14.03.2006., utorak

lou reed 13-03-2006

Prije dva mjeseca na stranicama bestselera našao sam informaciju o Lou Reedovom koncertu koji je jučer bio u Ljubljani.

Lou Reed je stari rocker i kada sam u subotu malo pregledao njegov opus našalio sam se kako je dobro da idem na koncert jer je ovo možda zadnji puta da ga vidimo živoga.
Predgrupe nije bilo i Reed je izletio na pozornicu bez nekog većeg kašnjenja.
Na jednostavno sređenoj bini nema nikakve scenografije, minimum rasvjete i brdo instrumenata te Lou Reed koji se tijekom cijelog koncerta nije obratio publici. Dobijete dojam kao da su ga istovarili iz autobusa, stavili na binu da odradi svojih sati i pol te ga poslali na novu destinaciju.

Anyway, na samom koncertu probali smo nabrojati neke od njegovih stvari i jedva smo navukli na brojku šest, dakle, nismo bili baš neka publika, no educirani smo bili dovoljno da znamo da je Lou Reed koncert jedan od happeninga kojeg morate prije ili kasnije prekrižiti na svojem "things to do before you die" popisu.

Gledajući koncert i ne prepoznajući doslovce niti jednu jedinu melodiju, uočio sam cijeli niz nepotrebno dugih solaža i "dvoboja" između gitarista na bini ili između Reeda i bubnjara. To je trenutak u kojem se oni međusobno sučele i bjesomučno lupaju po gitari nekoliko minuta, totalno bez ikakvog teksta ili značjanije promjene melodije. Gledajući te napete i nervozne pokrete očigledno je kako oni međusobno nešto komuniciraju i kako se važne stvari događaju na bini, no smisao ili značenje toga je meni sasvim izgubljen.
Nije da ja ne volim solaže, no nije isto slušati Reeda deset minuta u odnosu na recimo Floyde i njihove četrnaestominutne bravure (ili recimo Emerson Lake and Palmera koji također vole zabrazditi u ono što ja zovem opernim rock-om). I Floyde i ELP razumijem bolje od Lou Reeda.

Anyway, sat i pol koncerta je prošlo brzo iako nisam prepoznao niti jednu jedinu melodiju, jedino sam znao staru uspješnicu Velvet Undergrounda "Sweet Jane" koju je odsvirao na bis - a to je ujedno bila i jedina stvar na bis i najkraći bis kojeg sam u životu vidio.

Što reći, nije mi žao ali Lou Reed je preveliki rocker za mene.

Eto i quote jedne od njegovih pjesmica koje je jučer otpjevao, a koja i meni nešto znači.

I dreamed that I could do the job that others hadn't done
I dreamed that I was uncorrupt and fair to everyone
I dreamed I wasn't gross or base, a criminal on the take

hr.digg|prijavi

- 09:55 - Komentari (7) - Isprintaj - #

< ožujak, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Mračni blog od 3. ožujka 2006. godine posluje na novoj adresi:

http://mrak.org



Osvježite svoje bookmarke i podesite svoje RSS feedove.

Bestseler 2.0 blogerska mreža

u slučaju panike
mracni.blog(a)gmail.com




Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje - Dijeli pod istim uvjetima.


0