< studeni, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga
kontemplacije




Arhiv




Poveznice...
alkion
annaboni
aquaria
boccaccio
brod u boci
catcher
čiovka
dinaja
ed hunter
espadrila
ely
e.p.
fanny
foto brlje
fra gavun
freestyler
greentea
gustirna
justawoman
koraljka
mela
metamorfoza
morska zvijezda
odmak
pametni zub
pegy
pjaceta
plavozeleni
plokmin
primakka
pubertetica
putopis
shadow of soul
simple minds
slavonchica
sredovječni
tražeći sebe
trill
uspomena
vacaguare
valcer
viviana
žubor vode
wall
walkingcloud
012station



Napomena: neke slike objavljene uz postove našla sam na Webu; naveden je izvor ili je sama slika link do stranice s koje je preuzeta. Prepozna li tko svoje djelo,
neka zna da ga ne prisvajam i ne podmećem kao svoje.


Copyright © Big Blue




free hit counter javascript

Jure Kaštelan

Volio bih da me voliš

Volio bih da me voliš
da budem cvijet u tvojoj kosi.
Ako si noć, ja ću biti zora
i bljesak svjetlosti u rosi.

Volio bih da me voliš
i da svi dani budu pjesma.
Ako si izvor, i ja ću biti
u živoj stijeni bistra česma.






Reinkarnacija

07.11.2006., utorak

Neće ovo biti filozofsko-teološka rasprava o fenomenu iz naslova. Post je samo simbolično tako naslovljen, a razlozi za priču o toj temi vrlo prozaični.

Jutro prilično sumorno, magluština se spustila, možeš je nožem rezati. Dolazi kolegica i žali se kako je depresivna kad je takvo vrijeme. Razgovaramo o nedostatku sunca i svjetlosti, općenito – čim nastupe takvi dani, atmosfera je prilično komorna. I u mojim mislima. Nerijetko mi u takvim situacijama na pamet padaju gluposti.

Image Hosted by ImageShack.usU tom sam trenutku rekla: «Znaš, ja bih najradije da sam medvjed!» Čim sam to izgovorila, ona se
nadovezala na ideju o medvjedima koji se lijepo zimi zavuku u svoj brlog i prespavaju, odmore se i dočekaju proljeće. Problem nastaje ako naiđe Njegovo Veličanstvo Čovjek pa uznemiri mrkog spavača, ali dobro, malo mu pokažeš zube i on da petama vjetra. A ne bi bilo loše biti medvjed iz Kutereva. Tamo me nitko ne bi uznemiravao. U azilu. Zaštićen medo. Od lovaca i svih ostalih..."-ovaca".



Image Hosted by ImageShack.us
U podne sam se predomislila. Ako se to može tako nazvati. Jer, lijepo bi bilo biti dupin. To bih uvijek odabrala. Pokazalo se da baš ni to nije pametno. Došla je Ribarica i uletjela sam joj u mrežu bez glasa. Šutke. Ravno, glavom. Predomislih se istog trena. Povlačim riječ. Izlazim iz mora!


Image Hosted by ImageShack.usZnam! Hoću biti pčela! Ionako radim kao budala. Za druge. Pa da barem ubodem kad me počnu izazivati. Ali ima jedan problem. Ostanem li bez žalca – odzujila sam svoje. A teško bi bilo ne ostati bez njega kad bih morala ubadati debelokošce. Odustajem.



Image Hosted by ImageShack.usPopodne, na putu do kuće sretnem prijatelja, maše mi iz auta. Sjetim se kako mi on zna poslati SMS: "Pa gdje si, ptico?" Ptica! Nije loše! Samo koja...grabežljivac, predator? Pjevica? Galeb? Vrabac? Lastavica...? Prevelik izbor. A uvijek na meti. I jedina zvjerka koju može "pokupiti" – zrakoplov! Možda ipak ne...



Image Hosted by ImageShack.us

Dolazim kući, čeka me pas. Moj ljubimac. Veseli se, maše repom, a živi kao bubreg u loju, mažen, pažen...TO! Želim biti - moj pas!
Bezbrižan, sretan... Bit će mu četiri godine za koji dan. Uh..ali kako ono ide...jedna ljudska, sedam psećih...eh...ne mo'š imat' sve...

- 18:05 - Komentari (32) - Isprintaj - #