Muku muce da me sprijece, sprijeciti me nitko nece!

13.09.2006., srijeda

Jos jedan osvrt na Big brothera...

Iskreno jedva sam cekao da pocne nova sezona Big brothera, da vidim tko ce bit novi stanari, hoce li bit sexa...

A kada ono, sok!!!

Gledam jucer malo te stanare, pa to ke KOMA, sami neki jebeni dalmosi!!! (Reko sam sebi: VAN IZ ZG-a)

A ona Tanja, Dubrovcanka a govori kao "hajduk zivi vjecno"...
Kao prvo: Zivi moj kurac!!!
Kao drugo: Curo, jel ti znas mozda kaj je nogomet...Ma nemoj bit gluba...

A onda onaj kakti frajer Niksa, kada sam ga vidio dao bi mu 12 godina, kako se ponasa a ono ima sigurno oko 30...
Ma uglavnom frajer je SMEH!
I da, jos po kuci fura onaj dres od hajduka, a da ga pitas da nabroji tri igraca toga kluba, reko bi Stipe, Niko i jos jedan Stipe...KRETEN!

A cure, pa ja sam mislio mozda dode u kucu koja da lici na nesto, a ono jos jedan sok!!!
Pa da su ih isli u gajevu trazit, nasli bi lijepse...

TRI NAJBOLJA STANARA (po meni):


MATIJAS GASPARIC 26.11.1981.
Roden u Njemackoj, zivi u Koprivnici, znaci nas domaci decec...
Hobi mu je nogomet i briga o zivotinjama, ok se ponasa, zajebant i to je to...


DANIJEL RIMANIC 02.04.1982.
Roden u Zadru, zivi u zadru...
Hobi mu je nogomet, rukomet, pecanje...
U pocetku mi je bio teski kreten, ali kako sam gledao dvije emisije postaje mi sve bolji, iz razloga kaj mi se cini da je lik teski zajebant a to mi se definitivno svida...Po meni to mu je jedan ogroman plus!!!


ZORAN STUPA LJUBAS 06.09.1987.
Roden u Bosni, zivi u Zagrebu...
Hobi mu je taekwondo i kuhanje...
Dok je bio mali ostao je bez roditelja, vukao se po domovima, tako je i naucio zivjet sam, zna kuhat, sam cisti i mislim da mi mogao daleko dogurat, a mozda i ne...:)

NAJZGODNIJA CURA U KUCI:


ROMINA PRAR 05.09.1982. Rijeka
Nije nista posebno, ali je alfa i omega za ostatak cura iz kuce...

A tri najlosija stanara nekom drugom prilikom...
- 13:38 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>