my_alterego

15.03.2006., srijeda

Svijetlo na kraju tunela...

Ovako ne mogu dalje...teško je živjeti kada se mrziš...kada se ne osjećaš vrijednim...dostojnim...Moram se promijeniti...naučit voljeti sebe...makar malo...steći samopouzdanje...uvjeriti se da nije sve što radim bezvrijedno...Strah me da ću se ako ovako nastavim izgubiti...da će prava ja nestati ispod maske...izbljediti...
Ali bit će teško...trebat će mi pomoć...potpora...Jedino vama sam se otkrila...skinula masku...i sada tražim pomoć od vas...
Rekla sam da ovo nije neki mračni blog...nego odraz moje duše...ali ona je trenutno tužna...uznemirena i tamna...
Želim to promijeniti...želim i iznutra biti vesela i sretna kako se čini izvana...Znam da se to neće dogoditi preko noći...ali moram početi...Oslobodit se svojih fobija i strahova od neprihvaćanja...biti ono što ja želim...a ne kakvu me drugi vide...Ne dopustiti da me sve tako pogađa i vrijeđa...Prestati biti tako konzervativna... početi uživati u životu...
Prekretnica će biti moj rođendan (19-og)...jer već ću napuniti 23 ...i krajnje je vrijeme da se pomirim sa sobom...
Moram uspjeti dok me tama cijelu na obuhvati...
Bit će to borba sa samom sobom...

<< Arhiva >>