Tamara, priklat ću te...

Zašto mi kažeš da ćeš bit tu u pola kad te nema?! Ha?!?! Čekam te već nekih pola sata, kozo...
E sad ću baš stavit neku tvoju gadnu sliku, he he...naughty
Danas ništa posebno kao i uvijek preko tjedna, pa ću pisat samo gluposti.
Tako mi se neda sutra u školuuuu...
Ali veselim se popodnevnoj kavici u podmornici ( zapravo popodnevnom čaju...)
Tonka, mogla bi i ti doć oko 4 u podmornicu ako ćeš moć, baš bi mi bilo super da dođeš...
Hvala Martini što postoji, danas mi je uljepšala dan, a samo sam ju srela...
Eto, toliko od mene...
pozz...


28.09.2006. | 22:52 | 1 K | P | # | ^

Danas mi je baš super dan! smijeh Odlične sam volje cijelo vrijeme, bez posebnog razloga i baš mi je super!!! Narvno ponovo nemam šta za pisat, pa se samo javljam bzvz....
Razmišljam dal da stavim i svoju sliku na blog,pošto sam stavila od svih frendova, ali nisam baš sigurna dal budem. Nekak mi je bed... Dobro, nije bitno...
Šta sam još htijela reć, hm hm... Da! Danas u školi, od 9 sati koje sam imala, sam bila samo na sveukupno tri sata, jer smo svaki put kad smo imali priliku otišli na kavu, produživali odmore i tak... I nakon jedne duže kave, vratim se na sat crtanja i profesor mi da 5 iz rada uz pohvalu da je najbolji u grupi...naughty Naravno, pucala sam od ponosa, jer u mojoj grupi stvarno ima par ljudi koji puno bolje crtaju od mene, pa mi je ovo došlo kao mali šok! Predobro...
To je sve što sam imala za reć pa ... pozdrav!!! wavewavewavewave


27.09.2006. | 22:35 | 5 K | P | # | ^

Neam niš za napisat, pa se samo javljam da sam bila tu...
Pusex svima koji me znaju kissmah


25.09.2006. | 22:53 | 3 K | P | # | ^

Sljeme...

Danas ujutro sam išla na sljeme s ivanom i njezinim razredom i crkla sam od hodanja... Pluča su mi skroz sprzena i tek sam danas zapravo skužila koliko su u kurcu. Bilo je jebeno gore, šteta što je brzo prošlo. A sad prije pola sata smo opet fumoli pa mi je sad sve super!!! Osim što me noge bole...
A nema veze... Mislim da se neću moć probudit sutra ujutro za školu. Jao, jao...
Za lenkota: Što se tiće muzike, sve se da izdržat ako imaš motivaciju. A što se tiće mog dolaska u split, bit će to sredinom 10. mjeseca i naravno da ću se javit. Pozdrav!!!


24.09.2006. | 21:57 | 3 K | P | # | ^

Petak...

Evo jučer sam bila vani i bilo je predobro! Skroz smo se zgazili i bilo nam je prebolesno...
Nagovorili su me Rimac, Pajo, Ćof i Ivana da idem s njima u boogaloo na techno party, pa da će onda oni ić samnom negdje, bilo gdje di ja kažem da idemo. Reko : može!!! 7.10 ih vodim u Močvaru na Zlostavljanje! neče izdržat ni sat vremena unutra, a ja ću im se smijat cijelu večer, he-he-he... Dobro uglavnom, osim što me glava boli od glazbe, osiječam se odlično s obzirom da sam bila na techno party-u. Jednim dijelom zato što sam zbarila jebeno dobrog lika, koji mi je uletio ko da je pola sata prije smišljao kak će mi uletit...
Prolazio je pokraj mene i primio me za struk dok je prolazio, pa me primio za ruku i povukao za sobom. Ja sam se okrenula prema njemu i napravila facu ˝trebaš nešto???˝ A on meni kaže ˝pa kak to da si ti tu?˝ Sav sretan, ko da me zna! Reko ˝Sorry dečko ali ja tebe neznam, pa...˝ Na to je on meni reko ˝ma znam da se neznamo, ali morao sam ti nekak uletit...˝ A ja sam bila toliko high da sam nastavila pričati s njim, iako nisam slušala baš sve što je govorio... Ali bio mi je baš simpa pa sam ga zbarila. Rekao mi je da se ne brinem, da mi neče napraviti ništa što ja ne bi htijela.rolleyes
Kasnije me pitao kak to da sam na party-u jer se vidi da se ne uklapam i da nisam redoviti posijetitelj takvih događanja. Rekla sam mu da me ekipa nagovorila i onda mi je rekao da su i njega njegovi nagovorili. ( i da me primjetio baš zato što sam drukčija) Bolesno...
I tak, sve u svemu bilo je baš zanimljivo i hvala bogu išli smo doma prije nego što su ovi moji planirali. Krenuli smo oko pola pet. U tramvaju su Ćof i Pajo zaspali a Rimac, Ivana i ja smo se trgali od smijeha!!! Bili su presmiješni!!! Ćofu je tako malo falilo da mu slina počne curit po majci, jer je imao napola otvorena usta. Koja scena, to ste trebali vidjet... Onda sam rekla Rimcu da ih slika s mobitelom, ali nažalost zvuk slikanja ih je probudio. Kako smo ima se nasmijali! Jedva čekam sad navečer da vidim slike...
Kad sam došla doma, nisam mogla otključati vrata jer su moji ˝slučajno˝ ostavili ključ u bravi iznutra, pa sam morala kucat. Naravno imala sam peh i stari se prije probudio i otključao mi. Odmah mi je srao gdje sam tako dugo, ali zna da će se sljedeči vikend isto ponovit...
Na svu sreću, ovaj put nije bilo nikakvih luđaka u tramvaju dok smo se vračali. Sve je prošlo glatko. To bi bilo to od mene zasad, čitamo se!!!wave


