srijeda, 10.01.2007.

YOU DON'T REMEMBER ME, BUT I REMEMBER YOU

Vratila sam se…
Došla sam opet u onu fazu da ne mogu sama, da ste mi sve vi potrebne…
Primijetila sam da se ovdje puno toga promijenilo od kad sam otišla. Došle su nove cure. Neke po mom mišljenju lažne, koje se ˝trude˝ postati nešto što i same znaju da ne žele i nikad neće postati. No, uz njih vidim da ima i onih pravih ana… cura koje su ovdje toliko dugo da ne možeš ne zavidjeti njihovom napretku (btw. Čestitam vam)… Ja sam ovdje da opet postanem jedna od njih. Možda će vam zvučati glupo, suludo, ali fali mi sve ovo… Falite mi sve vi… fali mi ta neprestana kontrola ˝što sam stavila u sebe, koliko to ima kalorija˝…
A i iskreno, kile su se popele i previše… da, 53 kg. Ja koja sam nekad imala 48 kg. došla sam na 53 kg.???? Kako to drugačije objasniti nego činjenicom da se u proteklih pola god., kako sam odavde otišla ˝normalna˝, nisam pretjerano brinula o sebe, tj. svom izgledu! No… sada sam se vratila… nadam se da će te me ,bez obzira što sam vas napustila već previše puta ,i ovaj put prihvatiti… i pomoći mi da budem ono što sam oduvijek htjela biti!
…Zanima vas što me potaknulo na ovo? Hmm, shvatila sam da trebam nešto… nešto što će popuniti ovu prazninu u meni i pružiti mi osjećaj sreće… a mislim da je ana jedina koja bi mi u tome mogla pomoći. Ne znam, jedino se mogu nadati da se neću razočarati…jer ipak previše ljudi me razočaralo, a osoba koja je to napravila na najgori i najjadniji način sam bila JA… U proteklih pola god. dozvolila sam si previše toga… alkohol, cigarete, trava, ecstasy… navukla sam se toliko jako, da je postojalo i previše situacija kada zbog nedostatka droge uz sebe nisam otišla ni u školu… da, nisam mogla… Sve mi je bilo previše teško kada sam bila normalna… mrzila sam sve… učenike u svom razredu… profesore… a posebno njega! Njega sam i krivila zbog svega, da bi na kraju shvatila da sam ga trebala samo da mogu raditi gluposti i nakon svih tih gluposti okriviti nekoga, a ne sebe samu…
No, eto… i to je prestalo…
Već 4 mj. imam jednog prekrasnog dečka pored sebe. Ne volim ga, ali zahvalna sam mu. Iako većina ljudi misle da se moja velika promjena dogodila upravo zbog njega, to nije istina. On je zapravo osoba koja me izvukla iz svega… koja mi je ponovno vratila vjeru da nije sve tako glupo, i odvratno kad nisi napušen… Žao mi je samo što ga zavaravam… što je uz mene, a oboje znamo da ga nikad neću moći zavoljeti… dobro, možda i hoću, ali za novu ljubav je prvo potrebno zaboraviti staru, a ja to još uvijek nisam napravila… nisam ni željela, ali sad su se stvari promijenile. On je krenuo dalje, pa sam i ja to odlučila napraviti. Čak sam maknula i ˝njegovog˝ medu iz kreveta, što sam mislila da nikad neću napraviti … thumbup
Hmm, sad je gotovo sa svim tim, i ja jednostavno želim smršaviti i zaokupiti svoje misli nečim drugim, ili bolje rečeno nekim drugim…

Eto… nadam se da će te me primiti, i da me nećete osuđivati zbog toga što sam radila i previše gluposti. Nekako sam imala potrebu sve vam ovo ispričati, nadam se samo da nisam pogriješila…
A sad cure, da čujem, koji su novi načini magičnog skidanja kilograma? Odajte mi tajnu, i ja želim biti mršava kao i vi nut !?!
Šaljem vam svima pusu. Navečer ću vas doći čitati, budući da sad žurim… pa-pa mršavice wave

btw. ovo je cura poput koje ja želim biti! Prekrasna je cerek ha, ha

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

- 11:51 -

Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off


TKO ŽELI, NEK SE JAVI:
bad_kitty@net.hrCounter
Counter

Kate Moss & Pete Doherty

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

i miss you

Hello there, the angel from my nightmare
The shadow in the background of the morgue
The unsuspecting victim
Of darkness in the valley
We can live like Jack and Sally if we want
Where you can always find me
We´ll have Halloween on Christmas
And in the night we´ll wish this never ends
We´ll wish this never ends

I miss you

Where are you and I´m so sorry
I cannot sleep I cannot dream tonight
I need somebody and always
This sick strange darkness
Comes creeping on so haunting every time
And as I started I counted
Webs from all the spiders
Catching things and eating their inside
Like indecision
to call you
and hear your voice of treason
Will you come home
and stop this pain tonight

Don´t waist your time on me you´re already
The voice inside my head
I miss you



Image Hosted by ImageShack.us