biti savršeno,ali bilo je vrlo blizu):super ocjene,hrpa super frendova,super smo se provodili,ljubav..a sada...ocjene ostaju,ali one mi nemogu ulijepšati život..kao prvo prijateljstva se raspadaju poput kula od pijeska i više nikad ih nećemo moći izgraditi kako su bila prvo,i to boli..jako..kad znaš da frendovi više nemaju povjerenja u tebe..a o ljubavi da i ne govorim,jer stvarno nemam vam što reći,bilo je lijepo sada više toga nema,It just stays broken heart..najgore od svega je to što tek saznaš koliko ti je stalo do nekih osoba kada ih izgubite(tu mislim na sve, i frendove i..)
Božić bi trebao biti blagdan ljubavi i veselja ali očito barem za mene nije pa evo samo za kraj,cijenite ono što imate!

- 17:37 -

Komentari (8) - Isprintaj - #

subota, 16.12.2006.

you hurt my fellings,you take my heart with you..but now has come time when my fellings have heal and when I demand my heart back!!

pa kao što vidite iz naslova neke stvari se mijenjaju u mom životu,jednostavno shvatila sam da nema smisla u svom srcu držati osobe koje nemaju u svom mjesta za mene..više ntko me neće povrijediti,barem ne na način na koje su me povrijedile neke osobe, no na tome im zahvaljujem jer kako kažu:što te ne ubije,ojača te..a kao što vidite još sam uvijek živa pa ostaje samo jedna mogućnost :P
nisam više toliko naivna, da padnem na nečije lijepe okice..nisam više toliko djetinjasta..toliko je ključna riječ :P
uostalom imam svoje frendove koji su tu uz mene,i to je sve što trebam..tugu,suze,sažaljevanje niti netrebam niti ih želim!
promijenile su se stvari na bolje,i tako će ostati(barem neko vrijeme)!

- 20:49 -

Komentari (8) - Isprintaj - #

četvrtak, 07.12.2006.

makar se nakada stvari čine odličnima ali...nisu uvijek takve

čini se kao da je napokon došlo vrijeme da budem sretna,ali uz sve to imam osjećaj da nešto fali..imam kao prvo super frendove koji su uz mene uvijek,super ocjene,super dečka(mislim imat ću..ali to je gotova stvar)ali uz sve to tu je jedna praznina u kojoj je prije bila "smještena" jedna osoba ali nakon nje je ostala jedna velika praznina..najgora stvar u svemu tome je to što ne razumijem zašto je on nemože "popuniti"...stalo je meni do njega,naravno ali jednostavno ma neznam...zbunjenost, zašto samo jednom stvari nemogu biti jednostavne i jasne..no da je tako, bilo bi malo dosadno živjeti..jer bi svijet bio samo tunel kroz koji prolazimo bez ijedne zapreke..
ma mislim da vam je već dovoljno mog cviljenja...pa je to sve..

Image Hosted by ImageShack.us

- 21:10 -

Komentari (5) - Isprintaj - #

subota, 02.12.2006.

ovakvih stvari trebalo bi biti više.. smijeh

evo stigla je subota a ja sam ostala kod kuće..mislila sam da će biti totalno dosadno ali ipak frendice i ja smo se dogovorile da ćemo se naći negdje(trebala sam se prvo naći sa svojim cerekali on je otputovao pa ništa od toga...)no kad smo se kitty i ja trebale naći s njima one nisu
mogle..bang..ali ipak nismo odustaledead..zaletjele smo se na biciklima

Image Hosted by ImageShack.us
dalje i tamo smo srele dva frenda koji su nas odlučili povesti do "centra"mjesta u kojem žive..naravno možete prepostaviti gdje smo završili...bang..na nekom puteljku punom blata,vode blabla..došli smo do nasipa,pa do nekog nadvožnjaka d narkićima i tako..još su nas probali uvjeriti da su u jednom polju nastali krugovi(nastali od izvanzemaljaca)!!
i tako nakon sat vremena vožnje otišli smo do shoping centra i tam se zaj***...
bilo nam je zakon osim što me noge rasturaju,ali ovake stvari su vrijedne toga...

- 20:32 -

Komentari (45) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.