23.09.2006. | 19:02 | 1 K | P | # | ^

Zašto bi post trebao imati naslov?!?!

Stvarno me živcira to izmišljanje naslova, neda mi se... Danas sam napokon bila kod bratića i vidjela gitaru, prejebena je!!!! I pustio mi je snimke od sve tri pjesme koje imaju, i nisam mogla vjerovat da su to oni! Nisam vjerovala sve dok mi nije pokazao snimku sa kamere, na kojoj sviraju on i drugi gitarist i totalno razvaljuju! Još im samo fali vokal ali znam da će se brzo snać...
Već je jedan od ćlanova napravio i cover za cd, sa posebnim fontom koji je napravio samo za bend. Jebeno izgleda!
Nakon toga mi je cijeli dan bio bolji, baš sam bila sretna zbog njega. Iako je bolestan, vidi se na njemu da je sretan i ponosan na sve što ima veze s tim bendom. Napokon si je našao ekipicu s kojom se slaže oko tih pjesama i ful mi je drago zbog njega...
Evo baš sam jučer stavila njegovu slikicu, koju je slikao njegov frend. Odlično je ispao.
Jedva čekam sutra, idemo van i bit će totalno ludilo!!! Ako i slučajno propadne dogovor (što se nama često zna dogodit) imam i rezervu, rođendan od frendice, što znači da mi je sutra zagarantirana zabava, napokon...
A u nedjelju ću vjerojatno ić na sljeme sa Ivaninom ekipom i to će isto biti suuuper! Ovaj vikend ću se izživit za cijeli tjedan i nitko me neće spriječiti!!!! Ha, ha, ha...Skoro sam zaboravila da moram ić na četiri jebene izložbe i svaku moram analizirat! A u ku..c ... Neću stić preko vikenda, morat ću u ponedijeljak. Dal bi netko htio ić umijesto mene??? BILO TKO????
Naravno da ne. Jao...

Evo da mi post bude što duži, stavi ću dvije pjesme, ova od killswitcha mi je jedna od najboljih sa novog cd-a, a sea of lies ima predobar solo...

Killswitch engage - Rose of Sharyn

Numb and broken, here I stand alone
Wondering what were the last words I said to you
Hoping, praying that I'll find a way to turn back time
Can I turn back time?

What would I give to behold
The smile, the face of love?
You never left me
The rising sun will always speak your name

Numb and broken, here I stand alone
Wondering what were the last words I said to you
It won't be long, we'll meet again

What would I give to behold
The smile, the face of love?
You never left me
The rising sun will always speak your name

It won't be long, we'll meet again
Your memory is never passing
It won't be long, we'll meet again
My love for you is everlasting

I mourn for those who never knew you

It won't be long, we'll meet again
Your memory is never passing
It won't be long, we'll meet again
My love for you is everlasting

Symphony X - Sea Of Lies


Today I've seen the shallow face I wear
Inside this shell,
a living hell endures
I'm held captive by my fear,
decaying hope and wasted years
The knife of time carves another
line around these eyes

Good and evil - lust primeval
Dragging me into a sea of lies

Losing faith in who I am
Never changing just rearranging
my life again
Through into an eternal abyss I fall,
Silent screams through paper walls
I pray someday the sun will shine
on me again (shine on me again)

Good and evil - lust primeval
Dragging me into a sea of lies

Lies ... lies ...

[Solo]

Lies ... lies ...




21.09.2006. | 22:44 | 0 K | P | # | ^

Život....

