Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others! hir aj em - tHE beSt pARt AboUt SkoOl Is BOyZ - Blog.hr

tHE beSt pARt AboUt SkoOl Is BOyZ

18.11.2007., nedjelja

hir aj em

joj...I´m back!!! wave sam vam falila??? naughty naughty aha...mda...niko ni ne dolazi...al tako mi je svejedno....nes sam bolesna...mislim, grlo me jakooo booli!! smrc smrc cry sve je vise manje OK! thumbup skola-mmm...pa...ocjene su mi jednom rjecju-sarolike! vidjele su one i boljih dana...hh smijeh ljubav-trazi se!?! drustvo-GenJalNO!!!! joj, nisam spomenula moj rodjendan! dada...slavila sam doma...svi su dosli kod mene...bilo je prejebeno...2 tjedna poslje frendica je isto slavila rodjendan-jeebeno!!! stalno neki kontrolni i ispitivanja, 100 stvari za naucit, a nis mi se neda...sad cemo i zadacnicu pisat, a meni bas i neidu sastavi bang danas je Domino Day...mislim da nisu srusili rekord..,.nisam sigurna...nisam pogledala do kraja...a steta....al prosle godine mi je bila super ona marlyn-ka....i moonwalk...(il kako se vec to sve pise, nije ni bitno) mmmm...sta da jos kazem... otkrila sam nes o sebi...da obozavam plesat kad sam vani...il kad god je prilika za isplesat se! smijeh thumbup sta bi jos pametno mogla...hmmm....a mislim da nis....bye...mah

eo jedna presjatka sjicica!!! sretan

Image Hosted by ImageShack.us



- 22:21 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< studeni, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkichi