<body> converse. dots. love <3 ;D - *HER world. - Blog.hr <body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>

< rujan, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Veljača 2009 (1)
Listopad 2008 (2)
Rujan 2008 (4)
Kolovoz 2008 (2)
Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (2)
Svibanj 2008 (2)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (3)
Veljača 2008 (4)
Siječanj 2008 (4)
Prosinac 2007 (5)
Studeni 2007 (3)
Listopad 2007 (5)
Rujan 2007 (5)
Kolovoz 2007 (8)
Srpanj 2007 (5)
Lipanj 2007 (4)
Svibanj 2007 (4)
Travanj 2007 (3)
Ožujak 2007 (4)
Veljača 2007 (10)
Siječanj 2007 (13)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

~ annamaria.
~ 13 god.

Somewhere over the rainbow
Skies are blue
And the dreams that you dare to dream
Really do come true



Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic

DEMIIIII. {team demi&selena} +jb
[BS always and forever]
paramoreee. < 3

JEMI the best :D

CREDITS

picture: deviantart
base code: blogskins


converse. dots. love <3 ;D
28.09.2007. - 13:32

KonaČno sam i ja napisala post..heeh...ahh da..sorryte Šta nisam dugo pisala...u zadnje vrijeme sam se totalno ulijenila...a poČela je Škola....uvijek u krivo vrijeme...hhh...iako nisam pisala postove ureĐivala sam ja blog...pdaa...nechu ga zapostawit waljda hhh...iam nesh nowo u boxewima...a weĆ ste sigurno primijetili pjesmu kad udes hh...Zakon pjesma <3...Od Nickelbacka How You Remind Me..beautiful <33...heh...totalno mi je super ta pjesma...(to ste veĆ primijetili lool....)...Morate josh poslushat...-- FAR AWAY...HERO...PHOTOGRAPH...ii...IF EVERYONE CARED...lool =)...a i od Chrisa Daughtry Over You...dd...narawno ne MORATE..;D....hh...

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Moram wam malo pohwalit Maru <33333 hhe...Ona wam je preeeediwnaaa osoba...naj naj naj :)...slazhemo se predobro u ama bash swemu..nikad se nismo poswadale...ma ni ne sjecham se kad smo jedna drugoj rekle : "meni to nie bash nesh" "meni se to ne swida" i tako...jer objema se iste stwari svidaju i imamo ista misljenja...iste poglede na swijet....ma srodne dushe hehehe...u pochetku smo bile samo NAAAAAAAAAj blog frendice hh a onda smo se upoznale i u real life hehe..dada....i josh wishe mi je dokazala da je zakon =D....slicne smo izwana i iznutra hhhhh...pprawa je frendica =)...swe naaaaj o njoj(: nijedna primjedba..cak mi se cini i da nema mana hehe =)...aa bubaw moa xD

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Neam bash o chemu prichat..jer je swe isto otkad sam napisala proshli post...nie se bash nish posebno dogodilo....sretan .. ee...bash sam primijetila da uopche ne stawljam owe smajliche u post hhhhhh....wech duuugo ih nisam stawila...samo stawljam swoje xD =):) i to...al nechu sad prichat o smajlicima (deja vu...[ bila sam wech to napisala u jednom postu hhh] )...
btw. dobila sam jean komentar od cure koa mi e napisala da mi e blog glup i grozan i da se JA ubijem...mmdaa...haha...i ja lijepo otisla na njen blog...a ono swi komentari glase owako: "kakwe ti to meni komentare ostawljash??" "kako moesh to rech" "pogleaj malo swoj blog" i to...znachi swima ostawlja takwe komentare...swe blogowe oche unishtit...mda...e pa moj neche...hh....
Idem ja sad...Dosta je za 56. post ;) jedwa chekam 100. ...al nachekat chu se hhhhhhhhhhhhhhhh....
UUFF grmi..SKIDAAAM SEee s kompa...(ma neee bi lol..)

MWAH swimaaaa...=)

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket



| 29 | c0mmenTs | On/Off |


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.