petak, 23.03.2007.

NO ONE KNOWS HOW IS LIFE BEHIND MY BLUE EYES!

EEEEEEEEEE...evo mene opet...
prilično dugo se nisam javljala ali jebiga neda mi se...boli rečeno nije mi se dalo...
ehhhhhhh...imam jedan predosječaj...danas posebno...od kad sam maloprije pročitala jednu pričicu i počela plakat...mislim da če se osobi koju volim najviše na svijetu nešto dogoditi...
sada čete 100% pomisliti da se radi o nekom dečku....ali ne,ništa slično...
riječ je o jednoj osobi koja je meni jako važna...koja mi užasno fali,koja kada sjedne na motor,može poginuti svake sekunde...
da li znate kako je to kada svaki put kad vam zazvoni mobitel pomislite na najgore...
meni se to događa već prilićno dugo...i ne mogu više...htijela bi znati da li ima svog anđela čuvara...
da li ću ga opet vidjeti...fali mi,jako mi fali!!!
ovaj post ću posvetiti baš to osobi...mom bratu...

BRACO, VOLIM TE NAJVIŠE NA SVIJETU!!!

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.