<body> <3i'll be right here with you. you'll be right here with me.<3 <body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>

< travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Veljača 2009 (1)
Listopad 2008 (2)
Rujan 2008 (4)
Kolovoz 2008 (2)
Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (2)
Svibanj 2008 (2)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (3)
Veljača 2008 (4)
Siječanj 2008 (4)
Prosinac 2007 (5)
Studeni 2007 (3)
Listopad 2007 (5)
Rujan 2007 (5)
Kolovoz 2007 (8)
Srpanj 2007 (5)
Lipanj 2007 (4)
Svibanj 2007 (4)
Travanj 2007 (3)
Ožujak 2007 (4)
Veljača 2007 (10)
Siječanj 2007 (13)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

~ annamaria.
~ 13 god.

Somewhere over the rainbow
Skies are blue
And the dreams that you dare to dream
Really do come true



Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic

DEMIIIII. {team demi&selena} +jb
[BS always and forever]
paramoreee. < 3

JEMI the best :D

CREDITS

picture: deviantart
base code: blogskins


.....naslov....?......
22.04.2007. - 16:42

Pa...pishem ovaj post samo zbog shtafete koju mi je predala Tea...moram napisat prichicu s ovim rijechima.....


drvo, papucha, komp, shkola, biljezhnica

eh....pa krenimo.....

Bilo je to jednog sunchanog dana yes ...probudila sam se rano...jer sam morala ich...joj di ono..ah...da...u onu groznu zgradu...pod imenom...shkola...lol......wink...i tako vam se ja digla iz kreveta...stala i nashla jednu papuchu...a druga???....di je druga nestala??..trazhim ja i trazhim... papucha je bila odmah ispred mene pa sam se ja ludacha poskliznula na nju i trosnula na pod (loool) headbang....onda vam je krenem u shkolu...oo...vidim..mob mi zvoni...uzmem ga...i cijelo vrijeme buljim u tu porukicu od frendice...pa se zabijem u drvo....(ovo je bio dan pun udaraca..haha)...kad sam doshla u shkolu skuzhila sam da sam zaboravila uzet teku iz matke...nastavnica me pitala da joj dam biljezhnicu da neshto vidi...a ja kazhem joj...nemam je..a ona me pita...a di ti je biljezhnica????!!!...pa...zaboravila sam je (odgovaram)...ah.........................i tak...ostatak mi je dana prosho normalno (jedino mi se komp pokvario pa nisam mogla ich na blog..shmrc eek )..hehe....

Ohoho vidi ti to..pa ja sam napisala sve rijechi...a bash mi se pishe....shmrc.....

Shtafetu predajem:

Mireli-Štrumfeti-zblesceni
Pop_girl-Pop blog2
Queen of Magic-purpely.blog.hr
i
Kristini-tigerclaw13

A rijechi su.....

Valentinovo, srce, ljubav, dechko, cura

....hehe.....

Sorryte al moram =)...hehee....

Idem sad piplzi....nema veze shta niste oborili rekord....josh slikica...i bye bye....

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Vrijeme je da se oprostimo...shmrc....

Kiss ya...ciaooo....

by: @nn@-Music Girlie ;)


p.s
Pricha NIJE istinita!!!!!



