my_alterego

13.03.2006., ponedjeljak

Iza maske...

Svako jutro stavljam masku...masku nacrtanih osmijeha...ne mogu otkriti svoje pravo lice...jer me strah...strah neprihvaćanja...
...i zato stavljam masku koju su drugi stvorili...postajem ono što oni žele da budem...
Želim se osloboditi tog tereta maske...ali nisam dovoljno hrabra...dovoljno jaka...
Dvije su maske na izboru...maska vesele cure...uvijek nasmijane...spremne...dobre...
Druga maska je maska tame...ogorčenosti...nezadovoljstva...nemira...
Dva ekstrema...a između sam ja...
Biram prvu masku...na nju su svi navikli...
Nikog ne zanima pravo lice...samo površna fasada...
Nekada uspijem izviriti ispod nje...na kratko...i preživim...svidim se nekom...ali na trenutak...
Sanjam o tome da ću jednom imati snage skinuti masku zauvijek...
...i izbrisati sve nacrtane osmijehe...
biti prava JA...licem u lice...ranjiva...nesavršena...obična ja...

<< Arhiva >>