Moja srodna dusa - Datiranje za seks

nedjelja , 10.02.2019.

Budimpešta - moja srodna duša










Dating Site: Moja srodna dusa






Da se razumijemo, oduvijek sam voljela putovati, ali naravno uz neku pratnju i eventualno na nekoliko dana, no život u drugoj zemlji, to mi je bilo nezamislivo. Klub Morrison bio je glavno mjesto okupljanja za nas Erasmusovce, a svaki od klubova uređen je kao stara kuća sa brojnim prostorijama u kojima puštaju različitu muziku, stoga je svatko mogao pronaći nešto za sebe. Jedne večeri već pred sam kraj našeg putovanja, sjedile smo na Mostu slobode, da dobro ste čuli, sjedneš na most i pijuckaš vino, može li bolje, i u tom posebnom trenutku nešto sam shvatila.



moja srodna dusa

Kako sam se točno našla u Budimpešti, dan danas se to pitam, onako smotana i plaha, kojoj je bilo nezamislivo živjeti nekoliko kilometara dalje od svih koje poznaje. Stan je bio u centru grada uz čuveni New York Caffe, elitno mjesto u kojem je doručak bio prava vrijednost, što nije ni čudno kada pogledate uređenje, kao od čistog zlata.



moja srodna dusa

Budimpešta - moja srodna duša - Tek mi je 25, ali ja se osjećam još i mlađe. Pronašla sam stan tek onog dana kada sam došla u Budimpeštu jer sve što su mi prije nudili bile su sobice od 20 kvadrata za silne svote novaca.



moja srodna dusa



Kadir Nukic - Gdje je moja srodna dusa - (Audio 2010)
Tamo zaista nema nekog pritiska, a jedino što mogu opisati kao noćnu moru je učenje mađarskog. Zakoračivši prvim korakom u stan, znala sam da je to to. Znala sam da još neke stvari nisam uspjela skroz doživjeti, a sada sam imala još puna dva mjeseca za to. U tom času i ona je postala glavni sudionik i krivac za najveću avanturu mog života. Nije bitno ni tko si, što radiš, kako si obučen, koje si vjere ni koje jezike govoriš, već je samo bilo bitno jesi li za provod ili ne. Malo pomalo upoznala sam ekipu, a osobito mi se svidjelo što je u tom prelijepom gradu sve tako opušteno. Stigao je dugo očekivani mail i onaj osjećaj kad znaš da se vraćaš u svoju zemlju snova, zaista je neprocjenjiv. Vječni filozof, sanjar i osoba zaljubljena u fotografiju i putovanja, a osobito u ona s dušom. Zauvijek u srcu, moja Budapest.

[Oglasi crna gora|Free dating site theme wordpress|What is the most popular dating site in germany]






Oznake: Budimpešta, &, moja, „srodna, duša

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.