Raskoš jedne teenagerice...!!!:)))
Image Hosted by ImageShack.us $$...MOJ BLOGAĆ (pomalo boring)...$$$ Image Hosted by ImageShack.us

Raskoš jedne teenagerice...!!!:)))

nedjelja, 29.01.2006.

UPOZORENJE ZA LJUDE KOJI MISLE NEGT. O MENI

Ima jedna stvar koju morate znati!!!

JA NISAM "PUNKERICA, ROCKERICA, ILI DARKERICA" ŠTO SVI MISLE DA SAM FEJKERICA!!!JA SLUŠAM ODREĐENU GLAZBU!!!OVE GRUPE SLUŠAM NAJVIŠE:NIGHTWISH, NIRVANA, GUANO APES, NICKELBACK,GUNSI, BLACK EYED PEAS,GORILLAZ,ABBA, EVANESENCE,MAROON5, OMPH, RAMMSTEIN, O-ZONE, CHEMICAL BROTHERS...
A AKO ĆETE ME TAKO SMATRAT FEJKERICOM, NEMAM VAM ŠTA ZA REĆI, NISAM TRAŽILA KRITIKE POPUT TAKVIH...
PUKO MI JE FILM!!!
- 12:39 - Komentari (10) - Isprintaj - #

subota, 28.01.2006.

13 pravila za rad na poslu...

~ My 13 Work Rules ~
1. Never give me work in the morning.
Always wait until 4:00 and then bring it to me.
The challenge of a deadline is refreshing.


2. If it's really a rush job, run in and interrupt me every 10 minutes to inquire how it's going. That helps. Even better, hover behind me, and advise me
at every keystroke.


3. Always leave without telling anyone where you're going. It gives me a chance to be creative when someone asks where you are.



4. If my arms are full of papers, boxes, books, or supplies, don't open the door for me. I need to
learn how to function as a paraplegic and opening
doors with no arms is good training in case I should
ever be injured and lose all use of my limbs.



5. If a job I do pleases you, keep it a secret.
If that gets out, it could mean a promotion.


6. Do your best to keep me late.
I adore this office and really have nowhere to go
or anything to do. I have no life beyond work.



7. If you give me more than one job to do,
don't tell me which is priority. I am psychic.





8. If you don't like my work, tell everyone.
I like my name to be popular in conversations.
I was born to be whipped.


9. If you have special instructions for a job, don't write them down. In fact, save them until the job is almost done. No use confusing me with useful information.



10. Never introduce me to the people you're with.
I have no right to know anything.
In the corporate food chain, I am plankton.
When you refer to them later, my shrewd
deductions will identify them.




11. Be nice to me only when the job I'm doing for you could really change your life and send you straight to manager's hell.


12. Tell me all your little problems. No one else has any and it's nice to know someone is less fortunate. I especially like the story about having to pay so many taxes on the bonus check you received for
being such a good manager.


13. Wait until my yearly review and THEN tell me what my goals SHOULD have been. Give me a mediocre performance rating with a cost of living increase. I'm not here for the money anyway.
HIPPY DANCE...MUAHAHAHAHA

Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us
- 09:10 - Komentari (2) - Isprintaj - #

petak, 27.01.2006.

My info...

