Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others! tHE beSt pARt AboUt SkoOl Is BOyZ

tHE beSt pARt AboUt SkoOl Is BOyZ

27.11.2007., utorak

serije...mda...

kako meni bude bed zbog sitnica!! to uopce nije dobro....nono al....ugl. htjela sam pitat nes u vezi serija...vec se po ja mislim treci put vrte iste serije ¨pod istim krovom¨ (i ostale se vrte, al me zanima nes u vezi te!) [ako ste sta skuzili, mozete citat dalje...] ugl. ona druga kcer-Judy....di ona nestane???? nikad nisam pogledala tu epizodu u kojoj ona ode...ako je ta epizoda uopce postojala...i ona serija ¨Bijeg¨ sta je bila subotom...zadnje sta sam pogledala je bilo :mama je priznala da je ona ubila onu odvjetnicu il sta je vec ona zena bila...{ako ste ista skuzili mi recite odgovore na moja bajna pianja} thx....wave
- 20:12 - Komentari (0) - Isprintaj - #

24.11.2007., subota

ovaj posti u posvetit quizovim...

koliko sam pametna, glupa, sexy... fora su testici, a mozete ih nac OVDJE!!!!
pa evo, divite mi se...il stagod...


What is your weird quotient? Click to find out!




SexyTester.com says I'm 71% Sexy! How sexy are you? Click here!



NerdTests.com says I'm a Slightly Dorky Non-Nerd.  What are you?  Click here!




My computer geek score is greater than 6% of all people in the world! How do you compare? Click here to find out!




StupidTester.com says I'm 8% Stupid! How stupid are you? Click Here!


jos par sam ih rjesila al nema ovih ¨slikica¨! nvm...bye

- 20:59 - Komentari (0) - Isprintaj - #

22.11.2007., četvrtak

ooooooooo

yeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeey kako smo pobjedili sinoc ahahahahaha.rofl..Hrvatska:engleska 3:2 !!!!!!!!!! thumbup bas smo carevi!!! party hehe...joj, doma sam cjeli tjedan...bolesna sam...mac toga mi se skupilo za skolu..headbang burninmad bla bla bla....M@rya hvala na komentarima!!! bye



- 22:14 - Komentari (5) - Isprintaj - #

18.11.2007., nedjelja

hir aj em

joj...I´m back!!! wave sam vam falila??? naughty naughty aha...mda...niko ni ne dolazi...al tako mi je svejedno....nes sam bolesna...mislim, grlo me jakooo booli!! smrc smrc cry sve je vise manje OK! thumbup skola-mmm...pa...ocjene su mi jednom rjecju-sarolike! vidjele su one i boljih dana...hh smijeh ljubav-trazi se!?! drustvo-GenJalNO!!!! joj, nisam spomenula moj rodjendan! dada...slavila sam doma...svi su dosli kod mene...bilo je prejebeno...2 tjedna poslje frendica je isto slavila rodjendan-jeebeno!!! stalno neki kontrolni i ispitivanja, 100 stvari za naucit, a nis mi se neda...sad cemo i zadacnicu pisat, a meni bas i neidu sastavi bang danas je Domino Day...mislim da nisu srusili rekord..,.nisam sigurna...nisam pogledala do kraja...a steta....al prosle godine mi je bila super ona marlyn-ka....i moonwalk...(il kako se vec to sve pise, nije ni bitno) mmmm...sta da jos kazem... otkrila sam nes o sebi...da obozavam plesat kad sam vani...il kad god je prilika za isplesat se! smijeh thumbup sta bi jos pametno mogla...hmmm....a mislim da nis....bye...mah

eo jedna presjatka sjicica!!! sretan

Image Hosted by ImageShack.us



- 22:21 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< studeni, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkichi