< siječanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga
kontemplacije




Arhiv




Poveznice...
alkion
annaboni
aquaria
boccaccio
brod u boci
catcher
čiovka
dinaja
ed hunter
espadrila
ely
e.p.
fanny
foto brlje
fra gavun
freestyler
greentea
gustirna
justawoman
koraljka
mela
metamorfoza
morska zvijezda
odmak
pametni zub
pegy
pjaceta
plavozeleni
plokmin
primakka
pubertetica
putopis
shadow of soul
simple minds
slavonchica
sredovječni
tražeći sebe
trill
uspomena
vacaguare
valcer
viviana
žubor vode
wall
walkingcloud
012station



Napomena: neke slike objavljene uz postove našla sam na Webu; naveden je izvor ili je sama slika link do stranice s koje je preuzeta. Prepozna li tko svoje djelo,
neka zna da ga ne prisvajam i ne podmećem kao svoje.


Copyright © Big Blue




free hit counter javascript

Jure Kaštelan

Volio bih da me voliš

Volio bih da me voliš
da budem cvijet u tvojoj kosi.
Ako si noć, ja ću biti zora
i bljesak svjetlosti u rosi.

Volio bih da me voliš
i da svi dani budu pjesma.
Ako si izvor, i ja ću biti
u živoj stijeni bistra česma.






Samo da probamo

13.01.2008., nedjelja

Ovih dana osluškujem neke nikotinske ovisnike kako negoduju nakon najavljenog rata protiv pušača. Pitala sam ih što misle o zabrani pušenja. I dobila objašnjenje: Ti misliš da će se netko toga pridržavati? Pa to su pričali i kad su donijeli odluku da se moraju odvojiti i označiti mjesta za pušače i nepušače. Nitko se toga ne pridržava. Jesi ti kad čula da je netko kažnjen?

Moram priznati da sam nakon ovoga imala minutu šutnje jer se zaista nisam mogla sjetiti jesam li kad čula da je neki prekršitelj kažnjen.

Zatim sam pokušala postaviti situaciju u odnos dr. Jekilla i gospodina Hydea. Neki se u vlastitoj državi doista ponašaju poput gospodina Hydea, a čim prijeđu granicu postaju uzorni dr. Jekyll. Toj preobrazbi doprinosi i činjenica da su svjesni kako će ih u zemljama EU za počinjeni prekršaj opaliti po džepu dok si rekao EU, a u nas možeš nabrojiti i sve zemlje članice, a da se ništa ne dogodi.

Drugi dan pročitam u novinama da je i Fidel Castro bio pušač i kaže kako je prestao pušiti da bi bio primjer svom narodu. Tekst je napisan povodom objavljivanja njegove biografije Moj život (zašto me to podsjeća na Mein Kampf?).

Novinarka Jadranka Jureško Kero piše da je riječ o djelu "koje govori o političkom, ali i obiteljskom životu najkontroverznijeg, ali i najkarizmatičnijeg predsjednika današnjice".

Tekst sadrži i citate iz Castrove biografije pa se tako može pročitati što misli o globalizaciji, imperijalizmu, kapitalizmu: "Današnji svijet globalizacije tjera nas sve da puno učimo i da pokušamo naći rješenje problema zaštite klime i okoliša te spasa svijeta. Recite mi, tko može jamčiti da će ljudski rod opstati? (...) Imperijalizam štiti samo svoje velike korporacije. Amerika nikad u povijesti nije bila egoistična kao što je danas i s manje poštovanja prema drugima, a posebno malim zemljama. Kapitalizam je kreator mnogih virusa. Oni su smislili mafiju, korupciju i materijalizam."

Američkog Predsjednika naziva "smiješnim čovjekom koji je pročitao jednu knjigu u životu". Eh, pitam se je li i tu jednu pročitao do kraja, ali dobro...

Uglavnom, Castrove riječi navedene u spomenutom tekstu, bez obzira na kontroverze, ostavljaju dojam inteligentna i načitana čovjeka.

Pročitavši sve to, sjetih se u kakvim sve problemima pliva naša državica, kako se (ne) provode zakoni, kakvi su političari i na kraju krajeva kakva je i naša odgovornost u cijeloj toj priči.

Katkad imam dojam da bi i Hrvatskoj trebao kakav diktator da sve to dovede u red. Pa sve mislim – da zamolimo Kubance da nam malo posude Fidela. Samo da probamo...

- 17:50 - Komentari (27) - Isprintaj - #