| 459 | c0mmenTs | On/Off |


Hm......
15.04.2007. - 20:18

Hey!! Evo mene... konačno!!...Uf...dugo nisam pisala post...još otkad...uf...Sorryte zbog toga piplzi.....
Puno se toga dogodilo nakon škole, sad...za praznike...Al. ugl. bilo je super...Uskrs je bio zakon...yes...Cijeli ovaj tjedan sam se izležavala, šetala s frendicama, bila na jednom roćkazu...al svaki dan sam il bila kod frendice il smo se išle šetat...jednostavno sam uživala...a nadam se da ste i vi....Al sad je to nažalost gotovo (ma zašto ja to spominjem headbang ?!?!)...Sutra ponovo počinje škola mad...užas...ponovo ispitivanja..testovi...ma sve...Al...to će isto brzo proć (nadam se)...brzo će doć i ljetni praznici (koji su kraći od prošlih mad headbang)...kupanje....sunčanje...duge šetnje...haha...itd.....ma...jednostavno...jedva čekam ljeto....i vi..sigurno....hrvatska....
Pa...sad nešto o komentarima...Vi ste naj,naj,naj...svi vi...ste THE BEST! Nisam mogla vjerovat kad sam vidjela da imam 683 komentara! To je moj rekord cerek..! To je stvarno puno komentara i ne znam kako da vam zahvalim na tome...odgovorala sam na komentare...al to nije dosta...(naravno)....ma...ljudi vi ste stvarno naj!!
E...da....sad sam se sjetila lud...Promijenila sam ime bloga...(to ste valjda već vidjeli..hihi)...više nije samo Music Girlie nego...Me, My Life, Music and Converse....Welcome!......pa...zamolila bi vas da mi napišete u komentarima da li vam se više sviđa prvi naziv bloga ili drugi....pliz napišite mi to...wink.....
Ne znam što da vam više napišem....hm....ma ništa...nemam više inspiracije...hehe.....Idem sad...ostavljajte komentare...ne tražim vas da oborite rekord jer znam da za to treba vremena a ja ću drugi post napisat brzo...neću vas više ovako dugo ostavljat bez posta..hehe....
Kissam vas sve....

Music Girlie nut

p.s
Ovaj put nema slikica......ne ljutite se.....
poozzz



| 271 | c0mmenTs | On/Off |


...hey....hey.....
01.04.2007. - 19:26

Ejla....evo me....konačno! Kao i uvijek (već sam dosadna s tim) THANX svima na kommovima!!!! You are the best peopelsi na svijetu...hehe....Thanx! To mi puno znači.....i ono vaše chatanje sa mnom cerek...cool! Pa..., što se zbivalo ovih dana dok nisam pisala post? Svašta...,svašta! Sjećate se onih testova iz matke koje sam spominjala u last postu?? E,pa nismo ih još dobili headbang ?!?! Ne znam ni sama zašto...ah....Sutra ćemo ih dobit...javit ću vam sutra ocjenu u kommovima....yes...
Jučer sam išla u šetnju s frendicom...Bilo je super...Srele smo još neke frendice...i tako....Ugl. bilo je zakon! Danas sam se malo dosađivala...pa...chatala s vama cerek....i vidjela u kommovima da hoćete novi post...pa eto...pišem ga....
Mene je jedan frend (koji me redovito čita hehe) pitao kako se meni da pisat tako duge postove ?! Ja mislim da ja uopće ne pišem duge postove ..hehe..rolleyes ?! Što vi mislite..? Please kažite mi u kommovima....
Pa...odlučila sam premjestiti chatbox u ovaj post da vam bude odmah tu kad dođete na blog....Pa chatajte peopelsi!! Nadam se da ću sa nać u isto vrijeme s nekim na blogu pa da malo chatamo ... hehe!
Kao i uvijek (ponovo ja s tim dosadnim:kao i uvijek...hehe) neke sličice....Ovaj put malo više sličica.....smijeh

p.s
Zaboravila sam...danas je 1. april....pa zeznite nekog...hihi....ja već jesam....thumbup smijeh !!


Hehe....ove su mi zakon....

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket


Dont label me, okay?? hehe

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Malo boja....

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

My message 2 u...........


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Chatbox...

Chatbox PREMJEŠTEN!

Ciaooooo

by:Annaaaa =)


A little update...hihi....smijeh

E,pa žalili su se moji frendovi tj. my frend i my frendica da ih nisam spomenula u posteku....hehe...

HEPI BRZDEJ Ana Maria i Lovro !!!! =)
hehe kiss
Jeste sad zadovoljni?!? hehe cerek

Ostavljajte kommove i chatajte...thumbup
Sve vas voli vaša Anaaa-Music Girlie =)) wave



| 715 | c0mmenTs | On/Off |


<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.