četvrtak, 21.06.2007.

Ajde, idem nabrojat top-5 bendova koji su danas aktivni, a na čijim bi ja koncertima najvolio bit prisutan:

Metallica, Motorhead, Queens of the stone age, RHCP, Bad Copy (ili Ajs) (nije po redu)
(da postoje, bili bi tu Led Zeppelin, Doors i Nirvana)

Koliko godina treba proći da ja dobijem priliku prisustvovati na svim tim koncertima? I koliko često bendovi kao takovi dolaze u Hrvatsku? Rekli bi zlobnici, trebat će ti cijeli život da ih sve pohvataš.... ako se ne raspadnu u međuvremenu.

Ali ne! SVI navedeni su bili u blizini u zadnje dvije-tri godine!!!! Na koliko sam ja koncerata bio? NIJEDNOM! Uvijek neka škola, neki posao, neki ispit, nedostatak sredstava!!

Pa ja bi valjda propustio besplatnu degustaciju vulve Jenne Jameson u Biogradu jer , neznam, nebi moga naći prijevoz npr.


I ja radim u onoj birtijetini od Gardena, gubim živce zbog toga što niko nezna obavljat svoj posao tamo, pizdim općenito, a Queensi sviraju u Zagrebu! Nakon propuštanja Metallice u Beogradu, Motorheada u Zgu (Filip imao popravni pa nije mogao ići) , RHCPeppersa u Inđiji (a moga sam karte nabaviti, moga sam i birati s kojom ću ekipom ići! Jebem ti maturu!), Ajsa u Zagrebu (opet neka škola me sputavala), sad propustih i Q.O.T.S.A. !!!!
I još ću i nemoguće propustiti! Mislim da je Robert Plant s nekim bendom u Splitu! Dalke, propustit ću bend koji se raspao! Led Zeppeline u Splitu!

Nedajbože da Hladno Pivo dođe u Zadar! Jer bi ga propustio! Ja nemam slobodnih dana! I radim uvijek navečer! Sa suradnicima koji:

- neznaju da se martini toči na dec, pa ga toče 0,03

- neznaju da se prošek toči na dec, pa ga toče 0,03

- stavljaju limun u viski

- misle da je chivas konjak, ne viski

- dolaze s narudžbama: "Makijato, al bez mlika!"

- su toliko spori da ja napravim 5 koktela prije nego što oni naprave 5 pelin-tonica

- su toliko spori da mi dođe da odem u obližnji Arsenal po cugu pa ju donesem u Garden jer mi se čini da je tako brže

- s nekim pojedincima doživiš ovakav razgovor
- daj mi 7 maraški i kolu
- 7 maraški i kolu?
- da
- 7 maraški i 7 kola?
- ne nego 7 maraški i kolu
- 7 maraški-kola? misliš to pomješano?
- NE NEGO SEDAM BOĆICA SOKA OD MARAŠKE I JEDNU KOKAKOLU!!!
- ali ostale su nam samo 4 soka od maraške, što ćemo sada?!?! .....

Eksa bi bocu stroha80 i umro u patnjama i boli, od muke!

I još mi Mate ide ća, nemam se više s kim napijat i drogirat se.
Neki dan idemo Mate i ja doma, gotovi s poslom...
Luka: kojim putem idete doma?
Mi: ne idemo mi doma, oš s nama?
Šef: nemoj Luka s njima, idi kući, loše ti je to društvo!!

Kako dobro, šef nas mrzi, da bi nam otkaze istog trena, ali smo obojica jedini koji znamo radit pa nemože! aaaahaha!

I iša Luka s nama... nadam se da mu majka nije ništa skužila kad je doša doma....

**

Hm, išao sam provjeriti dali mogu nakon 13 sati rada, povratka kući u sumnjivom stanju u 3 sata, probuditi se u 7, otići pisati ispit iz engleskog za maturu, i napisati ga za 2 bez da sam pogledao knjige prije toga........

nemogu.

dobro je, sad i to znam. kad budem slijedeći put pisao ispit za maturu iz engleskog, neću to ponovit.

i vraćam se doma s mature i sretnem koga - Matu i Tomu
- Di si Grga, aj snama brate ono, imamo bonova za pivu ono...
i napili se..


www.myspace.com/gloopan7


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.