< ožujak, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga
kontemplacije




Arhiv




Poveznice...
alkion
annaboni
aquaria
boccaccio
brod u boci
catcher
čiovka
dinaja
ed hunter
espadrila
ely
e.p.
fanny
foto brlje
fra gavun
freestyler
greentea
gustirna
justawoman
koraljka
mela
metamorfoza
morska zvijezda
odmak
pametni zub
pegy
pjaceta
plavozeleni
plokmin
primakka
pubertetica
putopis
shadow of soul
simple minds
slavonchica
sredovječni
tražeći sebe
trill
uspomena
vacaguare
valcer
viviana
žubor vode
wall
walkingcloud
012station



Napomena: neke slike objavljene uz postove našla sam na Webu; naveden je izvor ili je sama slika link do stranice s koje je preuzeta. Prepozna li tko svoje djelo,
neka zna da ga ne prisvajam i ne podmećem kao svoje.


Copyright © Big Blue




free hit counter javascript

Jure Kaštelan

Volio bih da me voliš

Volio bih da me voliš
da budem cvijet u tvojoj kosi.
Ako si noć, ja ću biti zora
i bljesak svjetlosti u rosi.

Volio bih da me voliš
i da svi dani budu pjesma.
Ako si izvor, i ja ću biti
u živoj stijeni bistra česma.






Odričem se ili Nekoliko naoko nepovezanih stvari

04.03.2006., subota

Image Hosted by ImageShack.us


Može li se čovjek odreći nečega u korizmi ako to učini s malim zakašnjenjem? Mislim, vrijedi li?

I znate li da ja nisam samo seoski stihoklepac? Moje pjesme imaju iznimnu umjetničku vrijednost! Samo neka tkogod pokuša tvrditi suprotno!

Odlučila sam ugraditi brisače na televizor. Za brisanje ekrana! Tako će se cijela obitelj moći zabavljati i televizija više neće utjecati na odvajanje članova obitelji. Neće više svatko sjediti pred svojim televizorom. Svi ćemo se družiti i lijepo zabavljati. Pljuvanjem udalj. Obiteljski turnir.

Odakle su mi došle sve ove «sjajne» misli??? Objasnit ću, ali obrnutim redoslijedom u odnosu na spomenute činjenice.

Gledala sam «Doru». Ta nije li to dovoljan motiv da čovjek počne pljuvati po televizoru? Parada neukusa i loše glazbe. Toliko snažno da zaista počinjem osjećati one najniže porive u sebi. Pljunuti na televizor. Gađati metu. Ne dirati prateće vokala. Oni jadni nisu ništa krivi.

Zaključila sam da moje pjesme imaju smisla. Imaju poruku. Umjetničku vrijednost. Nemaju rimu, ali bolje i to nego: droga-Boga; oko za oko, zub za zub; nju-tu; ta-ja; štikla-nikla...

I na kraju, u korizmi ću se odreći svog hrvatskog državljanstva. A nastavit ću sve dok ne završi «Eurosong» u Ateni. Besplatno ustupam svoje hrvatstvo. Prestrašno je da će u hrvatsko ime biti otpjevani stihovi o «travi koja još nije nikla tamo gdje je stala njezina štikla» i «tika-taka oko pola tri štipnut ćeš me ti da se ne vidi» a onda između toga uzvici «seks» i «paprika» i «šije, šete, oto, nove». Logično, zar ne? A pjesma će zaživjeti. Imat će brojnu publiku. Od Vardara pa do Triglava. Zamislite kako će to tek odzvanjati negdje u balkanskim gudurama, kad pastiri zaojkaju tamo gdje je i vuk rek'o laku noć.

Iduće godine i ja idem na Doru. Želim postati Big Blue Nacionale. Zato moram vježbati. Upjevavati glasnice.

Idem sad zavijati na mjesec. Pas će mi biti prateći vokal. Susjedi će telefonski glasati. Jedni na 94, a drugi na 92.


- 23:10 - Komentari (16) - Isprintaj - #