<body> ...I miss you...uuh...:(... - *HER world. - Blog.hr <body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>

< kolovoz, 2007 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Veljača 2009 (1)
Listopad 2008 (2)
Rujan 2008 (4)
Kolovoz 2008 (2)
Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (2)
Svibanj 2008 (2)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (3)
Veljača 2008 (4)
Siječanj 2008 (4)
Prosinac 2007 (5)
Studeni 2007 (3)
Listopad 2007 (5)
Rujan 2007 (5)
Kolovoz 2007 (8)
Srpanj 2007 (5)
Lipanj 2007 (4)
Svibanj 2007 (4)
Travanj 2007 (3)
Ožujak 2007 (4)
Veljača 2007 (10)
Siječanj 2007 (13)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

~ annamaria.
~ 13 god.

Somewhere over the rainbow
Skies are blue
And the dreams that you dare to dream
Really do come true



Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic

DEMIIIII. {team demi&selena} +jb
[BS always and forever]
paramoreee. < 3

JEMI the best :D

CREDITS

picture: deviantart
base code: blogskins


...I miss you...uuh...:(...
27.08.2007. - 15:23

...(samo da se razjasni na pochetku hih da mi nitko ne nedostaje [ naslow ] hih al sam se sjetila pjesme When youre gone pa :))....

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

...UuMm...Dobila sam puno dobrih komentara u proshlom postu :)...Vechinom swe pohwale...na ono shta sam pisala...:)...Drago mi je da vam se svida...Mislila sam da cete se smijat ;)...Al dobila sam i komentar da mi je onaj post preedugachak, da drugi bude krachi...Znam, bio je stwaarno duug...Najduzhi koi sam ikad napisala...Al ipak je bio 50.-i i nie u oke da se ta cura (da) ruga shta sam ja tolko napisala...nie bash da sam to u 5 minuta nashvrakala nego sam to danima pripremala i trudila se da bude najbolji post do sada...

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

...Iam novi dizajn...Da...I totalno mi se blog promijenio nekako...Skroz izgleda drukcije...A i font je drugi....Box mi je na drugoj strani...I tako...Pa blog izgleda skroz nowo :)...Nadam se da vam se svida...-enjoy-...hih.....

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

...U zadnje wrijeme sam se bash sprijateljila..s..Sarom...Funky Freak :)....Cura je stvarno super...(=...U puno toga se slazhemo...I tak...I blog joj je super xD...A mojoj Mari se pokwario komp :(...shmrrrc....Ne znam kako chu mjesec dana izdrzhat bez nashih duugih razgowora i sharanja hh....Ona ima nowi post jer je neako doshla do nechieg kompa hh pa joj komentirajte dd...hih...Moramo se ja i ona nach prie nego shkola pochne
..Al ne znam dal che to bit moguche jer shkola nazhalost pochinje za 7 DANA...omg...ne mogu vjerovat....

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Owo ljeto mi je najbrzhe proshlo :(...al barem sam se najwishe zabawljala:)...Stwarno se ne bi wratila u shkolu ponowo hh...Al morat chemo =(...Moram iskoristit josh owih 7 dana...Moram XD....Iako mi ne ide bash najbolje hh bar owaj prvi dan....Cijeli dan se dosadujem , visim na kompu..Umjesto da sam negdje wani..zabawljam se hhh..Al idem ja sad na kupanje..Da...xDxD...Ne znam kako je onima koji nemaju more :(..Sigurno im je grozno...Pogotowo onih dana kad je bilo 40°...Bash sam zahwalna shta zhiwim na moru =)....Super mie tu...U Crikwi =)...Swaki dan na kupanju...plazhi...:)...Ne bi nikad htjela zhiwjet u drugom gradu...Cijeli grad poznajem...I stwarno je prediwan...I iako bi htjela puno putowat....Uwijek bi se sretna wratila tu...Jer theres no place like home =)...doma je najbolje ipak..da...=)...


E da...opet sam malo pisala one swoje "gluposti"..da...uwjerili ste me swoim komentarima da to nisu (ipak nisu hh) gluposti..hwala wam na tome :)..
Pa ewo neshto malo...Da chitate :) ::

Toliko pitanja...i toliko malo odgovora..Mogli bi cijeli zivot traziti odgovor na mnoga pitanja koja nas muce ali to ne znaci da cemo ih jednog dana naci...Nista nam ne garantira da cemo naci sve odgovore...Ali ni necemo...Neki odgovori ce zauvijek ostati dobro cuvani i tajanstveni, misteriozni i cudni...Možda će nam se ciniti da je odgovor blizu...Da nam je nadohvat ruke...Ali onda cemo shvatiti...Da bezbroj nasih pokusaja da shvatimo neke stvari nece uvijek završiti dobrim rezultatom..Ili barem boljim nego prije....Moramo se pomiriti da covjek nece znati sve odgovore ali ni neka pitanja...Neke stvari su prekomplicirane i tajanstvene...I tesko ih je otkriti...Vjerojatno i nikad necemo...


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Etoo..To bi bio 51. post...Da XD....A kakaw che bit 100.? Ako je 50. bio tolikkooo dug onda stwarno ne znam kakaw che bit 100....mozhda najduzhi u powijesti blog.hr-a hhhhh...shalaa...MwAh swima...i zabawljajte se dok ne pochne shkola...al narawno to shto shkola pochinje ne znachi da je zhiwot gotow hh josh chete se moch zabawljat :)...ne zaborawite to....

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket


by: AnNa





| 48 | c0mmenTs | On/Off |


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.