Image Hosted by ImageShack.us........One Big Fairy Tale.........

........One Big Fairy Tale.........

15.01.2008., utorak

DARE TO DREAM;DARE TO ACT!

Ekonomska skola...bila sam ponosna sto sam uspjela upisati ekonomsku skolu...ljudi su zurili prema razredima da stignu na nastavu.I ja sam trebala ali nesto mi je odvuklo paznju.Ni sad nisam sigurna sto je to bilo.Ali morala sam otici do wc-a.Usla sam u wc,muski.Tamo sam zatekla dvoje ljudi koji su takoder isli u tu skolu.Musko i zensko.Pjevali su.Kao sto neki razgovaraju,oni su pjevali.Rekla sam im:"O,oprostite."Ali nisu se obazirali na mene.Nastavili su pjevati i to jedno drugome.Ne znam kako ,ali nisu me vidjeli.Stajala sam tako jedno dobrih sat vremena.Plakali su i svadali su se.Ne znam o cemu su pricali.Glazba je bila predobra.Govorili su jedno drugome o ljubavi koju ne mogu zajedno imati.A ja sam tu stajala i gledala sve to.Postalo je zestoko,ali opet,iako su se rastajali tu je bila ista njezna melodija.U trenutku kad su shvatili da je gotovo trenutak se usporio i osjetila sam bol.On se okrenuo prema vratima gdje sam ja stajala i prosao kroz mene,okrenula sam se za njim da ga sprjecim da ode,a ona je skocila kroz prozor.Zajedno smo se on i ja okrenuli...Ja sam potrcala prema prozoru...pogledala sam van,a vani je bio nevjerovatan pogled.Pokusat cu naci sliku tog pogleda,rjecima ne mogu opisati.I dok sam gledala i pogledom ju trazila samo je jedan leptir prosao kraj mene i odletio u nebo.Stajao je iza mene i rekao mi kako je on uredio taj park i pronasao ju tu.Sad je konacno dobila svoj oblik.

Maloprije sam to sanjala...znate kako lijepe snove jako lako izgubite?Zaboravite?E...zato sam sad odmah otisla na blog da ne zaboravim...idem vam sad pronaci neku sliku koja bi priblizno mogla opisati taj pogled s prozora.Uzivajte mi i tipkajte!!


Image Hosted by ImageShack.us

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.