<body> <3i'll be right here with you. you'll be right here with me.<3 <body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>

< lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Veljača 2009 (1)
Listopad 2008 (2)
Rujan 2008 (4)
Kolovoz 2008 (2)
Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (2)
Svibanj 2008 (2)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (3)
Veljača 2008 (4)
Siječanj 2008 (4)
Prosinac 2007 (5)
Studeni 2007 (3)
Listopad 2007 (5)
Rujan 2007 (5)
Kolovoz 2007 (8)
Srpanj 2007 (5)
Lipanj 2007 (4)
Svibanj 2007 (4)
Travanj 2007 (3)
Ožujak 2007 (4)
Veljača 2007 (10)
Siječanj 2007 (13)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

~ annamaria.
~ 13 god.

Somewhere over the rainbow
Skies are blue
And the dreams that you dare to dream
Really do come true



Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic

DEMIIIII. {team demi&selena} +jb
[BS always and forever]
paramoreee. < 3

JEMI the best :D

CREDITS

picture: deviantart
base code: blogskins


38. post :) Blizhi se 40....=)
28.06.2007. - 17:13

Hey ljudi.....Shta ima?...Kod mene....Hmm...Pa svashta....=)........Svaki dan...Kupaanje...Onda
izlazhenje vaan....hmmm :).....Ugl....se svaki dan nesht dogada...:)...Vidim da ste se potrudili oko komentara...=)...hhe :)...ajd hvala vam :)....Zapravo mi komentari nisu ni toliko bitni...Bitno mi je vashe mishljenje...samo to...koje ne mora bit u 50 komentara...u jednom se mozhe rech ono shta stvarno :) mislish o blogu...i o postu...il shta ja znam o chemu =)...naravno super mi je kad imam jako puno komentara....kad oborim rekord i sve to =)...al te brojke,...i to...mislim i ja ih ostavljam...al jednostavno,...bi htjela vashe mishljenje....prijedloge...primjedbe....ma sve...pohvale...pa nesht shta bi mogla promijenit,...dodat,....ma sve shta vam je na pameti....samo napishite u komentaru(ima :))....i ja chu to prochitat...i probat to ostvarit....shto prije =)....samo nemojte mi neke gluposti hehe ostavljat...kao npr....da....izbrishem blog jer mi je glup....ja ga nechu izbrisat jer...jer....mi je jednostavno drag....i imam puno frendova blogera...zbog kojih je moj blog josh tu....stoji....i obnavljam ga....=)....zbog vas :)...pa nechu pisat sama sebi lol =)...ajd shalu na stranu....stvarno bi htjela takvo nesht od vas,,,...pliz =)...a pisat chu sad i o........tome kad netko prochita post a komentira...: fora blog, svrati do mene i ostavi hrpu komentara...mislim oke i to sve....al....tako znam da niste prochitali moj post....i da vas bash briga....vi ste tu doshli...bez razmishljanja...otvorili "komentiraj" il shta vech pishe lol i napisali to...il shta vech...mislim bez uvrede i sve to...al ja to jednostavno ne volim...volim kad mi netko dode pa prokomentira post heh...al oke....znam da ste stvarno nekad u zhurbi i sve to pa ne stigenete prochitat moje posteve...oke...sve to stoji....i nemojte se naljutit :)....samo govorim :)...

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Uff ovo mi je zauzelo pola posta a nisam ni mislila pisat o tome...to mi je sad ovako doshlo...lol....a oke....valjda chete to prochittat,....eto po ovome chu vidit ko chita moje posteve,,,,zastvarno....za neke ljude,...znam da chitaju...to vidim...i zahvaljujem im na tome sad =)....tenx ljudi pravi ste.....

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

E da pojasnim naslov....mislim nije nejasan hehe al oke....nachi...ovo mi je 38. post....blizhi se 40. post na ovom blogu...jjee :)...pa onda i 50....jubilarni hehe.....bit che proslava lol....pripremit chu vam neko iznenadenje hehe....hmm...shta che to bit....=)....

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Sad nesht o prijateljstvu....hmm....kakav je ovo post....heh...o svemu i svachemu =)

FrIeNdShIp...xD Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Prijateljstvo...Sama riječ govori....Imati prijatelja...To je stvarno nešto što je stvarno dragocjeno...Što ti uljepšava život....Ne možeš živjeti život bez ijednog prijatelja.....Oni su tu uvijek da ti pomognu....Da te razvesele...Da ti kažu svoje tajne...I tako obrnuto....A imati najboljeg prijatelja,,....To je jedno od stvari koje su najljepše u životu....To je netko tko ti je kao brat ili sestra...S njim možeš pričati baš o svemu....Uvijek će ti pomoći...a i može ti osloniti na tebe...a i ti na njega....I tako mogu nabrajat...Puno puno stvari koje možeš učinit za prijatelja i on za tebe,......Prijateljstvo je stvarno jakooo dragocjeno i na njega moramo paziti....i čuvat ga....Jer ako se s prijateljem posvađaš....al jako...Ne mislim na one male svađice koje čine prijateljestvo...nego na prave svađe koje ti mogu uništiti pravo..iskreno...predivno...prijateljstvo...koje treba graditi...Ne možeš samo tako postati prijatelj s nekim...Za to treba puno više...povjerenje...iskrenost....pa i različitost...jer se različitosti isto privlače =)...Nijedan čovjek nije isti...Pa to se zna =)...Zato čuvajte prijateljstvo i njegujte ga....Jer vjerujte mi...To će vam se isplatiti Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket!