Danas u školi me nešto puklo i počela sam razmišljati o životu. Svom životu. Skužila sam da svakim danom sve više nalikujem na svoju staru što mi se definitivno ne sviđa! Ne samo to što sam počela razmišljati slično ko ona nego sam se prema burazu počela ponašati ko ona prema meni kad sam bila klinka. Užas! Kažem mu neku caku kojom ću ga spriječit da napravi nešto što ja ne želim da napravi i onda se sjetim da je stara to meni govorila. U takvim trenucima mrzim sama sebe jer radim upravo ono što sam mrzila da ona meni radi! Uvijek sam si govorila da se neću nikad tak odnosit prema djeci ko ona, i tek sam sad shvatila da ću biti baš takva i nema šanse da budem bolja...
Dobro, da ne gnjavim..
Neki dan sam pričala s rimcem i ćofom i pitala sam ih šta bi napravili kad bi im jedan dan (dok su u školi) netko javio da sam umrla od npr. srčanog udara. Dal bi otišli doma ili do mojih izrazit sućut ili bi ostali u školi. Ful me zanimalo šta će reć. Bolje da nisam pitala.. Ćof je rekao da bi otišao iz škole odmah,(samo zato da nemora bit na nastavi) i na putu do doma gledao na svaki stup da vidi osmrtnicu. Reko, debilu osmrtnica se radi tek drugi dan! Kužiš ti njega... On bi se samo izvukao iz škole,otišo doma i poslje na kavu... Pssss...
A Rimac se prvo nasmijao pa sam mu rekla da se ne zajebavam, da pitam ozbiljno. Reko je da bi se odmah ubio!!! Da ne vjeruješ! Stvarno bi bilo bolje da ih nisam pitala, totalno su ludi...
Danas sam napokon vidjela bratića. Pokupio je neku virozu i skroz je u kurcu. Boli ga glava i stalno kiše. A glas mu je dubok ko od Barry Whitea, presmiješno! Reko mi je da sad s ovim bendom (zovu se See them die) totalno rasturaju killswitche i da likovi iz benda nisu normalni! Kaže da skidaju sve što čuju. Jedva čekam da ja njh čujem!
To bi bilo sve for today!
Pozdraw..


20.09.2006. | 22:39 | 1 K | P | # | ^

????????????

Pošto nemam šta za pisat, objavila sam riječi od uneartha, i to bi bilo to...

NE! Zapravo imam nešto za reć! danas navećer sjedim u bircu s dva frenda i čitam jutarnji i taman izvadim mobitel bezveze i drito zavibrira- antonija me zvala. Pitala je di sam i kažem joj da sam u bircu (btw. bila je nekih desetak metara od birca, ali morala je nazvat iako zna da sam tamo svaku večer...lud) Uglavnom, čim sam se javila i rekla joj di sam, počela je kiša padat ko da je sudnji dan! A odkad se tonka vratila sa hvara, zezamo ju da je sa sobom donijela kišu i loše vrijeme u zgb, jer se taman vrijeme pogoršalo kad se vratila i svaki put kad je s nama ili se naglo spusti temperatura ili počne padat kiša. Ovo danas je bila nenormalna slučajnost....

Evo tonka, mali postić posvećen tebi i kiši koja te prati smijehsmijehsmijehsmijeh

pozdrav borni i lenkumah


19.09.2006. | 22:48 | 1 K | P | # | ^

pjesmice, pjesmice....

UNEARTH LYRICS
The Oncoming Storm (2004)

1. The Great Dividers
2. Failure
3. This Lying World
4. Black Hearts Now Reign
5. Zombie Autopilot
6. Bloodlust Of The Human Condition
7. Lie To Purify
8. Endless
9. Aries
10. Predetermined Sky
11. False Idols


1. The Great Dividers

it's true there were better ones. that led their people. to lead their country. who cared for this world but who are we to
change. without the strength of all. the nations will crumble. feed lies for war bring the nations to it's knees. risking worldy
structure and integrity. the balance of our kind controlled by hatred, distorted truth and lies. united is the only way to stand.
leaders of the free world lead into the land of the un-free. god sent politics hammered down with a fist too bold. play the
council of pawns in the quest of total control. free us of this hate. free us from this hate. take over the world does hate meed
freedom. divide our home. does hate mean freedom. take over the world. divide our home does hate mean freedom


2. Failure

what have we done. never thought that life would come to this. eternal sense of self hatred. blame not who, but ask us why we
did. this is an open book of failure. deceive ourselves all that we can, so we can be cycle of life disrupted. halted by a force
too close to home. guilt runs through our blood. close your eyes and let yourself forget. this guilt runs on and on. consumed all
senses gone. torn, these wings of spirit godless relations. scar this heart beyond all home to heal. this being won't meet this
world. i know i'll take this to my grave. all but saved. die for us my child. this is an open book of failure. deceive ourselves
all that we can, so we can be. i walk each step in anger. found fault in our design. now i kneel down to pray. to plead for a
better time. now i kneel down to pray. in hopes to awake from this. die my child


3. This Lying World

be afraid of infection. be aware of evil ways. be scared for your protection. best watch your every step instinctual appeal to
fear. collapse and paralyze. far gone is good intention. smokescreen to commercialize teller of tales spin us a line. front page
impersonation. cities burn; the skies will fall civilization reduced to nothing. disease will spread to all. we buy so we
survive. feel the acid rain corrode. i want to take a picture. our lives would look disguised. wash away this lying world.
terminate this iron fist. strangled are we by the bastards of facist culture. strangled are we by the hands of our own people on
the stage it's "our lives". on the stage grows a mountain. as we stumble on we forget. steel toed this path of corruption.
conceal and steer our minds away


4. Black Hearts Now Reign

Take.
Rob this world of resource.
Burn the oil for fortune.
Stealing from our savior.
In quest of power. Sealed.
Our fate is catastrophic.
The coming days of failure.
Aborting evolution.
In quest of power.

