Image Hosted by ImageShack.usZanima me... - ........One Big Fairy Tale......... - Blog.hr

........One Big Fairy Tale.........

04.12.2007., utorak

Zanima me...

Image Hosted by ImageShack.us


Ako ima jos onih koji citaju ovaj moj,ajmo ga tako nazvati,oskudni blog,a vjerujem da ima jos poneki zalutali gost,onda cu pitati za Vase misljenje.Zanima me sto mislite postoji li samo jedna srodna dusa ili vise njih?Ili postoji jedna srodna dusa,a ostale nam odgovaraju u toliko tocaka da bi s njima mogli provoditi sve svoje vrijeme.
U slucaju da netko odgovori da je jedna srodna dusa zanima me onda upoznaje li se ta srodna dusa na vrijeme,mislim,sta na primjer ako decko ozeni djevojku i tek se onda pojavi srodna dusa,ili da kazem "srodna dusa"....hm....ima li tu neki tajming ili neka prilika onako jedinstvena da prepoznamo srodnu dusu sad ili nikad...hm...hm...ili da bolje ne obajvim ovaj post?Hm...ma neka,gotovo sad,ajmo romanticari,da vas cujem sad...

P.S.Imat cete vremena odgovoriti na ova moja pitanja jer tko zna kad ce opet pasti post,hehe...

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.