< prosinac, 2005 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga
kontemplacije




Arhiv




Poveznice...
alkion
annaboni
aquaria
boccaccio
brod u boci
catcher
čiovka
dinaja
ed hunter
espadrila
ely
e.p.
fanny
foto brlje
fra gavun
freestyler
greentea
gustirna
justawoman
koraljka
mela
metamorfoza
morska zvijezda
odmak
pametni zub
pegy
pjaceta
plavozeleni
plokmin
primakka
pubertetica
putopis
shadow of soul
simple minds
slavonchica
sredovječni
tražeći sebe
trill
uspomena
vacaguare
valcer
viviana
žubor vode
wall
walkingcloud
012station



Napomena: neke slike objavljene uz postove našla sam na Webu; naveden je izvor ili je sama slika link do stranice s koje je preuzeta. Prepozna li tko svoje djelo,
neka zna da ga ne prisvajam i ne podmećem kao svoje.


Copyright © Big Blue




free hit counter javascript

Jure Kaštelan

Volio bih da me voliš

Volio bih da me voliš
da budem cvijet u tvojoj kosi.
Ako si noć, ja ću biti zora
i bljesak svjetlosti u rosi.

Volio bih da me voliš
i da svi dani budu pjesma.
Ako si izvor, i ja ću biti
u živoj stijeni bistra česma.






Oborio me s nogu

27.12.2005., utorak

Image Hosted by ImageShack.us


Osjetila sam njegovu blizinu s dolaskom Badnje večeri. Tijelo mi je preplavila toplina, zasjale su mi oči, misli su se uznemirile. I tako je počelo, ne prvi put, ali ne sjećam se kad sam posljednji put osjećala sve to u isti mah. Malo pomalo, ali postajalo je sve intenzivnije.

Oborio me s nogu. Na kraju... ispružih se na krevetu, ne mogavši odoljeti njegovoj snazi. Toplina je prešla u žar, tijelo je postajalo sve teže, oči sjale kao sjajna mjesečina. Prošao je jedan dan, zatim drugi, ležala sam na leđima, on je bio u meni, osjećala sam njegovu prisutnost u svakoj svojoj pori.

Vidjela sam pjesme i snove, čudesan sudbinski susret dvoje ljudi, ljubav i strast muškarca i žene, vidjela sam svijet dupina, njihovu neodoljivu ljepotu i snagu...

Ne znam što ste pomislili čitajući ovo, ali na Badnjak sam doživjela taj bliski susret - s virusom prehlade kakav već dugo nisam doživjela. Temperatura, razmišljanje kako me to baš sad uhvatilo i sljedeća tri dana provedena u krevetu, ispijanje obilnih količina čajeva i doživljaj svih onih ružnih popratnih pojava koje donosi prehlada.
Sve ovo što sam vidjela bilo je na televizijskom programu. Nadam se da ste se vi ipak bolje proveli .




- 23:09 - Komentari (16) - Isprintaj - #