< siječanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga
kontemplacije




Arhiv




Poveznice...
alkion
annaboni
aquaria
boccaccio
brod u boci
catcher
čiovka
dinaja
ed hunter
espadrila
ely
e.p.
fanny
foto brlje
fra gavun
freestyler
greentea
gustirna
justawoman
koraljka
mela
metamorfoza
morska zvijezda
odmak
pametni zub
pegy
pjaceta
plavozeleni
plokmin
primakka
pubertetica
putopis
shadow of soul
simple minds
slavonchica
sredovječni
tražeći sebe
trill
uspomena
vacaguare
valcer
viviana
žubor vode
wall
walkingcloud
012station



Napomena: neke slike objavljene uz postove našla sam na Webu; naveden je izvor ili je sama slika link do stranice s koje je preuzeta. Prepozna li tko svoje djelo,
neka zna da ga ne prisvajam i ne podmećem kao svoje.


Copyright © Big Blue




free hit counter javascript

Jure Kaštelan

Volio bih da me voliš

Volio bih da me voliš
da budem cvijet u tvojoj kosi.
Ako si noć, ja ću biti zora
i bljesak svjetlosti u rosi.

Volio bih da me voliš
i da svi dani budu pjesma.
Ako si izvor, i ja ću biti
u živoj stijeni bistra česma.






Istjerivanje čudnovate spodobe

14.01.2008., ponedjeljak

Image Hosted by ImageShack.us
Već dva dana razmišljam o tome koliko se često u životu susrećem s pojavama za koje se može reći da su na granici živog i neživog svijeta. Mislila sam da je prerano govoriti o tome dok ne budem sigurna što se točno događa, ali danas ipak mogu reći što nije u redu.

Sigurna sam da je svakome poznat osjećaj nelagode i nekog čudnog pada energije. Točno taj osjećaj imala sam prije dvije noći. Probudivši se u neko gluho doba dok se u sobi čulo samo tiho kuckanje sata, osjetila sam neobičan spoj svoje tjelesne težine i bestjelesnih slika koje su se nizale pred mojim očima.

Ležala sam i istodobno lebdjela između sna i jave. Čudan osjećaj. Znala sam da sam zapravo polubudna i da te slike nisu stvarne, ali nisam ih se mogla tako lako osloboditi. Osluškivala sam tihe glasove koji su dopirali do mog uha.

Kad sam konačno dosegnula stanje potpune budnosti, bila sam posve sigurna da je sve to što se događa izazvano prisutnošću nevidljive čestice čija je osobitost upravo to što je na granici nežive prirode i živog svijeta. Ustala sam osjećajući nelagodu i znajući da sad moram sve poduzeti da to prestane.

Srećom, ne događa se tako često. Odlučila sam pričekati još koji dan kako bih otkrila o čemu je točno riječ. Te je noći samo toplomjer pokazivao povišenu temperaturu pa sam pretpostavila da se u mom tijelu nastanio virus, "metabolički neaktivna i zarazna čestica na granici nežive prirode i živog svijeta".

Samo nisam bila sigurna je li obična prehlada ili gripa. Uvijek tako počinje. Nemiran san, nekakav košmar nepovezanih slika koje se nižu dok se ne razbudim usred noći, osluškujući pritom tihe glasove s radija i osjećajući vrućinu i nelagodu.

Danas sam utvrdila da je ipak riječ o običnoj prehladi. Sve zbog glupog virusa koji se udomio pa sad moram istjerati tu čudnovatu spodobu.

- 22:40 - Komentari (28) - Isprintaj - #