Odličan dan...

Iako se danas nije ništa značajno dogodilo, dan mi je bio predobar! U školi je cijeli dan bila zajebancija, a navečer u kvartu sam se našla s ćofom i pričali smo neka dva sata, malo ozbiljno malo zajebavanje, i baš mi je bilo super! Zapravo s njim mi je uvijek super jer i kad nam je dosadno, nije nam dosadno. Kako da to bolje objasnim... Kad se nađemo i nemamo šta radit, neznamo gdje bi išli ni šta bi sa sobom, jednostavno se sjednemo bilo gdje i počnemo se zajebavat, i kroz tu zajebanciju počnemo pričat ozbiljno. I svaki put saznam nešto novo o njemu i to me fascinira. Koliko god vremena provodim s njim i mislim da ga znam, dovršavam mu rečenice, čitam mu misli, ali svejedno me svaki dan iznenadi s nekom izjavom. To mi je super i voljela bi imati više takvih prijatelja. Dobro uglavnom, da ne duljim, kasnije su nam se pridružili ivana i rimac i baš je bilo dobro.
Čim sam došla iz škole otišla sam van, umijesto da sam ostala pročitati lektiru za sutra (od nekih pedesetak stranica), ali mi je fakat drago da nisam ostala doma. Već vidim profu kak mi drži prodike o lektiri i tome kak sam ljena... Daj mi reci nešto što neznam... Samo zbog nje mi se neda sutra u školua i zbog one napuhane glupače iz engleskog...


13.09.2006. | 22:09 | 1 K | P | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

< rujan, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



da ili ne?


Kolko vas je bilo ovdje....

Free Web Counter

Free Web Counter





BENDOVI KOJE SLUŠAM


SLIPKNOT
Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-07

UNEARTH
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

KILLSWITCH ENGAGE
Image Hosted by ImageShack.us

IN FLAMES
Image Hosted by ImageShack.us


ARCH ENEMY
Image Hosted by ImageShack.us

CHIMAIRA
Image Hosted by ImageShack.us

LAMB OF GOD
Image Hosted by ImageShack.us

ALL THAT REMAINS
Image Hosted by ImageShack.us

ALL SHALL PERISH
NEAERA
SYMPHONY X
SYSTEM OF A DOWN
DISTURBED
NEVERMORE
IRON MAIDEN
TRIVIUM
METALLICA
KORN




Evo par izvrsnih pjesama, kao i ona po kojoj sam blogu dala ime...















mailat mi možete na: silvia252@gmail.com


The new stuff...

odlučila sam izbrisati svoje fotke jer su me živcirale...

evo još pjesama...
ovo je jedna od as i la dying
dobra je samo me vokali živciraju...
pogotovo pjevanje...
šteta...
dečki jebeno sviraju ali fakat bi trebali promjenit vokal...



sad malo uneartha
jebena stvar s najnovijeg albuma...



joj stavila bi ja i bolje stvari samo kaj na ovom glupom radio blogu nema niti jedan bend koji ja želim...
headbang