<

>

Vožnja

ponedjeljak , 29.04.2019.





Pronađi me u hladu

četvrtak , 25.04.2019.




Penju se po zidovima

petak , 19.04.2019.

Boje, oblici, poruke, nečije ludosti... dovoljno da grad oživi, da se iskra zapali






Jer vi volite pjesme

utorak , 16.04.2019.

Nismo mi bez ideje,
Svako od nas ima
nevjerojatan žar.
Topline ili kaosa.
Nekom se sakrio,
A neko ga traži
I naći će ga,
Prije ili kasnije.

Vidre su hitre,
Tigrovi prvaci lova,
Dok našu vrstu
Treba nešto
detaljnije proučavati.

Mi se možemo pohvaliti
Kao najveći prevaranti,
Lažljivci, muzikanti,
Piloti, komičari,
Balerine ili žongleri,
Mi nemamo granice.
U svojoj mudrosti
I svojoj gluposti.
Sa svom tom
finom šminkom
I koferima prošlosti.

Naše najsitnije djelo
Dobrote nekada izgleda
Beznačajno.
No, kada se usporedi
S bilo kojim lažljivim,
često viđenim licem
Udarnih večernjih vijesti,
Odjednom postajemo
Junaci, heroji,
Veći od tog lažnog svijeta
Pohlepe, laži
i propadajućih fotelja.

Koliko god sami bili,
Koliko god maleni bili,
Mi smo prvaci nečega.
Makar i svog malog svemira.
Koji nažalost nije uvijek
najsjajniji.

Često nam se čini
da je drugima ljepše.
Uvijek je netko drugi
u nečemu bolji od nas.

A tako je i u životinjskom
svijetu. Nemilosrdnom
carstvu divljine i natjecanja.

Zebre imaju najljepše
Prugice na planeti,
Orlovi oštar vid,
Mačke umiljatu
Prepredenu prirodu
Koju im nitko ne može oduzeti.
Majmuni su majstori penjanja,
Dok mi svoje nešto
Moramo otkriti sami.

Koliko god misliš
Da si velik,
Sjeti se da postoji
Netko snažan kao ti.
Koliko god se osjećao
slab i malen,
Znaj da i drugi dijele
Tužne osmijehe
Poznanicima u prolazu
kad nije njihov dan,
ili njihova godina.

Svatko je poseban na
svoj način, a opet toliko
sličan drugima.
Jedino što možeš
Sačuvati je ono nešto
Po čemu si ti
Prvak, heroj i zvijezda
Za sebe.
U tuđim očima ćeš uvijek
Imati neke dodatne etikete,
manje ili više, lijepe ili ružne.
Samo ti poznaješ svoju
Pravu prirodu.
Divlje mačke, opreznog zeca
Ili plahe srne u proljeće.

Samo ti na kraju dana
možeš reći -
hej, pa nije tako loše biti ja.

Zeleno

ponedjeljak , 15.04.2019.

Ova je posebna

petak , 12.04.2019.

Grad spava

utorak , 09.04.2019.



Kišni dani

nedjelja , 07.04.2019.

Here comes the sun

srijeda , 03.04.2019.




<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>