četvrtak, 28.12.2006.

evo da vam u zakašnjenju čestitam Božić

E pa Sretan Božić...čestitam vam u malom zakašnjenju jer sam u selendari bez compa...napokon sam se dočepala compa od frendice...još jedamput Sretan Božić i ljepo se provedite za novu...iskreno po cijeli dan sam vani ...želim iskoristit praznike jer kad počne škola moram ispravit dva komada...pa da završim misao...nemam vremena za pisanje postova...no unatoć tome ostavljajte mi komentare...i daj ljudi potrudite se da ih bude preko dvadeset...


ponedjeljak, 04.12.2006.

ČEMU ŽIVOT?!?!?!?

...Da li je zaista čitav život igra,kladionica,kolo sreće i nesreće,radosti i boli,svjetlosti i sjenke...Danas nemam ni snage ni volje za rad.Tako su krasni dani krasne jeseni,a treba učiti i štrebati.Pa ionako če nas jednom sve rastočiti crvi s diplomom ili bez nje...

-rekli su maturanti iz Splita

Danas mnogi slićno razmišljaju...također i ja.Mislim da ne možeš procjenjivati ljude po diplomi i ocjenama.Neki su pre ljeni da bi učili,neki totalno briju na buntovnost i svojim neznanjem se prave važni,neke ne vole profesori,a neki se trude da bi nešto postigli ali im ne uspjeva...nisu zainteresirani!!!Ovo zadnje sam definitivno JA...nažalost mom trudu nema rezultata...najžalosnije je to što bez tih fucking petica ljudi misle da si glup...bezrazložno te vrijeđaju iz dana u dan,a ti im se nemaš hrabrosti suprostaviti!!!kizzza i do sljedećeg posta...

Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting


<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.