Ime: Iva
Prezime: ...bwaa...(shvatite to kao odgovor)
datum rođ: 19.11
hoby: bloganje, dizajniranje odjeće, ućenje stranih jezika...
glazba: ma određeno sve... nightwish, nirvana, iron maiden (može proći), papa roach, mustafa sandal...
film: samo hororčine i akcija... (može i trileri)
stil odjevanja: casual mistick... a šta ja znam! :)
što bih htjela postat: prof. njemačkog ili talijanskog, kirurg, odvjetnik (kao moja momy)
najveći san: upisat u neku pametnu školu, a poslje imati uspješnu karijeru i stan...
hrana: bila sam vegić na tjedan dana i nisam izdržala, naj jelo pizza margarita i franc.salata... (kad me svi poje...)
slatkiši: samo ČOKOLADA svih vrsta a osobito s keksom ili jagodama
piće: ne konzumiram! Samo na nekim slavljima, a najpiće mi je cedevita (ozbiljno)
roditelji: Veoma uspješni! (mama: odvjetnik , tata: prof. kemije)
braća ili sestre: brat, šumarski fax u zg
baka: my granny, uspješna, legendarna žena (živi s nama)
broj kompjutera: 2 u kući, 1 lap-top, 1 u uredu s lap-topom
koliko stranih jezika poznajem: engleski odlićno, njemački odlićno, talijanski tak-tak (zapravo niš skoro), španjolski može proći, slovački također...
mrska narav: tvrdoglava, lijena, djetinjasta, prebrzo zakljućujem, drska...
dobra narav: uvijek pomažem, tješim...
rad u kući: brišem prašinu, usisavam ,vadim posuđe iz perilice, kuham sama sebi ručak...
ovisnosti: moram uvijek pratit barem jednu sapunicu i jednom u tjednu pojest dvije čokolade...

...To bi bilo to, kizzzzz byE...

Image Hosted by ImageShack.us
- 21:30 - Komentari (3) - Isprintaj - #

četvrtak, 26.01.2006.

mala prićica za mog "dobrog frenda" Alena Oroza

The Three-legged Chicken.

One day a traveling salesman was driving down a
back country road at about 30 miles an hour when
he noticed that there was a three legged chicken
running along beside his car.

He stepped on the gas but
at 50 miles per hr. the chicken
was still keeping up.


After about a mile of running the
chicken ran up a farm lane and into a barn behind
an old farm house. The salesman had some time to
kill so he turned around and drove up the farm
lane. He knocked at the door and when the farmer
answered he told him what he had just seen.

The farmer said that he knew about the chicken,
as a matter of fact the farmer said that his son
was a geneticist and he had developed this
breed of chicken because the three of them
each like a drumstick when they have chicken
and this way they only have to kill one chicken.

The salesman said 'That's the most fantastic
story I have ever heard. How do they taste?'

The farmer said ' I don't know.

We can't catch'em.'
- 18:04 - Komentari (3) - Isprintaj - #

NEZNAM KAJ DA PIŠEM PA EVO NEŠTO NA ENGL.

~ For You ~
When you are worried, I will tell you horrible stories about
how much worse it could be and to quit whining.

When you are scared, I will
rag you about it every chance I get.


When you smile, I'll know you
"finally got some" ;)

When you are confused, I will use little
words to explain it to your dumb a**.

When you are sick, stay away from me until
you're well again, I don't want whatever you have.

When you fall, I will point and laugh at your clumsy a**.

When you are blue, I'll try to
dislodge whatever's choking you.


When you are sad, I will get you drunk
and help you plot revenge
against the scum-sucking
bastard who made you sad.

This is my oath. I pledge till the end.
Why you may ask? Because you're my friend.
- 17:56 - Komentari (0) - Isprintaj - #

utorak, 24.01.2006.

WHAT MEENS THE WORD B.I.T.C.H

B.I.T.C.H
I used to think that B.I.T.C.H.
was a BAD word but not anymore!

When she stands up for herself and her beliefs, they call her a bitch

When she stand up for those she love, they call her a bitch.

When she speak her mind, think her own thoughts,
or do things her own way, they call her a bitch.

When she refuse to tolerate injustice and
speak up against it,she is defined as a bitch.

The same thing happens when she takes time for herself
instead of being everyone's maid or when she acts a little selfish.

Being a bitch has meant raising your children to be strong people
who have a solid sense of personal and social responsibility,
who are not afraid to stand up for what they believe in
and who love and respect themselves for the beautiful beings they are.

Being a bitch means that you are free to be the wonderful creature that you are,
with all your own intricacies, contradictions, quirks and beauty.

Being a bitch means you won't compromise what's in your heart.
It means you live your life your way.
It means you won't allow anyone to step on you.

B - Babe
I - In
T - Total
C - Control of
H - Herself
- 17:55 - Komentari (1) - Isprintaj - #

četvrtak, 19.01.2006.

Happy Valentiens day...!!!



