subota, 04.08.2007.

Pijem, bolestan sam, loše mi se sprema, nime briga

Došlo je i do tog dana, kad se u utorak vratim kući s posla u 6 ujutro! Da, Maya je naravno zatvorila u 3, ali ja za šankom razmišljam o životnim problemima. Konobari me obrisali i oprali ko dio namještaja, svi znaju moju priču, i skupa smo odlučili da je najpametnije zapalit jednu i pustit brigu na veselje. Tako jednostavno i učinkovito rješenje.

Od prošle subote do ove se svašta dogodilo. Prošla subota mi je u izmaglici, crne rupe u sjećanju, alkohol u želucu, potres u glavi, diže me sa šanka.. što radim?! Nije bitno.. Što sam napravio?! Što ćemo sada, nije me interesiralo... Prokleti alkohol... Sto rješenja, valjda su sva kriva, ali čini se da je rješeno, da se polako vraća na staro.


Četvrtak, Barbarella, Ian Pooley ponovno. Boli me grlo, pa udaram po medovači, to je zdravo za grlo i prikladno, ali ne i kad pretjeraš.. Opet svanulo, dolazim doma bolestan. Kako neću biti kad trpam onog leda u sve što god popijem, kako neću kad ništa ne jedem, samo spavam i radim! Sestra me danas vidila bez majice i počela mi se smijati kako sam smršavio! Pa se uhvatila derati na mamu kako mi nikada ne sprema za jesti ono što ja volim nego uvijek kuha ručak po svom ukusu... Grlo mi je nateklo, glava mi se raspada, što ste mi napravili, čim ste me otrovalii?!?!

Eo, i toplomjer govori 37,5 !

Šaljem šefu sms - traži zamjenu, doći ću, ali nemogu raditi!
- A kako?! Nemogu nikako!! I još je subota!
- Dobro ajde, doći ću, ali mi daj nekog konobara da mi bude rob!
- Ok

Ako se većeras ne srušim, bit će to podvig! Subota, cca. 220 koktela, temperatura.. Ako se ne srušim idem to proslavit partijanjem do jutra i samodestrukcijom do kraja!



<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.