ponedjeljak, 12.02.2007.

jebada: nastavak

evo ne da mi se pisat već dobrih nekolko dana, pa su me neki počeli pitat dal više uopće imam blog. jebu me u mozak čim ne napišem post neko dulje vrijeme. upravo sam listao knjigu iz biologije i našo stranicu na kojoj objašnjava kak pijavica ima sjemenovod. jebe se meni za pijavicu, a kamoli za njen sjemenovod. ne ide mi u glavu zaš uopće moramo čitat te gluposti. zaboli me mozak kad pročitam takvu idiotariju. jučer mi je stara bila dežurna, pa je bila doma danas. hoću slobodu! moro sam bit normalan čovjekheadbang. inače razvalim zvučnike do daske, hodam po stanu u boksericama, telefoniram i pokoji put lupim glavom u zid. u srijedu je usrano valentinovo, pa ću pokušat neš kod one " " "tajne" " " osobe. uživajte


Photobucket - Video and Image Hosting

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.