Uhhh... danas je buran dan!!! :))) - Raskoš jedne teenagerice...!!!:))) - Blog.hr
Image Hosted by ImageShack.us $$...MOJ BLOGAĆ (pomalo boring)...$$$ Image Hosted by ImageShack.us

Raskoš jedne teenagerice...!!!:)))

četvrtak, 09.02.2006.

Uhhh... danas je buran dan!!! :)))

Od 00:00 mi je dan bio katastrofalan! Sanjala sam neki užasan san da me neka curica probija noževima. Probudila sam se u 03:00h i nisam zaklopila oči 1h. A onda sam polako zaspala, ali opet probudila u 6:40h. Morala sam u fucking school! Tamo sam se izmučila čitajući 5 predmeta lekcija po 3stranice... bwaaaa... ali onda je započeo sat matematike, i ugledala da je idiot iz mg razreda maltretirao moju frendicu Anu, tada mi je puko film kad je on uzviknuo: UDARIT ĆU TE ŠAMAROM Mrzim likove koji udaraju žene, tako je mene jednom frend (bivši frend) udario šakom na desno oko!!! Osvetila sam mu se nakon nekog vremena... imam još jedan primjer. Kad je moj frend udario svoju sestru! Odmah sam ga nagovorila da joj se ispriča!!! .......Vratimo se na temu...... ja sam mu došla i rekla ako ju pipne da ću mu slomit oba dvije ruke, iskopat oči i stavit mu u usta, onda je on mene udario šamarom, odmah su mi sve frendice iz razreda pomogle da ga skršim i osvetim mu se na BURAN NAĆIN
Image Hosted by ImageShack.us
- 13:00 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>