< rujan, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga
kontemplacije




Arhiv




Poveznice...
alkion
annaboni
aquaria
boccaccio
brod u boci
catcher
čiovka
dinaja
ed hunter
espadrila
ely
e.p.
fanny
foto brlje
fra gavun
freestyler
greentea
gustirna
justawoman
koraljka
mela
metamorfoza
morska zvijezda
odmak
pametni zub
pegy
pjaceta
plavozeleni
plokmin
primakka
pubertetica
putopis
shadow of soul
simple minds
slavonchica
sredovječni
tražeći sebe
trill
uspomena
vacaguare
valcer
viviana
žubor vode
wall
walkingcloud
012station



Napomena: neke slike objavljene uz postove našla sam na Webu; naveden je izvor ili je sama slika link do stranice s koje je preuzeta. Prepozna li tko svoje djelo,
neka zna da ga ne prisvajam i ne podmećem kao svoje.


Copyright © Big Blue




free hit counter javascript

Jure Kaštelan

Volio bih da me voliš

Volio bih da me voliš
da budem cvijet u tvojoj kosi.
Ako si noć, ja ću biti zora
i bljesak svjetlosti u rosi.

Volio bih da me voliš
i da svi dani budu pjesma.
Ako si izvor, i ja ću biti
u živoj stijeni bistra česma.






Overdose

11.09.2006., ponedjeljak

Image Hosted by ImageShack.us

Ima dana kad mi se zaista čini da će nas ta engleština progutati. Da se razumijemo, ne patim od ksenofobije niti se bojim posuđivanja riječi iz drugih jezika ako za to postoji opravdan razlog. No, svakodnevno se "nagutam" tekstova koji vrve anglizmima, počevši od novina, televizije, radija pa do bloga...

U prvoj rečenici rekoh da ima dana kad mi se čini da će nas engleština progutati. Spomenuti dojam valjda ovisi i o tome koliku "dozu" tih jezičnih inovacija primim. I ne samo da se uporabljuju engleske riječi, nego su sad, oprostite mi na sitničavosti, počeli i one hrvatske pisati na engleski način. Tako često na blogu nađem "pozzdrave". Kad to vidim, znam da je za taj dan "overdose". Nerijetko mi padne na pamet kako bi postovi mogli izgledati u budućnosti...

Dragi moji blogers,
baš je cool što se ovako na blogu može communicate jer baš rado čitam što pišete i kakav je vaš opinion o nekoj temi. Onda vam ostavim svoj comment pa je so nice kad mi napišete neki answer.
Of course, it makes me happy kad na svom blogu čitam vaše comments i kad naiđem na kakvo question na koje mogu odgovoriti.
Sorry ako to ne učinim odmah jer imam some work to do, ali trudim se biti quick.
Primjećujem da smo svi već pomalo u nekom autumn mood, ali sun is još uvijek shinning pa nije bad. Osim toga, I like kad je jesen sunny i ne tako cold. A kesteni...my favorite taste of jeseni! So, don't feel blue, jesen ima svoje čari i boje, just look around. A kad vam je malo bad, otvorite blog i tu je uvijek neki dobar feeling.

I na kraju, da ne zaborravim, svimma velliki pozz!
Ovo je zato što mi je za danas "overdose".
Over and out.
Love, B.B.


- 20:15 - Komentari (50) - Isprintaj - #