17.05.2007., četvrtak

mišić na surfanju

gledam male ptice... baš su fora... he...
... baš sam se zajebala ljudi... idem na popravni... al ne bilo kakav... idem na popravni iz GRAĐEVNE MEHANIKE !!!! to vam je ko da igrate ruski rulet... nikad ne znate kak će završit... il ste vi u kurcu il je kurac u vama... pa si vi mislite... e,da...građevna mehanika.... a šta mi je to trebalo...
... inače, sve je po starom, osim par nebitnih sitnica..e,da... osima kaj sam bila u londonu...i bilo je preeeejebeno!!!! a možete si i zamislit....ono, london....lol...
...i tak... vidimo se, čujemo se, i ostalo...pjesmica...


Heart full of pride-Perkele

I've got a heart full of pride
And you can never take away the pride from me
That feeling makes me full of strength
It makes me want to live and fight for what I am
Chorus (2x):
I've got a flame in my heart that never dies
I've got a heart full of pride
I've got a heart full of strength
The strength is built with pride,
It's keeping me alive
It makes this life worth fighting for
And I will never think I'm worthless anymore

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

design made by v4MP1r3