Take all you want and these bloody skies will reign.
Take what's hers and these bloody skies will reign.
These bloody skies will reign.
These bloody skies will reign.

Oh mother, close your eyes.
These bloody skies will reign.
Dear savior,
brace your heart.
These bloody skies will reign.
Oh mother close your eyes.
These bloody skies will reign.
Dear savior, brace your heart.

You.
Take.
Rob this world of resource.
Burn the oil for fortune.
Stealing from our savior.
In quest of power.
Sealed.
Our fate is catastrophic.
The coming days of failure.
Aborting evolution.
In quest of power.

Blackened lives.
Sunless skies.
Our bare world weeps.
Black hearts now reign.

Blasphemous corruption.
Control progression.
Our bare world weeps.
Black hearts now reign.
Black hearts now reign.
In solitude a lonely voice is heard.
This future of despair is easy to avoid.
This future of despair is easy to avoid.
Lies strangle this world's hope.

In quest of power.
In quest of power.
In quest of power.
In quest of power.
In quest of power.
In quest of power.


5. Zombie Autopilot

It was last night
On the midnight train back home
I ran into this one
Yet unfamiliar tone
I know i should have known
It was last night...
I knew i should have known.
Chaos!
Our busy minds asleep
We drudge across the land
Is this the coming end
Of our monarchy.
Harmless!
We meet increased demands
Is this the life we all
Had in our dreams
Our eternal nightmare.
All of us are blind to others!
(All of us are blind to others)

[Background]

Hide behind our plans to nothing!

[Bridge]

[Solo]

Cage us!
We weep in self defeat
All humanity is lost
In this eternal
Nightmares.
All days are lost...
To conditioned zones
All days are lost...
To what we know.
Free us!
A piece of mind
Gone are dreamers
Who strive to know.
All days are lost...

[Background]

Free us!
A piece of mind.
Gone are dreamers
Who strive to know.
All of us are blind.


6. Bloodlust Of The Human Condition

we feed this hunger for horror. cold is the human heart, is the human mind. all born with sickness and impurity. bloodlust of
the human condition. dark fears are wanted. spread it so these eyes can capture doom thirst for destruction. will feed this
firestorm until we're gone. i can no longer close my eyes. this is our mortality. taken away is our hope. clip our wings; crush
our dreams. this is a part of us all. clip our wings; crush our dreams. forever a part of us all. we feed on horror. sold is the
human soul for crimes in nature it's our bloodlust condition. dark fears are wanted. spread it so these eyes can capture doom.
thirst for destruction. will feed this firestorm until we're gone. we feed on horror. we're drawn into these open wounds the
crowds all gather to feed their bloodlust


7. Lie To Purify

consumed by self loving pain, self loathing bliss. it eats away, burns you like a cancer. the feeling's inside mask your size
with your will. now you fall from heart and soul. break; years of frustration. all to plain to see. ease into war. invade with
foul fingers. lie to purify. crushing what's not you. they say some are born with a blackened heart. fell to the curse of a
bastard life. cursed with a bastard life. your lust to celebrate your name. will cause your fall. can't change; years of
frustration. all have yearned to see. the pedestal crumble. ignored acts of agression. falsify to slave. avoiding all that's
true. you stand up; then you fall heartless souless appetite. you're crossing almost every line. now it's time to wash away. you
lost your way. you crossed the line. you crossed every line


8. Endless

shadows of doubt consume you. the light you barely see. growing wings of sorrow; have brought you to the winds of plague.
increscent boundries fade the way. a barren future all to real. and still i try to seek up and find the flame. and still i try
inside. it's endless. a barren future all to real and still i try inside endless fight. endless tragedy. endless lunacy. chalk up
the past as a memory. this battering sickness has surely won. all i have wasted. will this erase me. all i have wasted. wash
away. all i have i will erease. time to clean my wounds. can i win my own battle inside and out. can i win this battle
inside-outside. endless fight. endless tragedy. endless lunacy

9. aries

cowardly warrior vents his rage. his lust for blood cannot be appeased. what fickle angels are we. our divided brothers we slay.
his lust will erase all


9. Aries

cowardly warrior vents his rage. his lust for blood cannot be appeased. what fickle angels are we. our divided brothers we slay.
his lust will erase all


10. Predetermined Sky

in the heart of the land of creation. grows a threat which cannot be healed. efforts soar to restore generations. grave results
give this outbreak the nail. the growing devastation. brings human extinction this plague aims at our weakness. predetermined
sky. cradles fall into pine for the mourning. wailing cries blend endless each day. poverty proves more than a lifestyle.
sumpathy can not sure disease. this plague aims at our weakness. predetermined sky; blind eye. saw a man on the streets of lusaka
selling coffins to a passer bye. how can we live in a world that lets millions die. how can we live with such a tragic side. how
can we live in a world that let's the millions die, that let's the millions cry, that let's us agonize. show us the way to
terminate. immersed in all our dusts is the mother world


