< siječanj, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga
kontemplacije




Arhiv




Poveznice...
alkion
annaboni
aquaria
boccaccio
brod u boci
catcher
čiovka
dinaja
ed hunter
espadrila
ely
e.p.
fanny
foto brlje
fra gavun
freestyler
greentea
gustirna
justawoman
koraljka
mela
metamorfoza
morska zvijezda
odmak
pametni zub
pegy
pjaceta
plavozeleni
plokmin
primakka
pubertetica
putopis
shadow of soul
simple minds
slavonchica
sredovječni
tražeći sebe
trill
uspomena
vacaguare
valcer
viviana
žubor vode
wall
walkingcloud
012station



Napomena: neke slike objavljene uz postove našla sam na Webu; naveden je izvor ili je sama slika link do stranice s koje je preuzeta. Prepozna li tko svoje djelo,
neka zna da ga ne prisvajam i ne podmećem kao svoje.


Copyright © Big Blue




free hit counter javascript

Jure Kaštelan

Volio bih da me voliš

Volio bih da me voliš
da budem cvijet u tvojoj kosi.
Ako si noć, ja ću biti zora
i bljesak svjetlosti u rosi.

Volio bih da me voliš
i da svi dani budu pjesma.
Ako si izvor, i ja ću biti
u živoj stijeni bistra česma.






Svjetski dan smijeha

10.01.2006., utorak

Image Hosted by ImageShack.us

Danas je taj dan, a ja vam želim mnogo smijeha, smiješnih i veselih trenutaka u životu.

Prisjetila sam se jedne izjave koju sam neki dan čula na našem Hateveu. Ne znam je li smiješna ili žalosna...ali bilo je otprilike ovako.

Na programu je bila navodno jako gledana mozaična (što god to značilo) emisija koja se bavi aktualnim događajima iz kulture (iako mi se čini da je svetogrđe povezivati pojam - kultura - s tom emisijom) te estradnim i svim ostalim novostima. Uglavnom...što gluplje, to bolje. I sam naziv tog televizijskog uratka je pravo ludilo!

Jeste li pogodili o čemu je riječ? Pa ne možete mi živjeti u neznanju! A gledajući tu emisiju možete tako mnogo naučiti. Doći do informacija o kojima niste ni sanjali! Priznajte, jeste li već čuli da je Dioklecijanova palača napustila Split? Da, premjestila se. Ne bih ni ja znala da nisam gledala emisiju.

Ovako je te večeri nesvakidašnju vijest izrekla voditeljica: "Osim što je Pula poznata po Dioklecijanovoj palači..."
Najprije sam neko vrijeme buljila u televizijski ekran ne usuđujući se pomaknuti. Štoviše, prestala sam disati. Onda sam ispustila takav hroptaj da se televizijska antena zaljuljala.

Otac je već držao prste na telefonskoj tipkovnici spreman da pritisne samo dva broja: 94. No, onda sam mu ipak uspjela objasniti da mi nije ništa, ali da od uzbuđenja nisam uspjela izustiti: «Heureka!» pa je to zvučalo više kao: «Hrk!». Ne događa se svaki dan da saznate da čitav život živite u zabludi da se Dioklecijanova palača nalazi u Splitu. A ona u Puli.

Trenutak u kojem se promijenila povijest! Ne smijem zamisliti što se sad događa u Splitu...sigurno im nije lako! Znam da ima Splićana koji će čitati ovaj moj post pa bih ih htjela utješiti. Nemojte biti tužni, osvrnite se oko sebe, možda se negdje u Splitu skriva kakva stara arena! Mislim, pa to bi bilo najpoštenije, kad je već takva situacija.

Ništa, morat ćete se pomiriti s tim, vrijeme liječi sve, a ja sad odoh gledati televiziju jer ne želim propustiti još neku povijesno važnu vijest. Zamislite da netko otkrije Eiffelov toranj u Zagrebu!



- 20:51 - Komentari (23) - Isprintaj - #