Petak...

Evo jučer sam bila vani i bilo je predobro! Skroz smo se zgazili i bilo nam je prebolesno...
Nagovorili su me Rimac, Pajo, Ćof i Ivana da idem s njima u boogaloo na techno party, pa da će onda oni ić samnom negdje, bilo gdje di ja kažem da idemo. Reko : može!!! 7.10 ih vodim u Močvaru na Zlostavljanje! neče izdržat ni sat vremena unutra, a ja ću im se smijat cijelu večer, he-he-he... Dobro uglavnom, osim što me glava boli od glazbe, osiječam se odlično s obzirom da sam bila na techno party-u. Jednim dijelom zato što sam zbarila jebeno dobrog lika, koji mi je uletio ko da je pola sata prije smišljao kak će mi uletit...
Prolazio je pokraj mene i primio me za struk dok je prolazio, pa me primio za ruku i povukao za sobom. Ja sam se okrenula prema njemu i napravila facu ˝trebaš nešto???˝ A on meni kaže ˝pa kak to da si ti tu?˝ Sav sretan, ko da me zna! Reko ˝Sorry dečko ali ja tebe neznam, pa...˝ Na to je on meni reko ˝ma znam da se neznamo, ali morao sam ti nekak uletit...˝ A ja sam bila toliko high da sam nastavila pričati s njim, iako nisam slušala baš sve što je govorio... Ali bio mi je baš simpa pa sam ga zbarila. Rekao mi je da se ne brinem, da mi neče napraviti ništa što ja ne bi htijela.rolleyes
Kasnije me pitao kak to da sam na party-u jer se vidi da se ne uklapam i da nisam redoviti posijetitelj takvih događanja. Rekla sam mu da me ekipa nagovorila i onda mi je rekao da su i njega njegovi nagovorili. ( i da me primjetio baš zato što sam drukčija) Bolesno...
I tak, sve u svemu bilo je baš zanimljivo i hvala bogu išli smo doma prije nego što su ovi moji planirali. Krenuli smo oko pola pet. U tramvaju su Ćof i Pajo zaspali a Rimac, Ivana i ja smo se trgali od smijeha!!! Bili su presmiješni!!! Ćofu je tako malo falilo da mu slina počne curit po majci, jer je imao napola otvorena usta. Koja scena, to ste trebali vidjet... Onda sam rekla Rimcu da ih slika s mobitelom, ali nažalost zvuk slikanja ih je probudio. Kako smo ima se nasmijali! Jedva čekam sad navečer da vidim slike...
Kad sam došla doma, nisam mogla otključati vrata jer su moji ˝slučajno˝ ostavili ključ u bravi iznutra, pa sam morala kucat. Naravno imala sam peh i stari se prije probudio i otključao mi. Odmah mi je srao gdje sam tako dugo, ali zna da će se sljedeči vikend isto ponovit...
Na svu sreću, ovaj put nije bilo nikakvih luđaka u tramvaju dok smo se vračali. Sve je prošlo glatko. To bi bilo to od mene zasad, čitamo se!!!wave


23.09.2006. | 19:02 | 1 K | P | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

< rujan, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



da ili ne?


Kolko vas je bilo ovdje....

Free Web Counter

Free Web Counter





BENDOVI KOJE SLUŠAM


SLIPKNOT
Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-07

UNEARTH
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

KILLSWITCH ENGAGE
Image Hosted by ImageShack.us

IN FLAMES
Image Hosted by ImageShack.us


ARCH ENEMY
Image Hosted by ImageShack.us

CHIMAIRA
Image Hosted by ImageShack.us

LAMB OF GOD
Image Hosted by ImageShack.us

ALL THAT REMAINS
Image Hosted by ImageShack.us

ALL SHALL PERISH
NEAERA
SYMPHONY X
SYSTEM OF A DOWN
DISTURBED
NEVERMORE
IRON MAIDEN
TRIVIUM
METALLICA
KORN




Evo par izvrsnih pjesama, kao i ona po kojoj sam blogu dala ime...















mailat mi možete na: silvia252@gmail.com


The new stuff...

odlučila sam izbrisati svoje fotke jer su me živcirale...

evo još pjesama...
ovo je jedna od as i la dying
dobra je samo me vokali živciraju...
pogotovo pjevanje...
šteta...
dečki jebeno sviraju ali fakat bi trebali promjenit vokal...



sad malo uneartha
jebena stvar s najnovijeg albuma...



joj stavila bi ja i bolje stvari samo kaj na ovom glupom radio blogu nema niti jedan bend koji ja želim...
headbang