četvrtak, 25.01.2007.

...sunce na vidiku?

…bolje sam. Puno, puno bolje… onaj zadnji tekst, koji sam napisala, mi se sad čini tako bizaran. Tako glup… makar, u onom trenutku je opisivao upravo ono što sam osjećala.
Bila sam vani…i upoznala nekog. Zapravo, znam ga od prije, ali tek sam ga se usudila jučer primijetiti na neki čudan, drugačiji način… Ne mislim na bivšeg (ni jednog cool) i sad tek shvaćam da su oba prekida bila ono što se stvarno moralo dogoditi. Bili su…hmm, nešto neizbježno.
Drago mi je da sam to napokon shvatila, i da mogu ići dalje… tako da, više vas neću mučiti pričicama o mojim divnim bivšim dečkićima yes
A sad taj ˝novi˝… šef mog omiljenog kaffa, da netko ne pomisli, ima samo 23 god. nije neki starkelja cerek Super smo se on i ja uvijek slagali, čak smo i toliko dobri da su mene već odavno počeli zvati šeficom. Dobro, nije bez razloga. Što god da treba sredit, napravit ja sam tu, kad, stvarno ih sve volim… Jučer smo pričali, onak' čisto bezveze, ali bilo je lijepo…
Sad da razjasnimo sve budući da mi se sve iskristaliziralo u mozgu ,kojeg začudo imam zujo :

1.bivši (onaj kojeg volim )- GOTOVO. Više nisam ni sigurna da li je ovo što ja osjećam ljubav ili samo neka opsesija. Ne znam želim li ga samo zato što on ne želi mene?!? No, ni ne zanima me. Čak ni ne želim pisati o njemu. Mislim da nije potrebno ništa više reći… ugl. pa-pa ˝ljubavi˝

2.bivši (ovaj zadnji )- Nikad nismo bili jedno za drugo. Ostali smo frendovi, i puno, puno ga volim ali samo na toj prijateljskoj razini. A mislim da i on mene tako…

3.on-radi lakšeg shvaćanja zvati ću ga, od sad pa na dalje, LJUBAVNIK- Hmm… ovdje ne znam što napisati. Ne volim ga… privlači li me? O da, jako… često sam provodila vrijeme s njim. Bio je uvijek uz mene… sve sam mu pričala, i stvarno zna baš SVE…
Ima curu… 3. god. Ne znate kako se grozno osjećam svaki put kad sam s njim… Sjetim se nje… sjetim se kako ju on vara… a on, mrtav hladan što je to napravio.
Uvijek si kažem ˝nikad više˝, ali… ne mogu. Bilo bi jednostavnije da mogu reći volim ga, ali ne volim ga… samo mi znači, i to previše. Ali nikad si neću dozvoliti da ga zavolim. On je njen, i ja znam da mu ne predstavljam ništa više osim malo zabave , dobro, znam, stalo mu je…ali na isti način kao meni do njega…
…Jučer smo bili zajedno… i sad mi preostaje samo čekati da nazove kad ona nestane… bang
Makar…mislim da bi bilo bolje da ni ne zove… heh

4.šef - još uvijek zbunjena… ne znam. Super je dečko, stvarno odličan frend…i zato neću ništa forsirati. Što bude ,bit će. Ja ionako ne znam želim li uopće nešto… ali, ima vremena

ZAKLJUČAK: prva i druga osoba ispale… četvrta pod upitnikom… a treća- ostaje, bar još neko vrijeme…

A sada još, 5 razloga zašto volim život… hmm, volim… :

1…svoje roditelje- nemam ni sestru, ni brata ali… mislim da sam upravo zato ovako jako povezana sa svojima. Mama i ja, moglo bi se reći najbolje prijateljice. Sve joj govorim, osim naravno ane, tako da i nije baš sve, ali…
Super su roditelji, i mislim da ne postoji nešto što bi im mogla zamjeriti… dobro, osim možda pretjerane zabrinutosti

2…knjige, umjetnost, slike, glazbu- sve što mi može pomoći da nestanem odavde, da sanjarim. Ne volim nestvarne knjige poput Harry Pottera, uh.. ježim se takvih stvari… više mi se sviđaju realnija djela… a što se tiče glazbe- rock, rock i samo rock. Nikakve cajke, ili pop glupačice…

3…se smijati- obožavam to smijeh Mislim da je to i dobro jer upravo zbog te moje ljubavi prema smijehu ,se smijem često. I to me čini sretnom… možete vjerovati da mi ljudi stalno govore da se uvijek smijem, da sam uvijek happy i da sam tip osobe koja može svako društvo ˝podići˝…da samo znaju…ha, ha

4…shopping- totalna shoppingholičarka! Svako malo moram ići kupovati nekakve krpice… to me opušta. Sve one boje, raznolike stvarčice… ma prekrasno. Dobro, ja sam uglavnom u crnom. Znate ono ,kao neka darkerica. Ha, ha.. ne, šalim se. Samo sam u crnom puno mršavija. A i lijepo mi stoji budući da sam plavuša…

5…ljubav- volim kad je netko sretan, zaljubljen… volim vidjeti kako se netko voli. Odmah se osjećam super… na žalost, ja još uvijek nisam našla nekog, ali… valjda će i moj princ naići.
Da.. ljubav… prekrasna, ali… ponekad tako okrutna bang

…i to bi bilo to… znači, moram voljeti život… i moram uživati u onom što volim… ne smije sve biti crno… uh, sutra odoh u shopping. Baš mi to treba smijeh

Volim vas sve jako puno. Hvala što ste uz mene, pusa ...navečer vas dolazim čitati.... pa-pa lutke

- 13:26 -

Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off


TKO ŽELI, NEK SE JAVI:
bad_kitty@net.hrCounter
Counter

Kate Moss & Pete Doherty

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

i miss you

Hello there, the angel from my nightmare
The shadow in the background of the morgue
The unsuspecting victim
Of darkness in the valley
We can live like Jack and Sally if we want
Where you can always find me
We´ll have Halloween on Christmas
And in the night we´ll wish this never ends
We´ll wish this never ends

I miss you

Where are you and I´m so sorry
I cannot sleep I cannot dream tonight
I need somebody and always
This sick strange darkness
Comes creeping on so haunting every time
And as I started I counted
Webs from all the spiders
Catching things and eating their inside
Like indecision
to call you
and hear your voice of treason
Will you come home
and stop this pain tonight

Don´t waist your time on me you´re already
The voice inside my head
I miss you



Image Hosted by ImageShack.us