Smješi nam se bolje sutra - crkava od smijeha!

nedjelja, 02.04.2006.

whushhh

pobiga san iz skole. drug iz klupe i ja smo otišli u zagreb na 'smotru fakulteta'. i takoo... došli mi gore a ono po splita je tu.
prvu večer smo zasrali cilu. uglavnom cili vrime smo se pakušavali nać sa ostatkom ekipe. i kad smo se našli svi oko 11 uri počeli smo lunjat po gradu. došli smo do lokala zvan 'krivi put'. e tad smo popizdili uzeli smo piće u konzuma u importaneu i išli pit na zrinjevac. kako glupo...headbang





e druga večer je stvarno bila šarlolika. išli smo drug i ja na kavu sa nutšleom i higom (nisu prilozi za kavu nego prijateljice - sućuranke). drago mi je šta smo se vidili nakon duuugo vrimena! e i tada smo malo pokazali natšel zagreb, ne snalazi se baš po njemu!! :D
Navečer je bija rusvaj! išli smo išli nas nekoliko u studentski dom, pa u roka iz kojeg nas je potiralo jer je drug bija previše pijan, pa do trga bana j.j. e sad vrhunac: posli san u 3 ipo iša do neke 'jabuke' na vrju brda u p.materini, di se ni stipe božić sa mašklinima nebi uputija! da bi nas nakon šta smo pješačili uru vrimena opet potiralo. i tako se u 4.ipo uputi sa vrja brda put save di je bija smještaj (posve sam)! jer je pijani drug iša puno ranije doma a ja osta sa ovon ekipon. a lude kuće u 5 ujutro po gradu. sami neki pankeri, kraj mene se odvijala neka cipa di su 3 pankera tukli nogama na podu nekog 4. a ovaj cvili previja se, krv šiklja... DAMN! e tu i tamo iza ugla te zaskoči koji cigic i moli te 2 kune!

zadnji dan je bija cudan, iša san povirit trešnjevku di ću živit. stvarno lip kvart. odma kraj remize. posli idden ja put centra kad onu BENG: mealstorm ispri mene. nemoš virovat! e sve u svemu bilo je super, završna pijanka bila je u vlaku. partye i zaboravi ja san reč da san otiša na smotru sveučilišta u petak! :D

- 16:41 - Komentari (8) - Isprintaj - #

Counters
Counters SCRIPT LANGUAGE="VBScript">