11. False Idols

i never cared to know your name. roll out the red it's all the same. false idols scream for our love. compete for stage devote
for name. it's all pathetically the same. convinced of starlight beauty. a must watch all tune in. a celebration heartache. hail
false heroes. surrender to our envy. no boundaries left untouched. no passion left for memories. no passion for real memories.
here we stand. lessened are the far and few who sustain, protect and nurture. who stands before us. we lay our lives down for the
star. who stands before us. as we speak. we lay our lives down for the star. it's all pathetically the same


19.09.2006. | 22:14 | 0 K | P | # | ^

he,he...



jadan..............


18.09.2006. | 00:08 | 2 K | P | # | ^

Jao, Jao...

Nažalost, plan za ovaj vikend je bio odgođen zbog nestašice para, a i lošeg vremena, što ne znači da nije bilo dobro ali je moglo biti bolje. Cijeli vikend smo bili u kvartu i zajebavali se. A u petak sam skoro umrla od smijeha, ali doslovno! Nisam mogla disat kolko smo se smijali!!! Još i danas me trbušni mišići bole od petka... Rimac je provaljivo takve glupost da nismo mogli vjerovat šta je sve u stanju reć! Osim tog smijanja ne sječam se ama baš ničega, ni kako sam došla doma, ni dal je netko išao samnom, čak ni ko je sve bio, al dobro...
A danas popodne sam napokon srela bratića, nisam ga vidjela cijeli tjedan a živimo u istom dvorištu, strašno...
Reko mi je da su si našli novog bubnjara koji totalno rastura, i uz to ima para ko blata, studio doma, bubnjeve ko iz bajke i tak... Još se niko iz benda nije posvađao s njim što je dobar znak, znači da se slažu.
Dogovorili smo se da sutra dođem do njega da mi odsvira dvije pjesme koje su napisali i da čujem dio treče koju sad piše, jedva čekam!!!! Ful me zanima na šta to liči.
Još prije ljeta mi je nešto pričao kako bi htio nacrtati nešto na zid kod kreveta i da ću mu ja pomoć. Reko može! Tek prekjučer je skinuo stare tapete i sad će mu stari poravnati zid da može nacrtat nešto. Reko mi je da se sljedeći tjedan pripremim za crtanje jer mu moram pomoć, ali đubre mi neželi reć šta će nacrtat. Sad moram čekat, a nemogu!!! Moram znat!!!!headbang
Sutra imam samo pet sati, he,he...naughty Ponedjeljak mi je jedini dan u tjednu kad imam malo sati. Sve ostale dane imam po 9 sati, užas...
Ali da se to izdržat dok je struka, ali kad je teorija, uf...namcor
A niš, pozdrav do idučeg puta...mahmahmah


17.09.2006. | 22:28 | 0 K | P | # | ^

Bla.............

Inspiracija mi je na nuli...... nemam sta za pisat............. samo se javljam da nebi bilo............ jedva čekam vikend............. pozdrav...........

Antonija pa dis ti???? Šta se niš ne javljaš????


14.09.2006. | 23:21 | 2 K | P | # | ^

Odličan dan...

Iako se danas nije ništa značajno dogodilo, dan mi je bio predobar! U školi je cijeli dan bila zajebancija, a navečer u kvartu sam se našla s ćofom i pričali smo neka dva sata, malo ozbiljno malo zajebavanje, i baš mi je bilo super! Zapravo s njim mi je uvijek super jer i kad nam je dosadno, nije nam dosadno. Kako da to bolje objasnim... Kad se nađemo i nemamo šta radit, neznamo gdje bi išli ni šta bi sa sobom, jednostavno se sjednemo bilo gdje i počnemo se zajebavat, i kroz tu zajebanciju počnemo pričat ozbiljno. I svaki put saznam nešto novo o njemu i to me fascinira. Koliko god vremena provodim s njim i mislim da ga znam, dovršavam mu rečenice, čitam mu misli, ali svejedno me svaki dan iznenadi s nekom izjavom. To mi je super i voljela bi imati više takvih prijatelja. Dobro uglavnom, da ne duljim, kasnije su nam se pridružili ivana i rimac i baš je bilo dobro.
Čim sam došla iz škole otišla sam van, umijesto da sam ostala pročitati lektiru za sutra (od nekih pedesetak stranica), ali mi je fakat drago da nisam ostala doma. Već vidim profu kak mi drži prodike o lektiri i tome kak sam ljena... Daj mi reci nešto što neznam... Samo zbog nje mi se neda sutra u školua i zbog one napuhane glupače iz engleskog...


