< rujan, 2008 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga
kontemplacije




Arhiv




Poveznice...
alkion
annaboni
aquaria
boccaccio
brod u boci
catcher
čiovka
dinaja
ed hunter
espadrila
ely
e.p.
fanny
foto brlje
fra gavun
freestyler
greentea
gustirna
justawoman
koraljka
mela
metamorfoza
morska zvijezda
odmak
pametni zub
pegy
pjaceta
plavozeleni
plokmin
primakka
pubertetica
putopis
shadow of soul
simple minds
slavonchica
sredovječni
tražeći sebe
trill
uspomena
vacaguare
valcer
viviana
žubor vode
wall
walkingcloud
012station



Napomena: neke slike objavljene uz postove našla sam na Webu; naveden je izvor ili je sama slika link do stranice s koje je preuzeta. Prepozna li tko svoje djelo,
neka zna da ga ne prisvajam i ne podmećem kao svoje.


Copyright © Big Blue




free hit counter javascript

Jure Kaštelan

Volio bih da me voliš

Volio bih da me voliš
da budem cvijet u tvojoj kosi.
Ako si noć, ja ću biti zora
i bljesak svjetlosti u rosi.

Volio bih da me voliš
i da svi dani budu pjesma.
Ako si izvor, i ja ću biti
u živoj stijeni bistra česma.






Neću šonju!

27.09.2008., subota

Obično subotnje popodne. Sivo, smrknuto nebo ničim nije dalo naslutiti da ću tog istog popodneva doživjeti prosvjetljenje. Ipak, postojala je naznaka…

Previdjela sam usisavač. To je čimbenik koji utječe na mogućnost pojavljivanja velevažnih zaključaka i odluka. Naime, davno sam negdje pročitala da se baš tijekom usisavanja događa da žene donose neke ključne odluke.

Ne znam zašto sam onda zaboravila da - vukući kućni deprašinator - izazivam moždane vijuge da na svjetlo dana izbace kakvu važnu umotvorinu.

Valjda zbog radija. Očito nisam bila dovoljno usredotočena jer mi je radijski program ometao koncentraciju. A onda je baš odande zagrmio glas istine. Vijesti.

Govoreći o nasilju, zagrebački je gradonačelnik odlučio izreći misao stoljeća: Žene ne vole šonje! Tako, dakle, to bi valjda trebalo objasniti zašto je zabilježen porast nasilja. Sve zato što su ženama draži frajeri koji se znaju, mogu, hoće i nadasve - vole tući.

Potaknulo me to na razmišljanje. Zabrinula sam se čak. Pa ja ne znam izabrati muškarca! Stvar je u tome što se meni uvijek sviđa neki šonjo koji nije nasilan i koji me ne tuče. Kakva sam ja to onda žena?

Prava žena mora naći pravog muškarca. Valjda sam onda i ja – šonjo. Kako se naziva žena koja je šonjo? Šonjka? Šonjica? Možda da i ja postanem nasrtljiva? Pa onda nađem sebi sličnog…da može letjeti perje kad nasrnemo jedno na drugo. Količinu ljubavi mjerit ćemo brojem šljiva na licu.To mora biti pokazatelj. Ako već u društvu postoji taj trend nasilja, onda se tome treba prilagoditi. A ne biti šonjo.

Napokon prosvjetljenje! Ne, neću ni ja više šonje. Od danas tražim pravog frajera. Fakina. Farabuta. Funcuta. Šljiva-izvođača. U tom se napetom trenutku, kao potvrda moje odluke (i znak da sam na pravom putu), s radija začulo:

U Zenicu kada pođem ja
Prati me pet-šest drotova

Okružni sudija rek'o dvanaest godina
Dvanaest godina strogog zatvora

Tužna je moja sudbina
Ženu mi krećo Hakija
Krećo Hakija presudila mu čakija
Ne razumiješ ti to druže sudija
Krećo Hakija presudila mu čakija
Ne razumiješ ti to druže sudija




- 21:05 - Komentari (52) - Isprintaj - #