Jao, Jao...

Nažalost, plan za ovaj vikend je bio odgođen zbog nestašice para, a i lošeg vremena, što ne znači da nije bilo dobro ali je moglo biti bolje. Cijeli vikend smo bili u kvartu i zajebavali se. A u petak sam skoro umrla od smijeha, ali doslovno! Nisam mogla disat kolko smo se smijali!!! Još i danas me trbušni mišići bole od petka... Rimac je provaljivo takve glupost da nismo mogli vjerovat šta je sve u stanju reć! Osim tog smijanja ne sječam se ama baš ničega, ni kako sam došla doma, ni dal je netko išao samnom, čak ni ko je sve bio, al dobro...
A danas popodne sam napokon srela bratića, nisam ga vidjela cijeli tjedan a živimo u istom dvorištu, strašno...
Reko mi je da su si našli novog bubnjara koji totalno rastura, i uz to ima para ko blata, studio doma, bubnjeve ko iz bajke i tak... Još se niko iz benda nije posvađao s njim što je dobar znak, znači da se slažu.
Dogovorili smo se da sutra dođem do njega da mi odsvira dvije pjesme koje su napisali i da čujem dio treče koju sad piše, jedva čekam!!!! Ful me zanima na šta to liči.
Još prije ljeta mi je nešto pričao kako bi htio nacrtati nešto na zid kod kreveta i da ću mu ja pomoć. Reko može! Tek prekjučer je skinuo stare tapete i sad će mu stari poravnati zid da može nacrtat nešto. Reko mi je da se sljedeći tjedan pripremim za crtanje jer mu moram pomoć, ali đubre mi neželi reć šta će nacrtat. Sad moram čekat, a nemogu!!! Moram znat!!!!headbang
Sutra imam samo pet sati, he,he...naughty Ponedjeljak mi je jedini dan u tjednu kad imam malo sati. Sve ostale dane imam po 9 sati, užas...
Ali da se to izdržat dok je struka, ali kad je teorija, uf...namcor
A niš, pozdrav do idučeg puta...mahmahmah


17.09.2006. | 22:28 | 0 K | P | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

< rujan, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



da ili ne?


Kolko vas je bilo ovdje....

Free Web Counter

Free Web Counter





BENDOVI KOJE SLUŠAM


SLIPKNOT
Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-07

UNEARTH
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

KILLSWITCH ENGAGE
Image Hosted by ImageShack.us

IN FLAMES
Image Hosted by ImageShack.us


ARCH ENEMY
Image Hosted by ImageShack.us

CHIMAIRA
Image Hosted by ImageShack.us

LAMB OF GOD
Image Hosted by ImageShack.us

ALL THAT REMAINS
Image Hosted by ImageShack.us

ALL SHALL PERISH
NEAERA
SYMPHONY X
SYSTEM OF A DOWN
DISTURBED
NEVERMORE
IRON MAIDEN
TRIVIUM
METALLICA
KORN




Evo par izvrsnih pjesama, kao i ona po kojoj sam blogu dala ime...















mailat mi možete na: silvia252@gmail.com


The new stuff...

odlučila sam izbrisati svoje fotke jer su me živcirale...

evo još pjesama...
ovo je jedna od as i la dying
dobra je samo me vokali živciraju...
pogotovo pjevanje...
šteta...
dečki jebeno sviraju ali fakat bi trebali promjenit vokal...



sad malo uneartha
jebena stvar s najnovijeg albuma...



joj stavila bi ja i bolje stvari samo kaj na ovom glupom radio blogu nema niti jedan bend koji ja želim...
headbang