13.09.2006. | 22:09 | 1 K | P | # | ^

Od kud da pocnem...hm... Pa pocet cu od pocetka. U petak sam bila vani sa dva frenda i bilo je ludo i nezaboravno! Vec mi dosta dugo nije bilo tako dobro! A najbolje od svega je da cemo to ponovit!!! Necu u detalje opisivat kako je tocno bilo jer se to nemoze opisat rijecima.
Reci cu vam samo da sam skoro umrla od straha kad nam je ujutro u 6 (dok smo se vracali doma) u tramvaj uletio neki nadrogirani tip, pun, ne tako davno dobivenih, rana i porezotina, u vojnickom prsluku,ispod kojeg je bio gol, sa potrganim lisicama na rukama... U trenutku kad je usao u tramvaj, nisam znala sta da mislim! I naravno, gdje ce sjest nego ispred mene! Doteturao je do stolice i pitao me dal imam upaljac. Kroz glavu mi je proslo bezbroj razlicitih misli, losih naravno. Dam ja njemu upaljac i on se okrene. Mislim si:hvala Bogu i molim samo da mi se vise ne obrati! Nakon otprilike 15tak minuta je izaso iz tramvaja i odmah sam osjetila ogromno olaksanje... To mi je jedini bed kad se rano ujutro vracam iz grada. To sto mogu naletit na totalne ludake, za koje stvarno neznam sta su sve u stanju napravit. No, ovaj put smo imali srece!
A prije njega su u tramvaj uletila tri lika, pijani ko majke, jedva su se sporazumijevali... Jedan od njih se pozurio da sjedne na stolicu i strgo ju je! Ja nisam mogla vjerovat da je strgao stolicu koja je zašerafljena za pod se nekih 7 debelih čavla, a mozda je i zavarena, nisam ziher. E, kad smo mi to vidli pukli smo se smijat i nismo mogli doc do daha! Njegovi frendovi su isto umirali od smijeha pa nisu skuzili da mu se i mi smijemo. A nakon sto smo se svi prestali smijat, jedn od tih likova je poceo gledat po tramvaju i skuzio me. Poceo mi je govorit nesto tipa da sam zgodna, da se ljepo smijem i da sam mu bas sexy. reko kazni se il cu te ja kaznit, debilu... Uvijek se nade neki stariji koji voli zajebavat... A sta ces, zagreb je pun svakakvih debila...
Cim sam dosla doma, sa guštom sam se istuširala i odspavala da sljedeceg popodneva. Spavala sam ko beba! I onda predvecer na kavu s ekipm i prepricavanje cijele veceri... A to je fakat naporno... Svakih pola sata dođe neko novi pa ti njemu pricaj ispocetka. To bi bilo to o vikendu, a sada skola...
Dobila sam novu profu iz engleskog i nimalo mi se ne sviđa. Ona je jedna on onih mladih koja si zabrije na neku strogoću i onda nas s tim j.be u zdrav mozak... Malo je preponosna na sebe i trga strop nosom koliko je umisljena! Jao sto cemo joj radit, bolje da je nema! Izmucit cemo je totalno!!!naughty
Sutra imam samo 5 sati crtanja i 3 sata tehnologije materijala, ali treba to sve odsijedit u učionici... A nista, mp3 u uši i deri!!!
To bi bilo sve od mene za veceras, pa vas pozdravljam i molim da mi ostavite BILO KAKAV KONENTAR!!!!
Unaprijed hvala!


12.09.2006. | 22:01 | 2 K | P | # | ^

Nemogu vjerovat sta sam upravo vidla!!!! Mario si je kupio sedmicu!!! Koji lik... Reko je da se sad nece skidat s nje dok ne crkne, svirat ce do iznemoglosti... A ja cu ga slusat! :)


11.09.2006. | 23:35 | 0 K | P | # | ^

petak!!!!

Jao kako mi je bilo legendarno u petak! Totalno ludo i nezaboravno!!! smijehsmijehsmijehsmijehnaughtynaughtywinkwinkwinkTrenutno imam jako malo vremena za pisanje, pa neću ni započet, pisat ću neki drugi dan. pozdrav lenkotu i tonki koji jedini čitaju ovaj blog!mahmahmahmah


11.09.2006. | 16:05 | 1 K | P | # | ^

iščekivanje petka..

Petak, petak, petak, cant wait!!! U petak idem van i uništit ću se, skroz... Nemogu dočekat više! Imat ću šta za pisanje, napokon, a ne ove gluposti koje sam pisala dosad. Još neznam točno gdje ću ić, imam nekoliko poziva pa sad razmišljam gdje će biti najbolje.
E da! danas mi je profesorica iz povijesti likovne umjetnosti rekla da će se početkom desetog mjeseca ić na dvodnevni izlet, Zadar-Split-Nin, i ako ću ić, bit će predobro!!!! Ludilo u busu, malo razgledavanja i ''spavanje'' u motelu! I to jedva čekam!!!

Žao mi je, al danas stvarno nemam šta za pisat (nije da itko čita, ali...) svejedno se ispričavam na jadnom, malom postiču. Bit će bolje...


