<body> ...Konačno nowi post... - *HER world. - Blog.hr <body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>

< srpanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Veljača 2009 (1)
Listopad 2008 (2)
Rujan 2008 (4)
Kolovoz 2008 (2)
Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (2)
Svibanj 2008 (2)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (3)
Veljača 2008 (4)
Siječanj 2008 (4)
Prosinac 2007 (5)
Studeni 2007 (3)
Listopad 2007 (5)
Rujan 2007 (5)
Kolovoz 2007 (8)
Srpanj 2007 (5)
Lipanj 2007 (4)
Svibanj 2007 (4)
Travanj 2007 (3)
Ožujak 2007 (4)
Veljača 2007 (10)
Siječanj 2007 (13)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

~ annamaria.
~ 13 god.

Somewhere over the rainbow
Skies are blue
And the dreams that you dare to dream
Really do come true



Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic

DEMIIIII. {team demi&selena} +jb
[BS always and forever]
paramoreee. < 3

JEMI the best :D

CREDITS

picture: deviantart
base code: blogskins


...Konačno nowi post...
29.07.2007. - 23:39

Hh da...Konačno pišem poost...Iskreno...najiskrenije =D..-Nije mi se dalo pisat ga....I swaki dan kad bi doshla na blog....Bi se sjetila da moram napisat post...onda bi doshla tu, u editor....i izashla bi....odma...LoL...Nije mi se dalo...A i nisam imala inspiracije...U zadnje vrijeme mi se stalno zhuri negdje...Pa da i uhwatim wremena za napisat post....Opet trchim na kupanje ili ne znam di......Ma dosta o tome xD...
Danas sam ishla ispratit sestru.....Otishla je u Spliiit....Na igre mladih.....(odbojka)....Ide na 4 dana....Hmm....Bash im je super...Sad su lijepo u wlaku....Jooj xD...Tamo che se samo zezat i jos k tome imaju prvvi dan - slobodan...bash sam ljubomorna xD....Ja bi tamo...=)...A bash sam se mogla ukrcat lijepo s njom danas =D....Al nisam :).....
Falit che mi seka...Ali i dobim komp samo za sebe 4 dana....a i cijelu sobu jer ju dijelim s njom.....jee...xD....smijeh....
E da....Bash proshli tjedan sam otkrila da na kompu imam Photoshop..LooL...Ma stwar je u tome...da na proshlom kompu...Sam imala neke viruse...trojanske konje...I onda se to waljda nije moglo rijeshit kad smo ga dali poprawit...I onda smo morali instalirat nowe Windowse...I taj tip ko nam je to swe naprawio...Nam je stawio punoo programa....wallpapera....owoga i onoga xD na komp...Tako da sam sad skuzhila (tek sad) da nam je stawio photoshop...xD...Pa sad po tome prchkam u zadnje wrijeme.....hh xD....
Hehe....Sad sam se bash sjetila necheg.......Jucher...Kad sam bila wani s naj frendicama cerek....Smo izmislile nash kao nadimak...inicijali necheg.......(tj. SaRa ga je izmislila xD)....VSG je to...A hmmm...pogodite shto to znachi..LoL...Nikad nechete pa chu wam rech =)....~ Very stupid girls......ROFL....loool....bash smo vsg...lol....
Sjechate se kad sam wam spominjala nowi mob??....E pa bash sam poono slika i muzzike stawila na njega....jooj prewishe xD....Swe s kompa =).....Kad smo wech i kod slika....ewo wam malo ~~....

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
[ gotowo skoro...neee =(( ]

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Thats it....
Ajd pozzam was swih...
Widimo se =)

by: AnNa MuSiC gIrLiE 4eWeR...



| 57 | c0mmenTs | On/Off |


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.