Hiding from the Sun in shadow of the Moon

12.06.2006., ponedjeljak

Kronično plakanje... NIKAD TE NEĆU NAPUSTITI.... mjuzik čarts...

Image Hosted by ImageShack.us
Plakala sam na njegovu grobu
Na tihom domu njegove duše
Leptir mi je sletio na ruku
Njegova bijela krila su se oslikavala na mjesečini
Naizgled predivna, savršena krila
Ali u biti oštećena, rastrgana
Zalegao je u moju ruku s punim povjerenjem
I polako odumirao.
Gledala sam kako mu duša polako izlazi iz tijela.
Ni tebe nisu prihvatili
NIsam htjela da ode
Željela sam uživati u njegovoj snazi
U njegovim bijelim krilima koja su udisala u ovu mračnu večer nekakvu svjetlost
Nekakvu vedrinu
Više se nije pomicao
Uginuo je.
Pustila sam tanku suzu niz oko.
I ti si me ostavio
Suza je pala na njegova meka, tanka, bijela krila
Zanjihala ih je.
Odjednom, crni plašt se previje preko mjesta gdje je pala moja suza.
Suza za suzom uništavala je bjelinu njegovih krila.
Ali ja sam i dalje plakala.
Opet mislim samo na sebe.
Položim ga na njegov grob.
I pobjegnem u snove do ponovnog zalaska sunca.
Tama me obavila i probudila.
I dalje sam ležala na njegovu grobu.
I dalje te volim.
Tiho pomislim.
Pogledam prema leptiru.
Vjetar ga je otpuhao do ruže pri kraju groba.
Ali začudom i ruža je bila crna.
Pogledam oko sebe.
Sve je bilo crno.
Cijeli grob.
Sve je pocrnilo.
Plakala sam i dalje, a moja duša je polako crnjela.
Baš poput leptira,
Baš poput njega
Napuštala sam sve.
Duša me pekla.
Jer sada znala sam tko ga uništio.
Samo sam te voljela.

Suze...

Image Hosted by ImageShack.us
mda...
loše...
aj dount lajk it...
bat....
neznam oćete li skužit...
al nea veze...
mda...
bolesna sam...
lol...
mislim iam temperaturu...
u tom smislu sam bolesna...
a i u svim...
mda...
i sad sam se mal prije rasplakala pa mi se sve razmazalo....
hhhhhhhh...
hejt det...
mda...
i tak...
ovih dana sam in vird raspoloženju...
u nekoj nedefiniranoj depri...
i evo sad opet plačem...
od sreće...
zadovoljstva...
ljubavi...
votevr...
neš nedefinirano...
mda...
jučer sam vidla neš metalno na telki...
dakle...
kak sam bolesna...
pa je to vird da sam nedjeljom doma...
meni je nedjelja bolji dan neg subota...
dount nou vaj...
mda...
i onda...
sam gledala otv...
i vidiš...
mjuzik čarts metal....
aaaaaaaaaaa...
jebeno je....
od sad to gledam...
bilo je u deset...
i u sljedeću nedjelju je u 11....
ma jebeno...
vidjeh spot od zyclona....
i od borgira...
i od my dying bridea...
i još neš al se nemrem sjetit...
i jebeno...
intervju sa apocalipticom...
jebeno...-
nisam znala da to postoji...
mda...
i tak...
i sad slušam moju najdražu solažu....
to bi bila iz november raina....
uživam...
da...
i tak...
zaključih da previše plačem u zadnje vrijeme...
to ne biti dobro...
mda...
neznam točno koji dan (jebiga senilnost) sam plakala na ovu sliku...
il votevr tekst...
mda...
i sad ću ak još jednom pročitam...
to nije normalno...
al jebiga...
evo daq vidite...
Image Hosted by ImageShack.us
isuse...
to je tako...
ljepo...
aaaaaaaaaa...
opet plačem...
reko mi je...
kad je to pročitao...
i onu prvu moju pjesmu isto...
reko je...
da me nikada neće napustiti....
aaaaaaaaaaaa...
NI JA TEBE NIKADA NEĆU NAPUSTITI...
i nikad se neću ubiti...
i nikad se više neću pokušavat ubijat...
i nikad se više neću rezat...
obećah...
i neću..
volim te....
hihi...
mda...
puse...
svima...
kiwiću posebno velka...
volim vas...

moonshadow......

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.