<body> ...Did You Miss Me...? :) - *HER world. - Blog.hr <body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>

< svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Veljača 2009 (1)
Listopad 2008 (2)
Rujan 2008 (4)
Kolovoz 2008 (2)
Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (2)
Svibanj 2008 (2)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (3)
Veljača 2008 (4)
Siječanj 2008 (4)
Prosinac 2007 (5)
Studeni 2007 (3)
Listopad 2007 (5)
Rujan 2007 (5)
Kolovoz 2007 (8)
Srpanj 2007 (5)
Lipanj 2007 (4)
Svibanj 2007 (4)
Travanj 2007 (3)
Ožujak 2007 (4)
Veljača 2007 (10)
Siječanj 2007 (13)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

~ annamaria.
~ 13 god.

Somewhere over the rainbow
Skies are blue
And the dreams that you dare to dream
Really do come true



Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic

DEMIIIII. {team demi&selena} +jb
[BS always and forever]
paramoreee. < 3

JEMI the best :D

CREDITS

picture: deviantart
base code: blogskins


...Did You Miss Me...? :)
31.05.2007. - 15:17

Ey...vratila sam se...da,da....opet dugo nisam pisala post no....e..pa baš sam lijena...jel tako???....yes...Ma to više nije bitno kad sam sad tu smijeh! Pa...da pochnem s mojim dugim postom smijeh smijeh!
Ovaj tjedan mi je bio zakon (i još je smijeh)!! Imali smo samo 3 dana škole cool, u ponedjeljak, utorak i danas u četvrtak...cerek...U srijedu je bio Dan Škole...eh....ma užas....nastupile smo u zboru...uf...pjevale smo 3 pjesme...a u jednoj smo se totalno zbunile....pa.....jedan dio zbora....zapravo 1. glas je bio na kraju refrena....a 2. glas je bio na početku smijeh..tako da su nam se svi smijali smijeh , a i mi smo se smijale smijeh smijeh...LOL....! Al dobro....baš me briga....važno da taj dan nije bilo škole....thumbup! A zašto sutra nemamo škole?? E...pa zato jer idemo na izlet hrvatska...Idemo na slapove Krke....da,da...eh...ma bit će oke....wink....zujo! Ispričat ću vam sveeeee u drugom postu smijeh...
Uf...shta da vam sad kazhem....hm....E,da....Drago mi je da se nekim piplsima u mom proshlom postu svidala ona pjesma...kiss....
Sad chu nesht napisat o Pop Girl...tj. o Dorji...i drugim blog frendovima....

Dorja je moja Best Blog Friend....da,da....curka je stvarno zakon...totalno smo iste...volimo istu muziku...imamo ista mishljenja o svemu...ima 12 god...ko ja.......itd.....ona je stvarno super cura....i drago mi je da sam sklopila neko prijateljstvo preko bloga....
Super mi je i K!K@....Ona je zakon...zapravo imamo jednog istog frenda...iz mog je raza...pa sam ja chula nesht o njoj i prije nego sam je upoznala.....(chula sam samo dobre stvari o njoj smijeh)....Ona ima 13 god...al svejedno....ko i kod Dorja mi je....stvarno gr8....
Eto....to bi bilo o nekim blog frendovima...(nisu to svi....al jednostavno su mi one naj naj...cerek)....Pusa & Pozzz svim mojim blog frendovima...pa tako i T€i...Mireli...Barby...itd...itd....itd...ako sam nekog zaboravila...sryte...rolleyes

Uf...pa moglo bi se rech da je ovo dugi post....jel tako?...Jer sam bash htjela napravit dugii...smijeh....zato shto ih vi volite takve...lol...zujo....
Idem sad.....al prije nego shto se pozzamo evo malo slikica........

Ovo mi je predobra slikica.....:

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket


Hehe....zakon slika...:

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Dobro....dosta je za ovaj post....idem sad polako........vratit ću se brzo....da vam se iskupim...za ovo....jer jako dugo nisam pisala post....al da se sad ne raspishem i o tome.....pozzam vas i pusam........
CiAo....

by: AnNa-MuSiC gIrLiE



| 196 | c0mmenTs | On/Off |


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.