Hiding from the Sun in shadow of the Moon

05.06.2006., ponedjeljak

Ništa nije kao prije...

da... moram napisat novi post...
znam da je to bla bla...
u istom danu...
ali...
moram...
onaj sam post izbrisala...
nemogu ga podnjeti...
iako ću sutra žaliti...
pa što...
i tako i tako uvijek žalim...
čujem glazbu...
i bojim se...
strašno se bojim...
jer mi to svira u glavi...
neznam...
plačem...
i strašno se bojim...
čujem dječje glasove...
enormno se bojim....
a nikoga nema...
da me utješi...
nikoga ne želim čuti....
a glazba i dalje svira...
i dalje se čuju dječji glasovi...
bojim se...
jer ludim...
a nitko mi neće pomoći...
nitko mi nemože pomoći...
i pjesmu sam napisala...
kada ćete ju čitat...
ako ćete ju čitat...
ništa nećete skužit...
jer neće imat veze s vezom...
ali ova pjesma ima jednu striktnu poruku...
bojim se...
jer nisam normalna....

Image Hosted by ImageShack.us

Neželim to ponovno proživljavati
Pusti da prorežem i ovu lutku
I tako i tako više nije važno
Nikada mi više neće trebati
Pusti da uništim sve uspomene
Pusti me da si režem kosu
Ne želim više nositi tu sramotu na sebi
Ne želim se prisjećati
Tolikih propuštenih prilika
Tih dječjih glasova koje je ubio
Nevinih nada koje je umorio
Prozirnih nestašnih suza koje zbog njega više ne postoje
Reci mi što da radim da vratim te plahe snove u svoje oči
Taj nevin pogled
Želim se vratiti
Početi ispočetka
Zaboraviti sve
Zaboraviti svo zlo koje mi je nanio
Zaboraviti sve porezotine koje sam urezala
Sve proplakane suze
Svu ispuštenu krv
Molim te
Pomozi mi
Želim da sve bude kao prije
Zašto ne može biti?
Zašto sve mora biti baš tako?
Ja želim i dalje bezbrižno trčati po zelenim poljanama
I smijati se svakoj kapi kiše koja nalazi svoje utočište u beskrajnom moru
Molim te pomozi mi
Ne želim da me ta sjećanja više tlače
Ubijaju me
Svakim danom ih sanjam
Sanjam njegovo lice
Njegov životinjski smjeh
Svaki dan se prisjećam njegova tijela
Ne mogu više
PUSTITE ME!!!
Ja sam i dalje u redu
Samo me nemojte dirati
Pustite me da sanjarim
Da zaboravim
Gadite mi se....
Samo me nemojte dirati
Nitko me nesmije dotaknuti
Od tada
Nitko

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.