07.09.2006. | 22:55 | 2 K | P | # | ^

IN FLAMES

Tranutno slušam novi cd od In flames-a i predobar je!!!! In flames-i totalno razvaljuju! Cd se zove Come Clarity. Prva pjesma mi je najbolja na cd-u, zove se Take this life i nenormalno mi je dobra! Ostatak albuma je također super ali nema bolje od Take this life. Preporučam svima da ga poslušaju, ali tek nakon nekoliko preslušavanja ćete steć potpuni dojam. Za par dana ću stavit i slikicu...

In Flames - Come Clarity
Popis pjesama:
01. Take This Life
02. Leeches
03. Reflect The Storm
04. Dead End
05. Scream
06. Come Clarity
07. Vacuum
08. Pacing Death's Trail
09. Crawling Through Knives
10. Versus Terminus
11. Our Infinite Struggle
12. Vanishing Light
13. Your Bedtime Story Is Scaring Everyone


06.09.2006. | 23:07 | 0 K | P | # | ^

Vručina..

Kako je ovih zadnjih tri dana bilo pakleno vruče!!! I to sad kad je počela škola i kad se moram voziti u prokletim tramvajima koji su ko užarene limenke na suncu! Što je najgore od svega, u gradu (zapravo školi) sam otprilike od 10 ujutro do 4 popodne kad je najtoplije i kad sunce najjače prži! koma!!
A dok su bili praznici, vrijeme je bilo katastrofa! Bar tu u Zagrebu. Padala je kiša i navečer je bilo hladno. Smrzavali smo se vani svaku večer nekih dva tjedna, jer su u bircu u kojem smo inače, puštali dva cd-a cijelo vrijeme, svaki dan, ponovo i ponovo... Više nismo mogli biti tamo, ta glupa dva cd-a su nas ubijala u mozak! Jedan cd su bili soulfingersi, a drugi neki rnb mix. Pa ti to slušaj svaki jebeni dan dva tjedna (i više). Strašno...
Sad je već bolje, došla je nova konobarica koja pušta radio, pa je podnošljivo sjedit tamo. A i sad ima više ekipe dok smo na kavi pa nit ne čujemo muziku.
Danas je bio jedan od onih običnih dana u školi, pa se neću ni trudit opisivat ga, jer nema smisla. Ali je zato navečer bilo super! Skupili smo se na tunelu i smijali nekih pola sata, al ja se nemogu sjetit čemu smo se smijali. Sjećam se da smo se dogovarali gdje čemo u petak, naravno do dogovora nismo došli, ali smo se trgali od smijeha. To mi je popravilo dan.
Btw-antonija, izgrebla si me po ruci i sad mi je sve crveno od tvojih noktiju, tek sam maloprije to skužila. Ali je zato i tvoja ruka crvena od mojih noktiju, nadam se!

Pozdrv svima koji čitaju moje gluposti, mah


06.09.2006. | 22:43 | 2 K | P | # | ^

Mislila sam da ću sad dok je škola ima šta pisat, ali čini se da neće biti tako... Danas je bio vrlo dosadan dan, ništa posebno se nije dogodilo. U školi po 15 minuta na svakom satu, dovoljno da svaki profesor izmelje svoje i ostatak smo odsijedili na školskom dvorištu i zajebavali se. Nažalost imam istu profu iz hrvatskog kao i prošle godine (inače se svake godine profesori mijenjaju, ali ove godine mi nismo bili te sreče...) Ta žena ima onaj princip: red, rad i disciplina, treba to trpit cijelu godinu! Užas...
Dobro je to što ponedjeljkom-srijedom-petkom imam stručne predmete, a utorkom-četvrtkom teorijske, pa ću manje viđat profesore iz teorijskih predmeta. Sutra imam sedam sati, pet sati crtanja i dva sata teorije materijala, i to je to! Predobar dan! S tim da mi nastava počinje nakon velikog odmora pa ujutro mogu komotno spavat do nekih 9, pol 10!yes
Šta sam još htijela napisat... Da! Bratić me obavijestio da ima novi bend, u kojem će napokon svirat svoje pjesme, i naravno ja ću biti među prvima koji će ih čut. Jebeno... Zasad samo imaju problema sa bubnjarom koji nemože odvirat baš sve što si oni zamisle, pa sad traže novog. Ovom prilikom im poručujem da će sto posto nać nekog tko će to moć!

Za antoniju: nemoraš mudrovat dok ostavljaš komentar, samo napiši tonka was here, i to je to!


05.09.2006. | 22:38 | 1 K | P | # | ^

Škola...

