<body> ...zashto?...toliko puno pitanja...a malo odgovora... - *HER world. - Blog.hr <body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>

< listopad, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Veljača 2009 (1)
Listopad 2008 (2)
Rujan 2008 (4)
Kolovoz 2008 (2)
Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (2)
Svibanj 2008 (2)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (3)
Veljača 2008 (4)
Siječanj 2008 (4)
Prosinac 2007 (5)
Studeni 2007 (3)
Listopad 2007 (5)
Rujan 2007 (5)
Kolovoz 2007 (8)
Srpanj 2007 (5)
Lipanj 2007 (4)
Svibanj 2007 (4)
Travanj 2007 (3)
Ožujak 2007 (4)
Veljača 2007 (10)
Siječanj 2007 (13)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

~ annamaria.
~ 13 god.

Somewhere over the rainbow
Skies are blue
And the dreams that you dare to dream
Really do come true



Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic

DEMIIIII. {team demi&selena} +jb
[BS always and forever]
paramoreee. < 3

JEMI the best :D

CREDITS

picture: deviantart
base code: blogskins


...zashto?...toliko puno pitanja...a malo odgovora...
16.10.2007. - 20:55

Nemoj otići, tu ostani sa mnom,
i daj mi ruku da se moja zgrije,
nek sve se vrati što je bilo prije.


[
...posjetite molim vas... ]


Sigurno ste svi već čuli tu tužnu vijest =(((...Toše Proeski...Tako talentiran i super pjevač..i osoba..je danas poginuo u nesreći :((...
Ajme kad sam ja to čula danas...u školi...Svi su brujali o tome...:((..Još toga nisam skroz svjesna...Još se nadam da će doć..i reć..Ljudi pa ja sam žiiv...da bar =(...
Imao je samo 26 godina...Cijeli život ga je čekao...Al valjda je tako moralo bit..:(...ne znam...
Sutra je u Makedoniji dan žalosti...predivno je da su to napravili...ma sve za njega...=)....
Nisam ga baš slušala onako sad da mu pratim svaku pjesmu i tako..al sam čula puno pjesama...i neke su mi bile predivne...uvijek je imao prelijepe ljubavne pjesme..:(...Zašto moram govorit - imao..? :((
Nisam se još skroz pomirila s tim...Još na neki način ne znam da nas je napustio :((...
Moja sućut svima koji su ga poznavali..obitelji i prijateljima....
...Neka počiva u miru!...

~~~ Zauvijek tvoj, potpisujem
na svaku ludost pristajem
zatvori me i baci ključ
da više niko ne može uć'

Osuđen na godina sto
ljubavi tvoje je premalo
biću tvoj štit od čelika
od mene sve nek se odbija

Daj mi da potpišem
za ljubav kriv sam najviše

Veži me za sebe usnama
veži na milijun godina
veži me i tako nemam gdje
u tvom srcu ja sam zarobljen

Veži me za sebe rukama
veži na milijun godina
nek sam cijelom svijetu zabranjen
jer sam ti u srcu zarobljen


~~~ Baci pogled preko ramena kad pođeš,
kad po meni ko po suhom lišću prođeš,
pa me makar laktom u grudi pogodi,
makar grub tvoj dodir bio još mi godi.

Baci osmijeh ispod uvojaka barem,
da u tvoje misli bar na kratko stanem,
ko u usporenom filmu se spotakni,
preko mojih nogu ruku mi dotakni.

Pratim te,
sve u korak,
svaku stopu poljubim,
svaku suzu, svaki uzdah osjetim.
Tu sam da ti nadu vratim,
ako padneš da te uhvatim.

Pratim te,
i kad ne gledam,
po koraku te znam,
svaki drhtaj tvoga tijela osjećam.
Tu sam da ti nadu vratim,
ako padneš da te uhvatim.


..Ima tako puno njegovih predivnih pjesama...i uspomena....

Photo Sharing and Video Hosting at PhotobucketPhoto Sharing and Video Hosting at Photobucket

--- nZm shta da vishe napishem nakon ovog =(...samo da vam spomenem da ce nas razreed bit u novinama [ mozda..ovisi dal prihvate clanak hh ] i sutra cemo se slikat =]]...sutra je i skupljanje old papira..pa ce bit guzva..tako da nastava nece bit bas uobicajna..kad ce neki morat dezurat..i tako...=)....

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

=(...Toše R.I.P!


Love, Anna <3





| 9 | c0mmenTs | On/Off |


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.