Iskreno vam šaljem sve moguće želje u uspjehu u ljubavi! Šaljite slatke porukice, pusice, poklone i crvene ruže!!!
A što se mene tiće, ja nemam sreće u ljubavi (imala sam) Ja ću za Valentinovo ćumit s frendicama i frendovima vani i prićat zaebanciju i provaljivat neku spiku. A šta ću, kad mi se neda izlazit s nekim... pufa pufa kizzzz....


U KOJOJ SAM JA DEPRI, ALI NIJE BED! (I ONAK ME NITKO NE TJEŠI)
- 19:38 - Komentari (1) - Isprintaj - #

srijeda, 18.01.2006.

Cure koje su korov između ljudi...

U mojem razredu ima cura koje ne bih ni u kojem slučaju imala za prijateljice!
Neću ih imenovat ali samo su dvije _ _ _ i _ _ _ _ _ !!! te cure su jednostavno "nepoželjne" na svoj način.
Ovakve cure ne volim: ulizice, ku_ _ e, mudrice, lukave, kajlerice, zlobne, šefice!!!!!!!
TAKVE KVOČKE NE BIH TREBALI IMATI U BLIZINI, ILI ĆE TE DOBIT ŠLAPOM PO NJUŠKI!!!!
(GOVORIM IZ ISKUSTVA)
- 20:18 - Komentari (3) - Isprintaj - #

petak, 13.01.2006.

Dodir...


Osjetih dodir u noći,
nešto mi strah u krv toči.
Nešto polagano po meni vuče ruke,
osjetih da ću patit teške muke.

Penje se polako i grli me po vratu,
vidim nečiju ruku na ručnom satu.
Pomislih: Netko se gadno igra mnome,
Od straha ruke mi se lome.

Kad vidjeh da krv poteče,
netko iza mene "gotova si" reče.
Nož mi kroz leđa provuče,
srce mi više ne tuče...

KAKVE JA GLUPOSTI PIŠEM, ZA NE POVJEROVAT!!!!

- 08:13 - Komentari (7) - Isprintaj - #

četvrtak, 12.01.2006.

Još jedna od mojih bolesnih pjesama

Jedna djeva mući se mlada,
neka tama ju obuzela sada.
Neki đavao joj prokleo dušu,
s vatrom u duši izazvat će sušu.

Crvene joj oći, ali snažno se bori,
nekakv vrag ušao u nju da ju izmori.
Nema joj spasa od pakla,
tamna sila ju s zemlje smakla.

Trpi muku u trnju plaće,
cvili ko malo maće.
U jednom trenu muk nastade,
smrt je zašla oko djeve mlade.

Bila sam u bedu. Pa sam pisala gluposti!
- 17:17 - Komentari (3) - Isprintaj - #

srijeda, 11.01.2006.

!!!KOMENTARI!!!

Image Hosted by ImageShack.us
Molba: MY PRETTY PEOPLE! LISTEN TO THIS...
Evo jedna molba za sve one koji redovito komentiraju moj kaos od bloga. Molim vas da komentirate što iskrenije i realističnije. Imam vrlo malo komentara stoga vas molim da kritikujete i dajete komplimente što više to bolje. Pišite što god hoćete, ali mora sadržati komentar. Molit ću vas ako vam nije teško da ne pišete gluposti poput: Ti si kao neka punkerica. Ti si još jedna od onih stereotip teenagera …
To bi bilo sve za ovaj post: pusa: cmok, cmok …

- 09:06 - Komentari (7) - Isprintaj - #

utorak, 10.01.2006.

Sloboda...

Što je sloboda?!?!
Sloboda je nada u zastrašujućem trenutku.
Sloboda je opuštajući praznici s obitelji i prijateljima.
Sloboda je znak radosti.
Sloboda je sve što čini život lakšim.
Što sloboda nije?!?!
Sloboda nije kad bježimo od problema.
Sloboda nije kad te sudbina pusti na miru.
Sloboda nije RIZIK!
Sloboda nije smrt koju ćeš doživjeti, poslije nje je život.


Što vi mislite što za vas znači sloboda? NEGATIVNO ILI POZITIVNO?
Imate li vi slobodu ili ste puni tereta?
- 13:49 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>