nedjelja, 21.01.2007.

UPOMOĆ....baaaa

Ful sam u kurcu...
razmšljam,razmišljam,razmišljam...
Jučer mi je dan pre jebeno počeo...
otišli ja i moj stari do Slovenije u shooping...
vratili se oko 4...poručali...pa sam starce malo tlačila da me puste u benčić...
i pustili su me...super...sretna ja!!!
pa ko nebi bio!!!spremila se ja i otišla kod grge...tamo je bila cijela ekipa...
oko 9 krenuli mi u benčić...sve je bilo ok...sjedim ja na tribinama i trulim...
bolje rečeno razmišljam o tome kako mi je jebeno u životu...
...izlazim,pijem,pušim,imam super starce...i dečka...i sjetim se ja poslovce...
sve što je ljepo kratko traje...pomislim koje je to sranje koje če meni uništit večer...
i dode meni sms...frendica:nzv...i nazovem ja nju,a ona pijana ko deva neš
tamo čapri...ja ju ne kužim ni kurca,a ni ne čujem od zike...
pa sam joj pokušala objasnit kako ju nazovem kasnije...prekine ona mene u mojoj
spiki i kaže:moram ti neš reć...ja ono ajde požuri...na trenutak se skamenim,
prođu svi trnci kroz mene...znala sam da je neš loše bilo...
zabrijala sam s zgodnim(moj tada postao bivši)...kaže frendica...
...molim te kika nemoj se ljutit...kika molim te...govorila je...
prekinem ja s njom,odem po pivu,pa po još jednu...
pa po još...još jednu..i pijana ja ko majka...
s ninom skačem potribinama...pjevam,plešem....
uopća nisam htjela razmišljat o tome...
samo sam se htijela zabavit i zaboravit...ali kada sam došla doma...
svega sam se sjetila...HELP MEEEEEEEEEE!!!!!


a href="http://photobucket.com/" target="_blank">Photobucket - Video and Image Hosting


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.