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Uff...dosta o tome...Idem sad ja...ja mislim da mi je ovo najduzhi post...heh....pozzam vas sve...pusaaaa...

by: @Nn@...Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

EDIT~

Pa...stalno me vi pitate da vratim ChAtBoX pa eevoo....=) xD...


Get Your Own Chat Box! Go Large!


P.S
Pogledajte neke nove stvarchice u boxevima....:)...Ajd PooSa



| 316 | c0mmenTs | On/Off |


...§cHoOŁ !§ Ov€r...
21.06.2007. - 18:35

Heey...=)...Evo i mene malo konachno...OPET dugo nisam pisala...Al stvarno nisam imala vremena...Mislim...Sigurno me kuzhite...Ipak je kraj godine...Muchenje s ocjenama...Zadnjim testovima i ispitivanjima...I mogu vam sad rech...Da chu proch s 5....=)...SuUuP€r.....smijeh....Mozhda che mi malo falit shkola preko ljeta....(ne mislim na matku i tako to =))...al samo zbog tog shta sam onda svaki dan vidala frendove iz raza...A sad ih bash nechu puno vidat....mislim samo na neke....Naravno sa naj naj frendovima chu ostat u kontaktu...cijelooo ljeto...=).....Hm....Danas smo imali samo 2 sata i satovi su nam bili skracheni na pola sata....haha...:D....I imali smo samo one najlakshe predmete....Glazbeni i tjelesni...mislim.....zakon zadnji dan =)....Onda smo odma svi otishli na kupanje...naravno....=)....I bili smo tamo cijelo jutro i popodne....bilo je suuuuper....cijela shkola je bila tamo...ma zaaakon....Praznnnnici su pocheli pa dosta o shkoli.....=)....

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Kak ste mi vi? :) Ja sam suuuper u zadnje vrijeme =) Nekako mi sve ide onako kako bi htjela da ide.......smijeh party....Nadam se da je tako i vama.......E da....tenx svima na komentarima...Punoo ih je bilo....Pipl teeeenx......
Ovo nije bash neki post....hehe....Pishem ga malo iz dosade i tak....A i bilo je vrijeme da ga napishem pa eto...=).....
E da....samo da vam kazhem....da su mi se one cure koje su mi kopirale post i slike....isprichale......dada...mislim...ja sam im oprostila i sve to....pa eto samo da znate....=).....

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Ne znam shta da vam vishe kazhem...hm....Idem sad.....Please prochitajte mi post i kommajte....samo pliiiz neeemojte mi ostavljat one lance sreche i to....Imala sam ih u komentarima od proshlog posta malo i previshe....i svi su bili isti...kuzhim ja vas.....da to morate slat dalje i to...al nemojte....daajte =)......Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Pussaaaa svima koje ne poznajem i poznajem....Svim blogerima i neblogerima...Onima koji me voli i oni me koji me manje vole hehe wink (Pozz Barbari cerek, Eni cerek, Ani koja je opet morala bit spomenuta u ovom postu smijeh, Mihaeli, Gloriji cerek, Sari cerek, Ani 2 cerek , Dorji cerek & Kiki cerek )
C!@oO....& !M@Jł€ §UuUUuUp€r pR@zN!k€!!!!!



| 180 | c0mmenTs | On/Off |


Ej....x)
13.06.2007. - 14:22

Elow svima..x)...i blogerima i neblogerima...=)...Nemam vam bash jakoo puno toga za isprichat kao proshli put =| pa ovo neche bit..nazhalost...tako dugi post...sryte pipl ali ni nemam bash inspiracije,,...eh...u zadnje vrijeme mi se nisht ne da...ah...Sad je kraj shkole =)))))...Odbrojavam dane do kraja....josh u chet i pet i ona 4 dana drugi tjedan...x)...Onda...prazzzznici....ljeto...kupanje.......joooj...jedva chekam...=)...mislim...i sad se kupam...al je bez shole sve drukchije..hehe....smijeh....Sigurno i vi chekate ljeto....i kraj shkole...=)....ma svi jedva chekamo....x)))..=)

