I've come here to kill you,won't leave until you've DIED...

četvrtak, 14.09.2006.

Hej!!

alo ljudi!!!!pa dugo se nisam javljala...al evo..sad sam s vratila....
škola je počela....moja srednja je baš zakooon!!!!!profesori su dosta dobri....a razred mi je jakooo dobar!!drago mi je da sam upala u taj razred...ljudi su simpatični i dobri :)))) nemogu se požaliti...fali mi samo 4-5 knjiga,ostatak sam kupila :)))
al moram priznatida mi nedostaje i stari razred...i profesori...i škola.....:((( uskoro bi ih trebala posjetit sa škvadrom....mislim da ćemo sljedeći tjedan...trebali bi.....jedva čekam...
imamo čak i psihologa u školi,hehehehe,tam, ću ja završiti...svaki dan nosima sendvičnjami i sokićparty,jer nemamo kantinu u školi...a raska nam neda van da nam se nebi nekaj desilo...brine se za nas..pozitivno..a dobro je..meni je simpatična :))) iz crtanja i slikarstva je...za one koji neznaju ja sam se upisala u primjenjenu...baš super škola...al neznam na koji da odem odjel poslije...fakat neznam kaj radim u ovoj školi kad nemam blage o crtanju...:((((( tridesettroje nas je,8dečkiju-ostatak cure :)) pa sad vi računajte..
u školi sam vidjela 2učenice i 1učenika iz moje osnovne,godinu dana su stariji..:((((( a dobro,kaj bi ja....a jedan je još išao samnom i u vrtić...bang
ja se dosađujem...best frendica mi je suprotna smjena ovaj tjedan.....al zato sljedeći smo ista!!!pa ćemo ići,kak je rekla,svaki dan van!!!:DDDDDDDDDDD bit će zabavno....kak bi ona rekla-njupat ćemo ladoled :))))
rekla mi ona da sam odrasla...ah....kaj bi ja...otkako je počela škola sam mi se spava...zijevnemam blage zakaj...pretpostavljam zato kaj su prozori visoko....pa se nemogu zablejat u neku točku vani i sanjati...to mi je bio kao odmor...a ovako...moram poslije škola malo leći i napuniti baterije...al nije da mi baš uspijeva...nemogu zaspati...prije sam to mogla i poslije bi bila naspavana i mogla sam funkcionirati..a ovak...a nekak ide...ajde...no dobro..
u zadnje vrijeme i nisam baš puna inspiracija za pisanje...valjda će se vratiti...moja inspiracija...koju nije da sam baš imala...al dobro...
pa ajde pa-pa svima i pozdrav!!!!
nadam se da je vama isto lijepo u školi :))))
ČAO!!!!!!!!wave
POZDRAV I CIJELOJ OSNOVNOJ I CIJELOJ SREDNJOJ I MOJIM FRENDICAMA I MOJOJ BEST FRENDICIwink I HOHY I FRENDICAMA U ZADRU I ZAGREBU....I SVIMA OSTALIMA.........mahwavethumbup
p.s.upravo slušam svoju staru najbolju pjesmu..još uvijek mi je :))))
evo vam spot:Accidentally In Love
to je pjesma od Counting Crowsa,oni su fora :))))
evo vam i Lyrics:

COUNTING CROWS
ACCIDENTALLY IN LOVE Lyric

So she said what's the problem baby
What's the problem I don't know
Well maybe I'm in love (love)
Think about it every time
I think about it
Can't stop thinking 'bout it

How much longer will it take to cure this
Just to cure it cause I can't ignore it if it's love (love)
Makes me wanna turn around and face me but I don't know nothing 'bout love

Come on, come on
Turn a little faster
Come on, come on
The world will follow after
Come on, come on
Cause everybody's after love

So I said I'm a snowball running
Running down into the spring that's coming all this love
Melting under blue skies
Belting out sunlight
Shimmering love

Well baby I surrender
To the strawberry ice cream
Never ever end of all this love
Well I didn't mean to do it
But there's no escaping your love

These lines of lightning
Mean we're never alone,
Never alone, no, no

Come on, Come on
Move a little closer
Come on, Come on
I want to hear you whisper
Come on, Come on
Settle down inside my love

Come on, come on
Jump a little higher
Come on, come on
If you feel a little lighter
Come on, come on
We were once
Upon a time in love

We're accidentally in love
Accidentally in love [x7]

Accidentally

I'm In Love, I'm in Love,
I'm in Love, I'm in Love,
I'm in Love, I'm in Love,
Accidentally [x2]

Come on, come on
Spin a little tighter
Come on, come on
And the world's a little brighter
Come on, come on
Just get yourself inside her

Love ...I'm in love

pusek vejiki

14.09.2006. u 18:34 • 6 talk,talk&talk...nije vrijedno...#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< rujan, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

.....No comment.....

by:ArtLover



OD SVEG ZLA
PRLJAVO KAZALIŠTE

Za ruku vodim te
U svoje odaje
Kroz zemlju divova
I ratnih strojeva
Mjesec krvav je
Ptice zvijezde ne vide
S dvije krijesnice
Za ljubav tvoju borim se

Za ruku vodim te
I šapćem neboj se
Kroz zemlju divova
I riđih zmajeva
Ispod košulje
Stežem evanđelje
S dvije krijesnice
Za našu ljubav borim se

Od sveg zla
Čuvat ću te
Dušo ja


Za ruku držim te
Pa onda prenem se
Ti pitaš što mi je
Ja kažem čudan sam
Sad u ljubavi
I drugim silama
S dvije krijesnice
Za našu ljubav borim se

Od sveg zla
Čuvat ću te
Dušo ja
Za našu ljubav borim se
x2


I WANT OUT-HELLOWEEN
[Music + lyrics: K. Hansen]
From our lives' beginning on
we are pushed in little forms
no one asks us how we like to be
in school they teach you what to think
but everyone says different things
but they're all convinced that
they're the ones to see
So they keep talking and they never stop
and at a certain point you give it up
so the only thing that's left to think is this
I want out--to live my life alone
I want out--leave me be
I want out--to do things on my own
I want out--to live my life and to be free
People tell me A and B
they tell me how I have to see
things that I have seen already clear
so they push me then from side to side
they're pushing me from black to white
they're pushing 'til there's nothing more to hear
But don't push me to the maximum
shut your mouth and take it home
'cause I decide the way things gonna be
I want out--to live my life alone
I want out--leave me be
I want out--to do things on my own
I want out--to live my life and to be free
There's a million ways to see the things in life
a million ways to be the fool
in the end of it, none of us is right
sometimes we need to be alone
[Solo: Kai/Both]
No no no, leave me alone
I want out--to live my life alone
I want out--leave me be
I want out--to do things on my own
I want out--to live my life and to be free


FOO FIGHTERS
BREAKOUT Lyric

You make me dizzy running circles in my head
One of these days I'll chase you down
Well look who's going crazy now
We're face to face my friend,
Better get out
You know you make me break out
I don't want to look like that
You can see this on my face
It's all for you
The more and more I take
I break right through
Therapy still scares me
Putting me on my back again
I may be crazy, little frayed around the ends
One of these days I'll phase you out
Burn it in the blast off watching me crawl away
Try to get out