My info... - Raskoš jedne teenagerice...!!!:))) - Blog.hr
Image Hosted by ImageShack.us $$...MOJ BLOGAĆ (pomalo boring)...$$$ Image Hosted by ImageShack.us

Raskoš jedne teenagerice...!!!:)))

petak, 27.01.2006.

My info...

Ime: Iva
Prezime: ...bwaa...(shvatite to kao odgovor)
datum rođ: 19.11
hoby: bloganje, dizajniranje odjeće, ućenje stranih jezika...
glazba: ma određeno sve... nightwish, nirvana, iron maiden (može proći), papa roach, mustafa sandal...
film: samo hororčine i akcija... (može i trileri)
stil odjevanja: casual mistick... a šta ja znam! :)
što bih htjela postat: prof. njemačkog ili talijanskog, kirurg, odvjetnik (kao moja momy)
najveći san: upisat u neku pametnu školu, a poslje imati uspješnu karijeru i stan...
hrana: bila sam vegić na tjedan dana i nisam izdržala, naj jelo pizza margarita i franc.salata... (kad me svi poje...)
slatkiši: samo ČOKOLADA svih vrsta a osobito s keksom ili jagodama
piće: ne konzumiram! Samo na nekim slavljima, a najpiće mi je cedevita (ozbiljno)
roditelji: Veoma uspješni! (mama: odvjetnik , tata: prof. kemije)
braća ili sestre: brat, šumarski fax u zg
baka: my granny, uspješna, legendarna žena (živi s nama)
broj kompjutera: 2 u kući, 1 lap-top, 1 u uredu s lap-topom
koliko stranih jezika poznajem: engleski odlićno, njemački odlićno, talijanski tak-tak (zapravo niš skoro), španjolski može proći, slovački također...
mrska narav: tvrdoglava, lijena, djetinjasta, prebrzo zakljućujem, drska...
dobra narav: uvijek pomažem, tješim...
rad u kući: brišem prašinu, usisavam ,vadim posuđe iz perilice, kuham sama sebi ručak...
ovisnosti: moram uvijek pratit barem jednu sapunicu i jednom u tjednu pojest dvije čokolade...

...To bi bilo to, kizzzzz byE...

Image Hosted by ImageShack.us
- 21:30 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>