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Hm......ove dane stalno neki teestovi...joooj...grr...:|....imamo godishnji iz matke...eek...Ajmeee....ko che sve to uchit...nono...bash jadno...no...Al dosta o shkoli!,...Pa nechu valjda troshit rijechi na nesht shto che jako(oooo) brzo zavrshit party!....
Osmashi nam odlaze...dada....a onda sedmashi dolaze na njihovo mjesto..najstarijih u shkoli....hm...a mi idemo u 7. raz....uf....kako brzooo...onda 8....ajme...kako che bit najstariji u shkoli.....hehe...ma sigurno zakon....onda gledash petashe kako dolaze....hehe....jedva chekam...smijeh....Bit chemo najgori raz u shkoli smijeh..LOOL.....
Pa...ipak mi je doshla inspiracija...x)...vidish vidish...=)....Eto....konachno....=)....Sad mogu nastavit s postom kad sam vam to rekla....=)).......
Dada....najgori...=)...Pa i sad radimo gluposti....a tek ko osmashi...=)....Onda zadnji dan....gadanje jajima...loool....=))....
I...majice..=)...Heheh...imat chemo svi iste majice...s nekim natpisom...ne znam....haha.....=)....Dosta sad o 8. razu....=)....
Sad neshto o psiiiiima....=)...Ooobozhavam ih....Dobit chu ga psicha druge godine....vjerojatno shnaucera...al nisam josh sigurna.....moja frendica che dobit zlatnog retrivera vjerojatno....=))...To su mi prekrasni psi...al su za mene preveliki....eh...a bash bi htjela jednog....al dobro...=)....Super mi je imat ljubimca,....mislim....ipak su psi najbolji chovjekovi prijatelji....=)....smijeh....Pliz recite mi ako imate psa....i tak...wave...Evo šnaucera..šta nije sladak..?? =)))

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Inspiracija se vratila na nulu....hehe....ne znam o chemu bi vishe pisala,...pa ideeem...:(....
E..da...prije nego shto otidem moram pozzat Anu koja je htjela bit u ovom postu (ko i uvijek =))...Pusa svim mojim frendicama!

Kiiisssss!

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

P.S
Uredila sam boxeve...stavila sam nove slikice...i skoro promijenila cijeli text..lol...pa pogledajte!



| 353 | c0mmenTs | On/Off |


Hello!
05.06.2007. - 14:50

Ey pipl smijeh Rekla sam vam da chu brzo napisat post...pa evo.,..ispunila sam obechanje thumbup...Pishem ga,...Ne znam bash dal che bit tako dug jer ne znam bash o chemu da pishem...al potrudit chu se...wink.....Samo za vas....cerek...rofl...

IZLET
Rekla sam proshli put da chu isprichat sve s izleta...cool....Bilo je cool : kul....smijeh.....Jooj...morala sam se dignut u 6 headbang jer smo ishli u 7...a ja voliiiiiim spavat puknucu....Al neki su se probudili u 6 i pol...jel tako Ena....?? Hehe....(Ena je moja frendica smijeh)....Duugo smo se vozili do slapova Krke,.....bilo je super u busu....al moram priznat da se nismo tako jako derali ko uvijek.....ma bili smo pospani zujo....Puno sam fotkala u busu smijeh....Prvo smo doshli na te famous slapove Krke...lol....zapravo prvo smo prolazili kroz neku shumetinu (shala al to je bilo neki shumski put lol)...i stigli do nasheg broda....da..da...mi smo se smjestile tamo negdje dole jer gore nije bilo mjesta...al dole je bila ekipa...haha....kidali smo se od smijeha cijelo vrijeme kad su neki cekavci izvaljivali bisere...i zezali nekog tamo chovjeka...lol....rekli su nam da ne smijemo jest...al naravno...mi smo smazali sve shta smo imali u ruksacima lol...Onda smo stigli do otoka Visovca.....fora je tamo....haha...onda smo otišli na slapove Krke....super su slapovi.....Al ja smotača sam nešt stisla na fotiću i nisam mogla slikat a ja mislila da je prazna baterija mad bang.............šteta.....al nema veze...pa da nastavim.....onda smo išli na ruchak...bio je oke....konachno....=)....cijelo vrijeme smo se ispred restorana zezali.....jer su nastavnice josh jele...loool......dalje....je dosadno....hehe....ugl....vratili smo se dosta rano...joj....oko 10...il koliko je vech bilo...ah....eh.....dosta o izletu!

KOPIRANJE BLOGOVA
Da..da....To je meni katastrofa.....hm....i to se meni dogodilo....da...da....NETKO je kopirao moj post i slike iz boxa......Neću vam napisat adresu jer mi se još te cure nisu javile i nisu mi objasnile zašto su to napravile.,...mislim ih čak i prijavit administratoru...al ne znam kako lud baš sam smotana smijeh......Al josh moram malo thinkat about it....

Uf koji sam post napisala! Stvarno je dug...valjda chete ga cijelog prochitat i kommat....cerek...Jojim vas sve....i jako mi je drago da moj blog traje vech 4 mjeseca (to je malo al.....) thumbup...nadam se da chu ga vodit josh dugoooo dugooooo smijeh smijeh ...
Idem sad...dosta sam se raspisala....smijeh

Pozzek i Kiss frendicama: Barbari cerek , Eni cerek , Ani cerek , Glorii cerek , Sari cerek & Ani 2cerek !
Pozzek i Kiss blog frendicama: Dorji cerek , Kiki cerek , Mireli cerek , Barbari cerek , Tei cerek itd......smijeh

By: AnNa--MuSiC gIrLiE



| 164 | c0mmenTs | On/Off |


<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.