Image Hosted by ImageShack.usMEĐUPROSTOR - ........One Big Fairy Tale......... - Blog.hr

........One Big Fairy Tale.........

23.06.2008., ponedjeljak

MEĐUPROSTOR

Neizvjesnost.Buka.Nesnalažljivost.Dvojba.Želja.NeSigurnost.


Uhvatim li malo slobodnog vremena,onako,cisto za sebe,cijela vojska Neurona se skupi i umjesto da kao prava vojska,vođena glavnom mišlju,maršira vec dobro fikcijski utabanim putem,oni se rastrce ne shvacajuci da ce na kraju krajeva nastati šupljina...ma:

"Koji je najvazniji dio čaše?"
" ... "
"Šupljina"

...zato trcite koliko hocete,sudarajte se,skacite,kidajte i lovite...na samom kraju doci ce ono bitno-odluka.Dvojba ce biti rjesena i nece mi biti zao ni na sekundu sto nisam drugacije ucinila jer znam da ce Tvoja sreca,zbog moje srece i moja sreca,zbog tvoje srece biti POTPUNA.


Ja...ja ću biti sretna.

Image Hosted by ImageShack.us

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.