Napokon sam dočekala i današnji dan, i baš zato što sam mislila da će biti jebeno, bilo je ful dosadno. Nitko se nije promijenio, dvi su ostali isti, osim jedne cure koja je postala anoreksična, ali doslovno, i zbog toga mi je jako žao jer je jako pametna. Stvarno neznam kako je uopče došla na tu ideju i kako to može sama sebi radit...
Osim toga, sve je bilo ok, dok nismo dobili raspored... samo ponedjeljkom imam 6 sati, sve ostale dane 9 ili 10. Užas!!! Već vidim da će nas ove godine totalno izmučit ta satnica, a i to što stalno imamo ujutro školu. Ali sve se da preživit...
Naravno, prije i poslje škole smo bili na kavi i svađali se tko će pričat, svi su imali želju da ispričaju šta sve ima novog, a ja sam šutila jer sam znala da kad svako ispriča svoje, ekipa će skužit da sam šutila i pitat me kako je meni bilo. To je način da, nakon što su rekli šta su htijeli, pozorno i bez prekidanja slušaju šta ja imam za reći.naughty
A predvečer sam se našla sa ovima iz kvarta i onda sam slušala njihove priče, svima je bilo dobro, naravno. Opet sam umirala od smijeha jer smo zajebavali jednog frenda i skoro je popizdio... Kasnije sam se našla s frendicom s kojom sam bila na tulumu i rekla mi je da je srela jednog od onih starijih likova i da su pričali nekih dva sata. Nije se mogla točno sjetit kak, ali počeli su pričat nešto o meni i kaže da je rekao da sam jako pametna i da je to skužio već prije.smijeh Pozvao nas je da u subotu izađemo s njima, ali još neznaju gdje će se ić al će nam javit kad se dogovore. Izgleda da će mi i ovaj vikend bit legendaran...yes


Pozdrav Slišku koji mi je skoro svu kosu počupao kad me vidio danas, rekla sam ti da ću ti vratit za to, he,he


04.09.2006. | 23:17 | 1 K | P | # | ^

Subota!!!

E, ova subota mi je bila jedna od najžeščih u protekla dva mjeseca... Tri frenda su radila zadnji tulum prije škole, iznajmili su terasu i bilo je prežestoko!!! Bilo je stvarno dosta ljudi, raspon godina otprilike od 15-23. Ja i frendica smo skoro cijelu večer bile sa ovom starijom ekipom jer su nam ovi klinci bili ful dosadni, napili su se za sat i pol i rigali okolo. A ovi stariji su se cijelu večer zajebavali skupa s nama i ja sam umirala od smijeha... Još su nam počeli pričat nešto tipa da bi mi mogle češće s njima van, da smo totalno lude i da neznaju šta radimo s ovim debilčekima... Ja nisam mogla vjerovat! Znale smo mi njih od prije, ali nismo nikad pomislile da smo im toliko super da bi htijeli da idemo s njima van. Uglavnom, bila je to vrlo poučna, zabavna, duga i totalno jebena noć. party
Došla sam doma u pola šest ujutro i zaspala ko beba. I Antonija, nek ti bude žao sto nisi došla, i tebi bi bilo predobro!
A danas mi je bio dan zakurac, ništa dobrog se nije dogodilo. Osim kad smo išli na čašu vode i sladoled do žičare,pa smo se smijali ćofovim provalama... Koji je to lik, e... Jučer se napio ko svinja, izrigo se ko svinja, zakrmio u autu ko svinja, i otišo doma bez pozdrava, svinja....
Imam neki loš osijećaj za sutrašnji dan. Neznam zašto ali jednostavno osijećam da će se nešto loše dogoditi. Mrzim kad mi se to događa... Onda mi se cijeli dan samo po glavi vrte razni scenariji loših stvari koje bi se mogle dogodit, nekad se i dogode ali hvala Bogu, ne uvijek!


03.09.2006. | 22:32 | 4 K | P | # | ^

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

< rujan, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



da ili ne?


Kolko vas je bilo ovdje....

Free Web Counter

Free Web Counter





BENDOVI KOJE SLUŠAM


SLIPKNOT
Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-07

UNEARTH
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

KILLSWITCH ENGAGE
Image Hosted by ImageShack.us

IN FLAMES
Image Hosted by ImageShack.us


ARCH ENEMY
Image Hosted by ImageShack.us

CHIMAIRA
Image Hosted by ImageShack.us

LAMB OF GOD
Image Hosted by ImageShack.us

ALL THAT REMAINS
Image Hosted by ImageShack.us

ALL SHALL PERISH
NEAERA
SYMPHONY X
SYSTEM OF A DOWN
DISTURBED
NEVERMORE
IRON MAIDEN
TRIVIUM
METALLICA
KORN




Evo par izvrsnih pjesama, kao i ona po kojoj sam blogu dala ime...















mailat mi možete na: silvia252@gmail.com


The new stuff...

odlučila sam izbrisati svoje fotke jer su me živcirale...

evo još pjesama...
ovo je jedna od as i la dying
dobra je samo me vokali živciraju...
pogotovo pjevanje...
šteta...
dečki jebeno sviraju ali fakat bi trebali promjenit vokal...



sad malo uneartha
jebena stvar s najnovijeg albuma...



joj stavila bi ja i bolje stvari samo kaj na ovom glupom radio blogu nema niti jedan bend koji ja želim...
headbang